Sabah kalktığımda Justin"in yanına gittim,çok tatlı yatıyordu.yanına gittim ve yüzünü incelemeye başladım.Gerçekten çok yakışıklıydı ama biz kar... diyemeden biri beni üstüne çekti ve gıdıklamaya başladı.çok gülüyordum ama karnım ağrımaya başlamıştı ve Justin"e söyledim o da bıraktı.Justin"e kahvaltıda ne yemek istediğini sordum ve o da KREPP... diye bağırdı.bu hali çok komik ve tatlıydı.Krep yapmaya başladım.
1 SAAT SONRA
Kahvaltımız yapmış televizyon izliyorduk ki kapı çaldı.Kapyı açtım "AMAN TANRIM" gelen Selenaydı.Justin onu görünce yüzü düştü Sonra hemen kavga etmeye başladılar.
J:Burda ne işin var seni sürtük !!!
S:Bana sürtük mü diyorsun hemde senin altına girmişken!!
Ve sonunda konuya girmeyi planladım.
M:"YETERR..." sizin kavganızı çekemem bak Justin ne senin Selena ya sürtük deme hakkın var ne de Selena nın Justin"e birşey deme hakkı var.Şimdi ya barışın ya da Selena nın evden çıkmasını istiycemm !!!?!!
J:Peki.Grşrz Slena !?!?
S:Merak etme cnm en yakın zamanda görüşücez...
1 SAAT SONRA
Justin"nin anlatımından ;
Sanırım ben Miley e aşık oldum.Onu öpmek istiyorum o güzel dudaklarını.Miley yukarı çıktı ve odasında telefonla Konuşuyordu.Konuşmasına kulak misafiri oldum ve beni SEVDİĞİNİ SÖYLEDI ....