Güzel gün batarsa

108 3 0
                                    

Bugün demi ile alışverişe gidiceğiz ve ben çok sabırsızım .
10 dakika sonra
Ben demi yi beklemeye başladım ama tabi o yine geç kaldı . Bekle babam bekle şimdi uyumak vardı diye düşünüyorum yani neyse kapı çaldı inşallah demi dir . kapıyı açtığımda çok şaşırdım çünkü gelen demi değil justin di herhalde yine selena ile araları bozulmuştu .
J:Merhaba miley nasılsın
M:iyiyim de sen pek iyi değilsin yine selena ile kavga mı ettin ??
J:Evet ve beni bu konuşarda da anlayan tek sen olduğun için sana geldim umarım bi işin yoktur
M:Aslında... Immm.. Şey .. Demi ile alışverişe gidicektik ama sen otur bn demi yi ararım .
J:teşekkürler miley
Ve ben telefonumu arama çabalarına girmiş bulundum ..
1 SAAT SONRA
Ben telefonumu bulmuş ve demi yi aramıştım demi biraz kızdı ama sonra önemli olmayacağını söyledi .Justin de selena ile olan kavgalarını ve artık onla olmak istemediğini anlattı.Bnde git onla Konuş dedim o da tmm gibi bişeyler geveledi ağzında sonra da bnde kalıp kalamayacağını sordu bnde onu kırmamak için tmm dedim .şu an da onla birlikte Ümmü Sıbyan zifir i izliyoruz (yanlış yaMış olabilirim KB) ben filmden korktum ve yukarı çıkıp uyudum Justin e de oda sının yerini söylemeyi unutmadım.Yarın güzel bir sabaha uyanmak istediğimi söyleyip rüyalarıma yani olmayan hep kara film gibi olan şeylere daldım .(merhaba arkiler bn Mirağğ inşallah okuma olur diye bekliyorum eklememi istediğiniz bişi varsa söyleyin).

Bizi seviyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin