Bölüm 3

155 9 12
                                    

Bölümleri okuyup yorum ve oy atarsanız sevinirim
_________________________________________
Önceki bölümde

Takım 7 öğrendiklerini Sasuke'ye anlatmaya gittiler ve Boruto'nun eski Boruto olmadığını öğrendiler.

________________________________________

Takım 7 sonunda Konoha'ya vardığında hemen hokage ofisine giderler.

Sarada- Baba bildirilmesi gereken çok önemli bir şey var..

Sasuke- Nedir Sarada?

Sarada- Boruto 1 yıl önce kaçırılmış ve bizi hatırlamıyor.

Sasuke- Dur dur sizi hatırlayıp hatırlamamasını nereden çıkardın? Yoksa..

Sarada- Evet onunla görevde karşılaştık. Ona geri dönmesini söylediğimizde bizi tanımadı ve saldırmaya başladı. Kawaki onu mühürlemeye çalıştığında ise sol kolunda bür mühür belirdi ve mührü absorbe etti.

Kawaki- O mühür benim sağ kolumda da bir mühür etkinleştirmişti.. Ne demişti.. Karma. Evet o mühre karma demişti.

Sasuke- Karma.. Ne olduğunu hiç duymadım. Ama hayatta olduğunu biliyorsak onu bir ihtimal geri getirebiliriz demektir keşke nerede olduğunu bilebilsek.. İmkanım olsaydı gidip kendim arayabilirdim ama yakında büyük bir kage toplantısı var ve gitmek zorundayım.

Mitsuki- Anlıyorum o zaman Boruto'yu bulma çalışmalarını şimdilik biz devralacağız.

(O sırada Boruto)

Sonunda Boruto Kara üssüne gelmişti. Karşısına Delta çıkmıştı.

Delta- Anlaşılan ölmemişsin lanet velet.

Boruto- Sana kimin daha güçlü olduğunu öğretmem lazım sanırım Delta.

Delta- Hoo gel de öğret istiyorsan istediğim zaman seni öldürebilirim.

Boruto- Öyle mi düşünüyorsun?

Boruto karmasını aktive eder ve bir rasengan hazırlar. Delta ise bacaklarındaki bilimsel ninja aletini ve gözlerini aktive etmiştir. Tam dövüşecekleri sırada araya Kashin Koji girer.

KK- İkinize de yeter. Dövüşmeniz için bir amaç yok. Boruto hadi Amado'nun yanına gitmemiz lazım.

Boruto- Amado neden çağırıyor?

KK- Amado herkesin vücudunu kontrol edecek.

Boruto- Tamam. Bay Koji geldiği için şanslısın Delta.

Boruto ve Koji, Amado'nun yanına giderler.

Amado- Ee Boruto, Jigen'i yani İsshiki'yi öldürme planı nasıl?

Boruto- Hala yeterince güçlü değilim. Ya bir şeyin onu zayıflatması lazım ya da benim daha da güçlenmem.

Amado- Konoha'ya sığınıyormuş gibi yap. Ajanlarımızdan birisi yakında buraya yakın bir yere konoha shinobisi gönderileceğini söylemişti. Sasuke Uchiha'yı kullanıp onu zayıflatabiliriz.

Boruto- Deneyebileceğimiz tek yol bu gibi.. Ağh Konoha'nın yardımına muhtaç olmak çok kötü.. Neyse vücut sonuçlarım nasıl?

Amado- Karma 3. aşamaya girmiş.. Onun dışında her şey olması gerektiği gibi.

Boruto- Hızlı olmalıyız.. Yoksa..

(Ertesi gün)

Boruto sığınaktan erken bir vakitte ayrılmış ve Konoha shinobilerinin görev yerine gidip orada kendine biraz zarar vermişti. O anki durumunda göğsünde 3 devasa kesik ve kollarında da bazı ağır kesikler vardı.

BoruSaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin