Bölüm 2

242 17 20
                                    

Önceki bölümde

Ha? O da kim?

_____________________________

??- Sonunda uyandın, Uzumaki Boruto. Uzun zamandır senin gibi bir kap arıyordum.

Boruto- Sen de kimsin?!

??- Ben mi? Ben Jigen.

<Yazar Notu: Bu fanficte Kawaki bir Konoha geninidir ve Sasuke'nin üvey oğludur önceki bölümde takım 7 üzerine yoğunlaştığım için belirtememiştim>

Boruto- Jigen ha? Beni kaçırdığına pişman olacaksın. Jinraisen!

Ha? O adam jutsumu absorbe mi etti?

Jigen- Jutsular bana karşı işe yaramaz Boruto.

Boruto- O zaman ellerimi kullanırım.

Ona saldırmaya çalıştığım an ellerime bazı çubuklar saplandı ve yere yapıştım.

Boruto- AĞH!!

Jigen- Şimdi uslu bir çocuk ol ve yerinde dur. Amado gerisi sende ben dinlenmeye gidiyorum.

Adı Amado olan o yaşlı adam gelip beni bir serum poşeti benzeri bir şeye hapsetti ve boruları da yerdeki bir çömleğe taktı. Ardından gitti. Orada benim yaşlarımda daha bir sürü çocuk vardı. Nedense hareket edemiyordum ve bilimcim kapanmaya başlıyor.

Yazar Anlatımı ile

Takım 7 sabah görev için toplanmıştı.

Sarada- Bu salak Boruto nerede kaldı?

Mitsuki- Evine bakalım mı?

Sarada- Hadi bakalım.

(Boruto'nun evinde)

Sarada kapıyı çalmıştı ama kimse kapıyı açmamıştı.

Sarada- Bu salak hala uyuyor mu?!

Mitsuki kapıyı yılanlarıyla açtıktan sonra içeri girdiler ama Boruto içeride de yoktu.

Mitsuki- Acaba bir yere mi gitti?

Sarada- Görev için ormandan bir mantar türünü toplayacaktık değil mi? Hazırr yolumuz düşmeüşken orayı da arayalım.

(Bir kaç saat sonra)

Sarada ve Mitsuki, Boruto'yu ne kadar arasalar da bulamamışlardır ve durumu Konohamaru'ya bildirirler.

Konohamaru- Bilmiyorum çocuklar, Boruto nereye gitmiş olabilir ki?

(O sırada Boruto)

Bilincim açılalı yarım saat oldu. Jigen neden buraya geldi ve neden o jutsu emme şeysi açık?

Jigen- Sence hazır mıdır Amado? Diğerleri öldüğü için o son şansımız.

Amado- İşe yarayacaktır sonuçta diğer insanlara kıyasla daha fazla Otsutsuki DNA'sı taşıyor.

Jigen- Deneyelim bakalım.

Elini çömleğe soktuğu an çömleğin içindeki sıvı siyah oldu ve siyahlık bana kadar geldi. Kolumdaki de ne..?

Boruto- AAAAĞHH! AAAAAAAA! *hızlı derin nefes*

Jigen- Tebrikler Uzumaki Boruto. Artık benim Kap'ımsın. Seni daha güçlendireceğiz ki benim gücümü taşı. Amado hazır mısın?

Amado- Evet gördüğün gibi.

<Yazar Notu: Amado'nun bu işlemi nsıl yaptığını bilmiyorum o yüzden kocaman time skip goes brrr>

BoruSaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin