2. bölüm

213 20 61
                                    

Bu bölüm biraz geç geldi ahaha 😩 evde olmadığım için çok yazamadım, kusura bakmayın... Neyse saçma sapan bir bölümle daha sizi yalnız bırakıyorum öptüm muah

~Yazar-chan

Notlar:
Y/N: senin adın
Y/S: senin soyadın

•~•

Yemeğimi yedikten sonra odama gidip şarjdaki telefonumu elime aldım. Miya'ya yazdım:

Y/N: Çıktım ben ☝️😣

Miya: Tamam ben evin önündeyim

Patenlerimi giydim ve kapıdan hızlıca çıktım. Kayarak Miya'nın evinin önüne geldim. Oradaydı.

"MİYAAAAA"

"Ses yapmasana seni sümük"

"Neden ama yaa"

Yanında durdum.

"Ne tarafa kayacağız?"

"Reki'nin evi okulun biraz daha aşağısında, 15 dakika falan kayınca ulaşırız"

"Reki'yi alınca nereye gideceğiz?"

"Kaykay parkına gideceğiz"

"Orada paten de kayabileceğim değil mi-?"

"Mal mısın"

"Bilmem, mal mıyım?"

"Evet orada da paten kayabileceksin"

"Oleyy"

Zıpladım. Kaykayını yere koyup kaymaya başladı, ben de peşinden kaydım. 15-20 yorucu dakikanın sonunda ne büyük ne küçük, güzel bir ev gördüm.

"Burası mı?"

"Evet"

"Çok güzelmiş-"

"Reki'ye söyle onu"

Miya Reki'ye seslendi. Tanışmak için sabırsızlanıyordum. Olduğum yerde daireler çizmeye başladım. Sonunda kızıl saçlı bir çocuk kapının önünden kaykayını alıp yanımıza geldi.

M: "Tanışın."

Y/N: "Bir anda mı-?"

M: "Tanışma partisi falan düzenlememi mi bekliyordun?"

R: "Tamam Miya- ben Reki, Reki Kyan"

Y/N: "Ben de Y/N, Y/N Y/S."

R: "Memnun oldum Y/N! Miya'nın dediğine göre sen paten kayıyorsun değil mi?"

Y/N: "Evet- bayadır paten kayıyorum ve kaykay da öğrenmek istiyorum"

R: "İstersen sana öğretebiliriz!"

Y/N: "Çok güzel olur!"

M: "Hadii sonra detaylı tanışırsınız daha Langa'yı alacağız"

R: "Oh- haklısın Miya"

Y/N: "Hadi yola çıkalım o zaman"

Miya ve Reki'yi takip ettim. Sonunda yine orta boylarda bir ev gördüm. Burası da Langa'nın eviydi sanırım.

Reki gidip kapıyı çaldı. Kahverengi saçlı, güzel bir kadın kapıyı açtı. Langa'nın annesiydi sanırım? Bir süre sonra kapıda açık mavi saçlı uzun bir çocuk belirdi. Beni görünce şaşırdı, Miya'nın onlara söylediğini sanıyordum.

Bir süre sonra kaykayını alıp yanımıza geldi ve Reki sevgilisini (😣) tanıttı.

R:"Langa, bu Y/N. Y/N, bu Langa"

Y/N: "Memnun oldum"

Langa: "Ben de memnun oldum"

Langa çok konuşkan bir tip değildi sanırım. Ya da belki konu açmada kötüdür.

Hiç tereddüt etmeden kaymaya başladılar. Gerçekten hızlılardı, eski patenlerimle onlara yetişmekte zorlanıyordum.

Ben Reki, Miya ve Langa'ya yetişmeye çalışırken kaykay parkına vardığımızı farketmemiştim. Dengemi kaybettim.

"İyi misin sen"

Miya'nın sesini işittiğimde bir süredir yerde yattığımı farkettim. Langa ve Reki kaykay kaymaya kendilerini kaptırmışlardı.

"Gerizekalı, yaralanabilirdin"

"A"

"A falan deme, bir yerini çizdin mi?"

"Kolum acıyor"

"Yara bandım var."

Çantasından çıkardığı yara bandını bana uzattı.

"Ne bön bön bakıyorsun yapıştırsana"

"Yo diğer kolum kırıldı yapamam"

Somurttu. Ben de pis pis sırıttım.

"Gülmesene komik değil"

"Öyle"

Kızınca çok komik oluyordu kedy gibi 🐈

"Kızınca çok komik oluyorsun"

"Ne?!"

"Yok bir şey"

Yara bandını yapıştırdığı yere baktım. Yara bandında kedi desenleri vardı, kedileri cidden çok seviyor olmalı.

"Ben kaymaya gidiyorum, sen de gelirsin dinlenince"

"Tamam"

Suyumdan birkaç yudum aldım. Üçünün kaykay kaymasını izledim. Langa ve Reki şakalaşıyordu, Miya da onları bıkkın bıkkın izliyordu. İşte mükemmel arkadaşlık, diye geçirdim içimden.

Mırıldandım.

"Umarım onlarla iyi kaynaşırım."

Patenlerimin cırt cırtlarını sıkıp yanlarına gittim.

"Ben de geliyorumm!"

•~•

Bu bölüm diğer bölümden biraz daha kısa oldu 😨 bölümü yazarken fikir bulmakta zorlandım ve kitabı Miya x Reader ve Reki x Langa kitabına mı çevirsem diye düşündüm. Sizce çevirmeli miyim? Lütfen düşüncelerinizi yorumda belirtin. Kitabımı paylaşabilir veya oylayabilir misiniz? Bir bölüm yazmak saatler sürüyor ve ben emeğimin karşılığını az da olsa almak istiyorum. Yazdığım kitap çok profesyonelce değil, basit bir fanfic ama şu kadarcık destek bile bana çok yardımcı olur. Şimdiden çok teşekkür ederim <33 Hepinizi çok seviyorum, umarım okurken eğlenmişsinizdir.

~Yazar-chan

Miya Chinen x Reader + Renga || Sk8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin