Bölümler biraz kısa oluyor farkındayım, yazmak için çok zamanım olmuyor, ilham da çok zor geliyor :") düşünceleriniz benim için çok önemli. Bölümü yazarken zorlandım, iyi eğlenceler <3
•~•
Uyanıp yatağımın yanındaki masadan telefonumu aldım. Saat 11.27'ydi. WhatsApp'a girdim, mesajlarda gezindim.
Miya🐈 sizi bir gruba ekledi.
Grubu açtım, kaydetmediğim 2 numara ve Miya vardı. Kısa süre sonra Miya bir mesaj attı.
Miya🐈: Y/N, bunlar langa ve reki. numaralarını kaydet
Y/N: Oh tamam
Hızlıca numaraları kaydettim. Ekrandaki mesaja bir süre baktım. Özelden bir mesaj bildirimi geldi.
Miya🐈: Bugün okul yok, kedili kafeye gidelim mi
Sırıttım.
Y/N: ikimiz mi 😏
Miya🐈: nE tabii ki yoksa neden özelden yazayım grup varken aptal
Y/N: emin olmak istedim ^^
Miya🐈: Bugün ne zaman uygunsun
Y/N: Bilmem ne zaman uygunum 🤨🤨🤨🤨
Miya🐈: Söyleyiver 🙄
Y/N: Öğleden sonra 3 gibi?
Miya🐈: Sanırım ben de uygunum o saatlerde
Y/N: Neden beni böyle bir randevuya davet ettin 🤨😏😏😏😏
Miya🐈: Randevu falan değil! Reki ve Langa bugün birlikte takılacaklarmış o yüzden biz de ikimiz takılırız diye düşündüm
Y/N:...
Y/N: Tek başına sıkılacaksın değil mi?Miya🐈: evet.
Y/N: KBÜWXVJĞWÜJBDW0IB NASIL DA BİLDİM
Miya🐈: tamam kes şunu sümük
*görüldü*
Pis pis ekrana sırıttım. Bu bir çeşit randevuydu sanırım değil mi? Yani öyleydi galiba. Heyecanla yatağımdan fırladım ve yastığımı yatağa koydum.
Yere düşmüştü.
•~•
Tabağımdaki omlete somurttum. Annem bana "Ye şunu" der gibi bakıyordu. O kadar gerilmiş olmalıyım ki yumurtanın tamamını ağzıma tıktım. Anneme ağzıma çok tıktım hareketi yaptım. Aldığım cevapsa yüksek bir kahkaha oldu.
Kahvaltıdan kalktım. Telefonumu yine elime aldım. saat 12.35 olmuştu. Yazın ortasıydı, Terli kıyafetlerimi değiştirdim, hava çok sıcaktı. Kafedeki kedilerin ne halde olduğunu düşünemiyordum.
~Birinci şahıs bakış açısı, Miya~
Ne diye Y/N'yi de kedili kafeye çağırdım ki? O aptal sümük sadece siyam ve van kedilerini bilmesine rağmen kendini kedi uzmanı sanıyor.
İçime bir his çöktü, Langa ve Reki'nin akşama kadar birlikte olacaklarını öğrendikten sonra kedili kafeye gitmeye karar verdim. Bu ani bir karar olduğu için ve sıkılacağımdan o gerizekalıyı çağırdım, huh.
Buna kendimi bile inandıramıyorum.
Belki de herkes oraya en yakın arkadaşları ve sevgilileriyle gittiği içindi?
Kendimi yalnız hissetmiyorum. Neden böyle bir şey yaptım ki?
~Birinci şahıs bakış açısı; Y/N~
Saçımı örerken düşündüm. Beni neden çağırdı acaba? Belki de cidden yalnızdır.
Neden bunu düşünüyorum ki- saçmalık.
Aynanın yansımasından örgüye baktım. Darmadağın olmuştu. Sinirle saçımı bozduktan sonra kendimi memnun edene kadar bozup bozup geri ördüm.
