Pršelo a já ležela schoulená v rohu tátovy modré dodávky, dorazili jsme na místo a já vlekla kufr k místnosti kde se zapislovaly přihlášky a přiřazovaly pokoje. Poslali mě do největšího pokoje kde bylo okolo 12 postelí a z toho asi 7 paland. Já jsem si vybrala místo u okna na dolním lůžku jedné z mnoha paland. Pak přijela moje dost neoblíbená kamarádka - Josefina. Ta spala nademnou. Postupně se pokoj zaplnil. Když jsme se chtěli seznámit tak zrovna zazvonil velký kravský zvon, zavěšený na trámu u schodů. Vykoukla jsem z pokoje abych se podívala co se děje a všechny děti se sbíhaly ke zvonu... tak jsme šli taky. Stála tam rudovlasá hubená paní s velmi malou hlavou a začala strašně řvát že prý půjdeme k ohradě a budem se rozřazovat do jakýchsi "týmů". Stály tam tři holky, jedna měla takové "vesmírné" legíny a působila dost namyšleně. Vedne ní stála ještě namyšlenějsí holka s modrým melírem a černobílími legínami. A poslední holka (bydlela se mnou na pokoji) působila mile.. měla jakési šusťákové kalhoty a hnědou mikinu.. (jinak všem bylo okolo patnácti let) v tom jsem se modlila abych byla s ní. Přišla ke mě Josefina a řekla: ,,kéž bych byla s tou s těma hezkýma kalhotama..
Přišla chvíle dělení do týmu a já i s Josefinou bohužel šla k té nejnamyšleněší s tím modrým melírem. Popošli jsme k ní a ona hned začala všechny buzerovat. Pak jsme měli chvilku klid aby jsme si mohli vybalit z kufrů věci. Skamarádila jsem se se sestrami Lucií a Emou ze Slovenska a taky s Viky která je z prahy a s Evou (to je ta která měla šusťákové kalhoty při výběru do týmů).
Kravský zvon ohlašoval večeři a my se hrnuli po schodech jak stádo krav k jídelně.. tam byla zas ona řvoucí rudovláska.. prozradila nám že se jmenuje Pavla ... k jídlu byl párek s kaší. Pak jsme si šli na pokoj na chvilku odpočinout.
Zase rachtal kravský zvon.. achjo, šli jsme dolů a bylo nám oznámeno že jdem hrát nějakou hru, tak jsme tedy šli. Hráli jsme hru "molekuly".
Komečně jsme dohráli a šli jsme se pomalu sprchovat, to jsem ale netušila že bude taková fronta! Když jsem frontu vystála tak jsem se osprchovala a šla na pokoj. Usnula jsem lehce..
ČTEŠ
kouzelné léto
Acaktento příběh je pravdivý.. jsou to příhody den po dni a odehrávají se ve stájích Štětice, na letním táboře..