Selam eğlence amaçlı yazdığım kitabıma hoş geldiniz.
Ben yazıcı değil okuyucuyum aslında ama arkadaşımla otururken yazma fikrini düşündük ve neden olmasın dedik.
Yazım yanlışları olabilir şimdiden kusura bakmayın iyi okumalar
Yine alarmın lanet sesiyle uyanmıştım.... demicem tabikide her zaman alarmdan önce uyanan biri olmuşumdur.
Bu arada ben Işık. 18 yaşındayım, arkadaşlarım neşeli birisi olduğumu söylerler, hep zor zamanlarında onları dinlerim ve yardımcı olmaya çalışırım. Kahverengi kahküllü kısa saçlarım var. Kendimle barışık biriyim.
Birde en yakın arkadaşım Lena var. O benden daha ciddi birisi. Fakat maceracı bir tarafıda vardır 19 yaşında. Bana hep yardımcı olur her konuda. Kumral uzun saçları var. Bana göre daha zayıf.
Her neyse bu gün lena ile sinemaya gidicez hazırlanmak için kalktım duşumu alıp üstümü giyindim
(MASKE VE ŞAPKAYI TAKMAYIN)
Lena ile buluşacağımız yere yürümeye başladım. Onu gördüğümde yine güzel giyinmişti.
Beraber taksi tutup yola çıktık sinemaya geldiğimizde Lena'nın ısrarları ile korku filmine girdik.
O gözünü kırpmadan izlerken ben bakamıyordum bile baktığımda ise korkunç adamlar görüp geri dönüyordum.Sonunda film bitmişti ve evlere döndük ben tek yaşıyorum fakat Lena ailesi ile yaşıyor. Komşuyuz ve ona çoğu kez ev arkadaşı olmayı teklif etmiştim ama istememişti.
(BEN BUNU)
(LENA BUNU)
Rahat giyinmemizin sebebi ise bahçenin bizim olmasıydı.Döndüğümüzde kahve içmek için bahçeye çıkmıştık.Biraz oturduktan sonra duvarın arkasında hareket eden birşey gördüm.
O tarafa baktığımda hareket kesildi. Ben hala oraya bakarken Lena ne olduğunu sordu geçiştirdim ve sohbetimize kalan yerden devam ettik.Bir süre sonra aynı yerde bir silüet belirdi yüzü gözükmüyordu gölge gibiydi Lenaya söyledim ama adam gitmişti Lena arkasını döndüğünde birşey göremediğinde bana filmin etkisinde olduğumu, hayal görmüş olabileceğimi söylemişti bende hak vererek fazla üstelememiştim.
Bir süre sonra evlere dağılmıştık yarın beraber alışverişe gitmek için sözleşmiş ve ayrılmıştık.
İLK BÖLÜM NASILDI BİR SONRAKİ BÖLÜMLERDE KONUŞMALAR OLUCAK BU ARADA BAZEN SIK SIK BAZEN ÇOK ARLAIKLARLA ATABİLİRİM BÖLÜMLERİ
HOŞLANMADIĞINIZ BİR YER VARSA YORUM YAPARAK BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM. 💜💜