Önceki bölümde:
Boruto başarılı bir şekilde Konoha'ya sızmış ve Sasuke'nin korumasını almıştır. Hastanede eski yaşamından bir kaç anıyı hatırlayan Boruto sonrasında hastaneden kaçmıştır.
Hastaneden kaçtıktan sonra acıktığı için ormana giden Boruto şans eseri bir şekilde Shikadai ve takımıyla karşılaşmış ardından ufak bir dövüş sonrasında Shikadai'ın önceden hazırladığı bir tuzak sayesinde yakalanmıştır. Takım 10 ile ufak bir konuşma sonrası onları yemek almaya gönderen Boruto Shikadai ile yalnız kalmıştır.
_________________________________________
Shikadai- Takım 7'ye haber vermeliyim.
Boruto- Hadi ama onları daha kaç defa göreceğim.. Oh doğru artık 8. Hokage ile yaşamam gerekiyor lanet olsun..
Shikadai- Neden Konoha'ya geldin kendini Boruto olarak tanıtan kişi? Ki hala arkadaşım olan Boruto olduğuna emin değilim.
Boruto- Büyük bir planın küçük ama aynı zamanda en önemli parçası.
Shikadai- Yani birini öldürmek gibi büyük bir amaç mı?
Boruto- Neden böyle tahmin ettin?
Boruto yüzünü Shikadai'e yaklaştırmıştı. Shikadai anlık olarak kızardıktan hemen sonra biraz uzaklaşır.
[Yazar notu: Ne yaptım lan ben?! Shikadai alt dudağını ısırır ve öpüşürler kfmslfnskxmdlsktlwşaşa]
Shikadai- Senin gücünde biri eğer Konoha sığınmasına ihtiyaç duyuyorsa ancak aşırı güçlü birisini öldürmek istiyordur. Bunun kim olduğunu bilemem. Bir tuzakla Sasuke-san'ı da öldürebilirsin, ya da Sasuke-san'ı kullanıp başka birisini de öldürebilirsin. Ama şunu unutma eğer Sasuke-san zarar görürse seni hiçbir yer kabul etmez.
Boruto- Amma da akıllıymışsın.. Nara klanından gelen bir şey herhalde.
Shikadai sessiz kalmıştı. 15 dakika sonra İnojin ve Chocho bir kaç hamburgerle dönmüşlerdi.
Boruto- Hey bu da ne?
İnojin- Hamburgeri hiç bilmiyor musun? Dostum nerede yaşıyordun sen? Koca bir mağara mı?
Boruto- Az çok doğru.
Chocho- Ne? Ah Sarada geldi.
Mitsuki- Neden hastanenin dışındasın Boruto?
Boruto- Yine mi Takım 7?!!
Kawaki- Hey neye öfkeleniyorsun!? Ben de seni görmeye bayılmıyorum.
Sarada- Tamam sakin olun. Boruto sen neden hastanede değilsin?
Boruto- Daha fazla orada kalamazdım orası çok sıkıcıydı.
Mitsuki- Bu hastaneden kaçmak için yeterli bir sebep değil, Boruto.
Boruto- Ahh.. Her neyse yemek isteyen kim var? O hastaneye bir kaç bir şey gelmesi lazım.. O haplar berbattı.
Sarada- Hey o hapları annem yapıyor ve iyileşmeye çok yardım ediyorlar.
Boruto- Her neyse..
Boruto yemeğini yedikten sonra konuşma devam eder.
Kawaki- Hey sen, sakladığın daha fazla şeyin var değil mi? Vücudunun bilimsel bir ninja aleti olduğunu biliyoruz o yüzden en azıdan o şeyi bize göstermek zorundasın.
Boruto- Bunu neden yapacak mışım?
Sarada- Sen iyileştikten sonra bir takım olarak çalışacağız.
Boruto- Neee?!
Mitsuki- Sasuke-san'ın emri, karşı çıkabileceğin bir şey değil.
Boruto- Öfff.. Neyse. Kıyafetlerimi değiştireceğim. Bundan sonra şu ikisinin evinde kalıyormuşum.(Sarada ve Kawaki'yi göstererek söyler)
Boruto bir anda hastane kıyafetlerini çıkarır. Sarada ve Chocho kızarır ve Sarada tüm gücüyle bir yumruk atıp Boruto'yu yere yapıştırır. <#girlboss ofjsjela>
Boruto- Acıttı ya. Hastaneden kaçmış birisine nasıl davranıyorsun farkında mısın?!
Kawaki- Aniden burada soyunmaya başlayan sendin.
Boruto- Neden beni bir sapık gibi göstermeye çalışıyorsun?
Shikadai- Burada başka kim donuyla duruyor söyler misin?
Boruto bir anda cevap veremeyeceğini anladı ve uzaklaşıp üstünü bir çalının arkasında değiştirdi.
Sarada'nın açısıyla
O karın kasları o vücut neydi lan?! Yüce Rabbim özene bezene yaratmış maşallah. Lan ben ne konuşuyorum?! Aaaaaaa!!
Yazarın anlatımıyla
Boruto üstünü değiştirdikten hastane kıyafetlerini yakmış ve Uchiha evine Kawaki ve Sarada ile gitmişti.
Uchiha Evinde (amogus müziq)
Qısa bölüm goes brr
Qendi çizdigim JuganNiye böyle yazıyom lan ben
æææææææææææææææææææææææy̮̘̝͍̝̼̮̑͋́͜ḁ̙̺͉͔̮̖̘̎͠ṙ̭̦̼̳̗̠̜̔̓͘ḑ̯̣̗̫̦̆̏̎͂ỉ͎̞͔̝͈̝́ṃ͕͉͋͒ͨ́ ̵̲̻̟̝̯̪͍̜̈̈́e͍̰̯̍͒̊̚̕d̺͈͍͕͗͋͠ͅǐ̼̠̦̞͓̟͝ͅn̜͈̳̓ͤ͂̕ ̢͙͈̲̠̟̪ͨ̓�̪̖͇͔̽̊͘�̵̙̪̣̦͓̰͙ͩ͐͌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BoruSara
FanfictionBaşlık bulamadım(╥ᴗ╥) Karşında benim tarafımdan yazılan ikinci BoruSara kitabı Gizemli bir sebepten ölen ailesinin intikamını almaya çalışan Boruto ve Hokage'nin kızı Sarada'nın hikayesine hoş geldin Bölümleri okuduktan sonra oy ve yorum atmayı unut...