Sonunda istediğim modele ulaşınca saçlarım çok güzel görünüyordu, kendimden memnun kaldım. Dolabımı açtım, tişörtlere bakındım. Bir tanesi gözüme takıldı. Beyaz tişörtün üzerinde siyah kedi desenleri olan.
Dolaptan çıkardım, üstüme giydim. Aynanın karşısına bir kez daha geçtiğimde aynadaki kendime düşünceli bir şekilde baktım. Bu tişörtün altına siyah şort, etek veya eşofman güzel olabilirdi. Dolabımı bu tişörtü kombinleyebileceğim bir şey bulmak umuduyla bir kez daha açtım.
Renkli tişörtlerin arasında siyah bir şey gözüme takıldı. Onu oradan çıkardım. Siyah bir şorttu. Sevindim. Nasıl görüneceğini merak ettiğim için hızlıca üstüme geçirdim.
Aynaya baktığımda gördüğüm şey örgülü saçlı, bol, kedili bir tişört giymiş, siyah şortlu bir kızdı.
Bu sefer paten veya kaykay sürmeyecektik, bu yüzden daha çok aksesuar takabilecektim.
Hızlıca dolabın çekmecesini açtım. Renk renk çoraplardan siyah beyaz desenli diz üstü bir tane buldum. İçim rahatladı.
Çorapları da ayağıma geçirdim, aynada kendime baktım. Gördüğüm şey beni mutlu etti. Makyaj yapmıyordum, doğal güzellikten yanaydım. Çok güzeldim sanki ahahaha
Dolabın kapaklarını açıp kapadım.
"Burada olmalı..."
Taburemi alıp dolabın yanına koydum. Taburenin üstüne çıktım, dolabın üstüne bakındım. Aradığım şeyi bulmuştum. Sırıttım.
Pofuduk kedi kulaklı tacımı kafama taktığımda Miya'nın tepkisini düşündüm. Kesinlikle "Ne yapıyorsun aptal?" falan derdi.
Kıkırdadım. Bu ona güzel bir sürpriz olacaktı. Kedili kafede kedi Y/N...
Telefondan yükselen bildirim sesiyle yerimden zıpladım. Telefonun ekranını açtım.
Miya🐈: Pfft- çok sıkı hazırlanıyorsun değil mi?
Y/N: Sonuçta patenle gitmeyeceğim-
Miya🐈: Haklısın... Ama ben yine de en rahat kıyafetlerimi giymeyi tercih ederim HEHPDWPHFEPHFEFPHC
Y/N: Anlıyorum 🤨
Telefonu yatağa fırlattım. Komik görünecektik. Basit giyinmiş bir çocuk ve yanındaki süslü püslü kız falan diyecekler.
Güldüm. Arkamızdan ne derlerse desinler, bana ne.
Kıyafetlerimi seçmiştim, dudak parlatıcımı sürüp dışarı çıktım.
Tekrardan selamm yazarınız geldi 😨 öncelikle bu fikirde pek yaratıcı olamadım farkındayım- bölümler kısa kısa geliyor, bunun nedeni yazacak motivasyonumum olmaması. Aklımda bir sürü fikir var, ama elime telefonu alıp bölümü devam ettirmek zoruma gidiyor. Beni düzenli okuyan birkaç kişi var, sizin için yazıyorum <3
Bölümlerin 2000-3000 sözcük arasında olmasından yanayım ama olmuyor 😀... bu bölümü daha bitirmeyecektim, öldüm sanmayın diye tam ortasında kestim. 2 hafta boyunca bile bölüm gelmeyebilir yani. Umarım beni anlarsınız, pazar-pazartesi günleri bölüm atmaya çalışacağım yine, seviyorum sizi
~yazar-chan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miya Chinen x Reader + Renga || Sk8
FanfictionDaha yapım aşamasında, ilk bölüme önerilerinizi yazın ki hikaye taslağına ekleme yapabileyim. Miya x Reader da olabilir belki?