Am petrecut toata ziua inpreuna,a fos magic.
Se inserase Alex s-a oferit sa ma duca pina acasa,un pic ironic ca locuiam alaturi..
Mergind pe drum mi se pare ca se aude un fosnet, l-am ignorat...peste un moment, parca cineva imi atinge piciorele,m-am aruncat in bratele lui Alex. Dintr-o data apare iarasi acea umbra ,la ridicat pe Alex si cu o voce groasa ,adaugind un suris malefic a soptit"Pleaca,pleaca ,nu mai discuta cu ea ca de nu, vei fii un punct de distractie de al meu"a accentuat el din nou!Dintr-o data m-am trezit in camera mea,am crezut ca a fost un vis,dar nu , nu se poate totul era real,defapt mai bine ma duc sa-l intreb pe Alex.
Ajung la el acasa si parintii lui imi spun sa urc la el in camera. Asa am si facut. In timp ce urcam scarile parintii lui Alex vorbeau despre mine:-Ea este fata despre care spunea Alex?
-Sigur draga,nu vezi ca este exact cum nea descriso.
-Ochii verzi,parul castaniu,cu un tremurat in buze si cu o zimbire de copil mic.Mi sa inrosit fata ,cind am intrat in camera Alex ma intreaba cu o mica gluma pe buze:
-Ce esti ca rosiile toamna?
-iiihihh...Doresc sa te intreb ce s-a intimplat ieri?
-Pai..ne-am plimbat aproape peste tot,a fost minunat,dar de ce intrebi asta?
-Oricum..mai repetam o data ziua de ieri?
-Iarasi pui tu intrebarea....hai mai,doream sa te intreb eu!!
-Nu am primit un nu ca raspuns :D!
-Da nici da nu am zis!
-Okay,mai vorbim.
-Deci..vrei sa iesim mai pe seara?
-Nu, nu pot sa refuz asa o propunere..
Nevazind cum s-a intimplat ne-am sarutat a doua oara,era mult mai frumos ca prima oara.In timpul acestei scene de vis cineva parca imi soptea "Team avertizat printr-un vis"
-Cea fost asta? Ai auzit si tu?
-Ce sa aud ?Ce s-a intinplat?Am facut ceva gresit?
Si dintro data ne intrerupe discutia un bocanit finut de la usa.Era mama lui Alex D-mna Douglas.
-Hei nu doriti sa coboriti sa luam micul dejun impreuna ca o familei? Am facut clatite cu sirop de ciocolata, spuse ea.
Am coborit jos impreuna cu Alex. La bucatarie se afla o persoana nalta cu par ciufulit si cu un stil de baeat rau.In timp ce analizam persoana necunoscuta Alex a afirmat:
-Hei..acesta este prietenul meu James.Sper sa va impacati,dar nu prea tare..:D
James a spus:
-Team avertizat.....nu trebuie sa faci cunostinta cu ea,poate o sa tio fur..
Alex a facut o privire de parca era gata sa se ea la bataie.
-Hai mai...cei cu tine,am glumit ,nu-i ca si cum te voi ridica in sus si itsi voi lua o.
Aceste cuvinte ma pus pe ginduri''Ce,ce a fost asta ,ce stie el?,dar poate ii doar imaginatia mea,deja am iluzii cu asta.Ar trebui sa-i spum lui Alex despre tot, dar daca gresesc in privinta asta. Poate totul se va termina cu bine."Hei...o noua zi un nou capitol,sper ca va place ceia ce scriu si sper ca asteptati cu nerabdare ca sa cititi toata cartea mea,toate celelalte capitole si mai sper ca nui doar o iluzie de a mea,urmatoarele capitole vor fi mult mai interesante si mai blestemate decit astea precedente...Si doresc sa spun ca de.azi o.prietena de a mea ma va ajuta sa scriu in continuare.Nu uitati indiferent de nu scriu des ,ma voi starui cit mai mult sa scriu si sa postez mai multe capitole intr-o seara.Va ador pe toti chiar de nu imi cititi capitolele si nu ma urmariti.