Description။

1K 88 1
                                    

Description။

ကားမတော်တဆမှုဖြစ်ပြီးနောက် စန်းဖန်သည် ICU တွင်အိပ်နေသောမောင်လေးမှ လွဲ၍ ချစ်ရသူအားလုံးကိုဆုံးရှုံးခဲ့ရသည်။ ဘွဲ့ရပြီးပြီးချင်း ဆေးဘက်ဆိုင်ရာဝန်ထုပ်ဝန်ပိုးကြောင့် အသက်ရှူကျပ်လုနီးနီးဖြစ်နေပြီဟု ခံစားနေချိန်တွင် အိမ်မက်ထဲတွင် အဖွားက အလည်လာခဲ့သည်။ "ချစ်လေး၊ အဖွားမှာ မင်းရဲ့အဝတ်အစားတွေကို တကယ်ကြိုက်တဲ့ သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်ရှိတယ်။ သူ့အတွက် မီးရိူ့ပေးလို့ရမလား? သူ မင်းကို လှလှပပ ပေးချေပါလိမ့်မယ်"

စန်းဖန် သည် အဖွားစိတ်သက်သာရာရစေဖို့ ရိုးရှင်းစွာ အဝတ်အစားများ မီးရိူ့ပေးခဲ့သော်လည်း နောက်တစ်နေ့ညမှာ အဖွားက သူမရဲ့အိမ်မက်ထဲတွင် လိပ်စာနဲ့password တစ်ခု ပေးလာခဲ့သည်။

"ဒီမှာ ဒါ မီးခံသေတ္တာနဲ့password ပါ၊ သူ့ရဲ့ငွေပေးချေမှုက ဒီအထဲမှာ ရှိပါတယ်"

သံသယဖြစ်နေသော စန်းဖန် သည် လိပ်စာထဲကအတိုင်း မီးခံသေတ္တာကို သွားခဲ့သောအခါ မီးခံသေတ္တာထဲတွင် သန်းပေါင်းများစွာ ထိုက်တန်သော စိန် တစ်လုံးကို တွေ့လိုက်တယ်။!

အဲဒီနောက်မှာတော့ သူမရဲ့ ကွယ်လွန်သူ မိသားစုဝင်တွေဟာ သူမရဲ့ အိပ်မက်ထဲမှာ ဆက်လက် ပေါ်လာခဲ့ပါတယ်။ "ချစ်လေး၊ မနက်ဖြန် မိုးရွာတော့မယ်-ထီးယူသွားပါ"

"ချစ်လေး၊ မင်းမှာ ရည်စားရှိသလား? ငါ အခုလေးတင် မိတ်ဆွေဖွဲ့လာတဲ့သူက မင်းနဲ့သူ့မြေးလေးကို လက်ထပ်ပေးချင်တယ်တဲ့!"

လက်ထပ်ဖို့? စန်းဖန် သည် ချက်ချင်းပင် ခေါင်းယမ်းလိုက်သော်လည်း သူမအဘိုးက တဖက်က အဘိုး၏မြေး ဓာတ်ပုံကို ပြလာသောအခါ သူမ အံ့အားသင့်သွားသည်။ သူက ဘာလို့ သူမရဲ့သူဌေးအသစ်နဲ့တူနေတာလဲ?


သာသာမှ။

Paid gp အတွက် ဝင်ကြေး ၂၅၀၀ကျပ်။ 

အပိုင်း ၁၄၀။

အပိုင်း ၂၀ကို တစ်ခါ pdf တင်ပေးပါမယ်။ Daily Up မရှိပါဗျ။

သရဲမိသားစု။Where stories live. Discover now