Era seara,vintul batea incet.Mary trebuia sa ajunga la mine,va intrebati cine e Mary..ea e cea mai buna prietena a mea.
Eu:Heiiii,scumpo:* ai ajuns repede.
M:Oahh,am intilnit-o pe scorpia aia de katryn,se saruta o fostul meu,de parca mi-ar pasa. +Risul meu malefic+Eu:Las-o ma sa faca ce vrea,oricum e o cur*a (am inceput sa ne ridem ambele ca nebunele) :D..haidem in casa, Alin a pregatit prajituri, sunt delicioase.
am observat cum Alex se holba la mine cind intram in casa cu Mary,dar s-a facut ca nu se uita..pff ce-i drept imi placea asta.
Dimineata trebuia sa ne trezim caciiiiii la scoala,OMG! E 8:20,fugeam prin casa ca disperatele, una se imbraca alta se machia. In sfirsit ne-am asezat in masina si am reusit,din fericire nu am facut prima ora caci profa a avut un accident.Era trist , dar e bine ca nu a patit ceva.Toti erau bucurosi ca nu vom face Mate.-Directorul : Atentie!ati auzit ca dmn. Angel a avut un accident,oricum o sa aveti un profesor nou pina se va face bine dmn Angell.
Eu:Naspa,ce dracu mai vrea asta? Si asa avem multe! In fine,ma simteam rau si m-am dus acasa.
Cind am intrat in casa am auzit niste tipete si zgomote,erau ai mei mama se certa cu tata,pentru ca tata avea probleme legate cu munca (probleme mari) eu desigur am intervenit siiii am inceput sa pling,am fugit pe scari,am intrat in camera si am trintit usa. Muzica ii acoperau tipetele.Macar nu-i auzeam.Ce dracu e cu ziua de azi?
Am iesit seara sa ma plimb eram singura. Era ora 23:45, luminile ardeau totul era bine. Mi s-a parut ca ma urmarea cineva dar nuuu,nu era nimeni probabil ca mi s-a parut.Am ajuns acasa pe la 01:00 ,incet sa nu-i trezesc, dar mama ma astepta,ohhh iarasi?-Mama:Unde ai fost? Singura noaptea?
-Eu:Pai am 17,si cartierul nostru e urmarit deci nu mi se poate intimpla nimic! Bine eu ma urc in camera mea,noapte buna mami.Te iubesc!
-Mama:Noapte buna,scumpo!Te iubesc
Hei...o noua zi un nou capitol,sper ca va place ceia ce scriu si sper ca asteptati cu nerabdare ca sa cititi toata cartea mea,toate celelalte capitole si mai sper ca nui doar o iluzie de a mea,urmatoarele capitole vor fi mult mai interesante si mai blestemate decit astea precedente.Nu uitati indiferent de nu scriu des ma voi starui cit mai mult sa scriu si sa postez mai multe capitole intr-o seara.Va ador pe toti chiar de nu imi cititi capitolele si nu ma urmati+))