- Мразя тази рокля!
Майка ми се усмихва лекичко.
- Нищо друго няма да обличаш пред баба си.
- Гнусна е. После на половината снимки ще трябва се гледам с нея.
- Не се муси, че ще ти излязат бръчки. - подкача ме мама.
Тя също не харесва роклята - зелен велурен кошмар - но предпочита да няма пререкания със свекърва си. Милата ми баба щедро предложи да ми подари рокля за бала. Само дето избра такава, каквато даже и смотлите от клуба по химия не биха си навлякли.
- Като я сменяш трябва да внимаваш с прическата.
- Знам. - опитвам се да ѝ се усмихна, но гримасата не успява да слезе съвсем от лицето ми. - Ти нямаш ли да доприготвяш за гостите?
Мама се обръща на пети и тръгва към кухнята.
- Слизай и ти, след малко ще пристигнат.
- Дай ми няколко секунди!
Затварям вратата след нея и мятам последен поглед в огледалото. Истинската рокля виси до него, истинско произведение на изкуството. Доста измъчих дизайнерката, но резултатът си струва. Нямам търпение да я сложа.
* * *
Осем часа по късно роклята е увита около глезените ми, а две гладни мъжки очи поглъщат тялото ми. Сигурна съм, че в сутиена си от черна дантела изглеждам по-добре от всяко момиче в гимназията.
Щрак!
Е, възможно е да съм дори по-хубава без сутиен.
Ръцете му се вплитат в косата ми докато ме целува - устните, врата, по-надолу... В стомаха ми се стяга възел от удоволствие.
Не, припомням си. Сега не е време за това.
Отблъсквам го лекичко и го поглеждам в лицето.
- Харесвам ли ти?
В отговор получавам само доволно изръмжаване. Слагам обратно сутиена си и му се усмихвам невинно.
- Ще трябва да ме заслужиш. - измърквам в ухото му. - Само една мъничка услуга.
Ако се съди по ужасната възбуда в очите му, готов е да направи всичко за мен.
* * *
- Виж колко е лесна! - прошепва Ани и отпива от коктейла си.
Погледът ми проследява нашата Пепеляшка - зачервена девственица в лъскава рокличка - да залита зад Алекс. Гледа го сякаш е най-хубавото нещо, което някога ѝ се е случвало.
- Ти ли го накара?
- Ти как мислиш? - усмихвам ѝ се аз. - Време е да разбере какво е да си с истински мъж.
- Не бих искала да съм на нейно място, когато публиката излезе. - подхилква се приятелката ми. - Никога няма да я оставят да го забрави.
- Трябваше да помисли за това преди да ми откаже помощта си на матурата.
- Ти наистина си жестока!
- Напротив. - смигвам ѝ. - Всички знаем, че е влюбена в Алекс още от осми клас. Подарявам ѝ малко удоволствие.
- Наздраве тогава!
- За удоволствието!
Отпивам от дайкирито си, хладно и сладко, с вкус на отмъщение.
* * *
Чувам ги от средата на дансинга. Цяла тълпа хлапета се залива от смях и подвиква това-онова на Еличка, малката Пепеляшка, хваната от обективите съвсем гола.
- Хайде, сладурано, разтърси това дупе! - подхвърля един.
- Вижте какво розово коте има. Бас държа, че е девствена.
Минава известно време и тя изскача от тоалетната, едва нахлузила евтиното си рокле. По лицето ѝ се точат грозни черни сълзи. Прическата ѝ е съсипана. Няколко погледа я съпровождат до изхода.
- Е, докъде бяхме стигнали? - шепне Алекс в ухото ми.
Пробил си е път до мен и ме притиска в ръцете си. Пръстите му палят малки пожари по кожата ми.
- Време е да те наградя за усилията...
* * *
- Ели? - момичето е в истерия. - Ели? Добре ли си? Отговори ми, Ели!
Около изхода на дискотеката се е събрала малка групичка. Някой звъни на линейка, но лекарите с нищо не могат да помогнат.
Пепеляшка се е самоубила.
ESTÁS LEYENDO
Опитай пак!
RomanceЗа Мия гимназията е била супер. За някои от съучениците ѝ - не чак толкова. Но в нощта на абитуриентския си бал кралицата на училището прави ужасна грешка. Сега, съдбата ще ѝ позволи да се върне в осми клас и да се поправи. Дали обаче е толкова лес...