2. den - první vyjížďka

43 3 4
                                    

Ráno jsem se vzbudila a rychle se oblékla, šla si vyčistit zuby a připravit jezdecké oblečení. Ozval se zvuk kravského zvonu a my se bezhlavě řítili po schodech dolu k jídelně. K snídani byl rohlík s máslem a kdo chtěl, dostal i marmeládu. S Evou jsme tiše konzultovali jakého koně by jsme si chtěli vzít na první vyjížďku. V tom se "Rudohlava" zvedla od stolu a sdělila nám že budem rozděleni do skupin podle jezdeckých dovedností. Já Eva a další holky jsme byli rozděleny do cvalové skupiny.
Po snídani jsme si s Evou šli obléct jezdecké oblečení a pérka ( pérka jsou jezdecké boty).
Došli jsme ke klandru kde byli připravení už vyčištění a nasedlaní koně. Já si vybrala Arga a Eva Lipa.
Vyjeli jsme.. v lese před velkou loukou nám naše "lektorka" sdělila že prý má zakázáno aby s námi chodila cválat na louku ale že prý půjdeme..sice jsem měla určitý pocit obav ale to k tomu asi patří.
Rozcválali jsme se v řadě po louce a Lipo (vezl Evu) před námi najednou začal házet kozly a Evě ze sedla upadl třmen i s řemenem, Eva ho pohotově chytla a snažila se usedět Lipa. Přešli jsme do klusu a Eva na Aniku (lektorka) volala že ji upadl třmen.. tak Anika slezla udělala na třmenu jakýsi uzel a jeli jsme dál. Argo byl zlatíčko. Když jsme byli na dohled od stájí  tak jsme si vyndali nohy ze třmenů. U klandru jsme slezli, odsedlali a oduzdili, dali propocené podsedlové dečky na klandr a pustili koně do ohrady.
Sedíme s Evou na pokoji a vyprávíme si co se vlastně stalo při cvalu. Převlékneme se a jdeme se opláchnout do umyvadla.
,,Oběd" ! - ozývá se z kuchyně a poté se po okolí rozline zvuk kravského zvonu..
K oběu byli koblihy s marneládou a následoval polední klid.                                                                                          

kouzelné létoKde žijí příběhy. Začni objevovat