5

129 13 0
                                    

ტასიას .P.O.V


როგორც იქნა ამ მაღაზიიდან გავაღწიეთ.. მაგრამ რამდენადაც ვხვდები უარესი გველის, რადგან ახლა კაბების ყიდვას ვიწყებთ.


რომელიღაც მაღაზიაში შევედით, ტყუპები იმწამსვე სკამებზე დასკუპდნენ გეგონება მთელი დღეა დარბიან.

იოანე ჩემს და ნუცას შორის ძვრება და ორივეს ხელებს გვხვევს, სკამებისკენ მივყავართ და გვაჯენს.

" თქვენ აქ დაგველოდებით."

მე და ნუცა ერთმანეთს დაშტერებული სახეებით ვუყურებთ მხრებს ვიჩეჩავთ და ტელეფონებში ვძვრებით.

Meanwhile with boys:

არავის P.O.V 


"ეს ჩაეტევათ?"

გაგა რაღაც ტომრისებური ვარდისფერი კაბით ხელში  დგას და ბიჭებს აჩვენებს

" შე განვითარებულო ყლეო, მაგაში ორივე ერთად ჩაძვრება, რა ჩაეტევა ფუ მოგიტყან აზროვნების უნარი"

"უიმე, არ შემცააა...ვიკითხე უბრალოდ"

გაგა თვალების ტრიალით აბრუნებს კაბას თავის ადგილზე.

_____________________________________________________

იოანე და სანი კაბას გულმოდგინედ არჩევენ,  ტყუპებს ერთმანეთზე ძინავთ ხოლო გიორგი კოჭებამდე კაბების ძებნაშია გართული.

_______________________________________________

ლევანი თორნიკე და დათო.. 

ლევანი ყველაზე კარგად იცნობს  და ყველაზე კარგად იცის გოგოების სტილი, მაგრამ ახლა რაღაც ეშმაკი შეუჩდა და ჩემიფეხები. ვერაფერი აარჩია.

თორნიკემ რაღაც თეთრ კაბას წაავლო ხელი, დათო რომელსაც ყველა დეტალი ახსოვს აარჩია კაბა რომელზეც ტასია გიჟდება, მაგრამ ვერსად იყიდა.


30 წუთის შემდეგ როგორც იქნა გოგოებთან მივიდნენ.

ტასიას P.O.V


როგორც იქნა მოიზლაზნებიან, ამდენ ხანს კაბებს არჩევდნენ თუ კერავდნენ კაციშვილმა არ იცის. 

"კაროჩე, ეს ორი კაბა ვნახეთ მარტო, კაბების მაღაზიაში ორ კაბაზე მეტს როვერ ნახავ, ბლიად.ჰოდა შედით და შეიმოსეთ, მკიდია თუარმოგეწონებათ თქვენით მოძებნით, მე აღარაფრის ტრაკი არმაქვს ."

ამბობს იოანე და სკამზე ძალაგამოცლილი ვარდება, გეგონება ომიდან ახალი დაბრუნებულია.

დათო ჩემსკენ თეთრი კაბით ხელში მოიწევს, არ მჯერა  ნუთუ ეს ისაა რასაც მე ვფიქრობ, დათო ჩემს წინ კაბას შლის, კაბის დანახვაზე ვშეშდები და ცოტახანში მისკენ გავრბივარ და წელზე ფეხებს ვხვევ და ხელებს მხრებზე. ისიც გახარებული ხელებს მხვევს და იცინის.

ათი წამი ასე ვარ მაგრამ მერე ვიაზრებ.


თავს უკან ვაბრუნებ და ამ ვაჟბატონების და ნუცას სახეებს ვხედავ

ნუცამ ლამისაა სიხარულისგან ბოლო ხმაზე იკივლოს მაგრა თავს ტუჩების მოკუმვით იკავებს.

ლევანი პირღია დგას და გვიყურებს.

თორნიკეს სახეზე სმირკი აქვს აკრული და გვერდულად გვიყურებს.


გიორგიმ ლამისაა დანა ამოიღოს და ორივე დაგვანაფლეთოს.


გაგა თან გიორგის აკავებს და თან ღიმილით გვიყურებს.


სანი გვიყურებს და ამჩნევს რომ მე დათო ძალზედ მომწონს. ამაზე იცინის და გეგმების ჩასახვას იწყებს.


ალექსის სახეზე შვებაა ასახული, რადგან მე მასთან სულ დათოზე ვწუწუნებდი და მგონი დადგა ის მომენტი როცა ჩემი წუწუნის მოსმენა არ მოუწევს.

ლუკა ჩუმად ფოტოებს გვიღებს, ან მისი ჭკუით ჩუმად, რადგან როცა ფოტოს იღებდა ხმაც ჩართული ჰქონდა და განათებაც.


იოანე გულზე ხელს ორჯერ ირტყავს

"უხდებით თქვენ ხოიცით"


მის კომენტარეზე დათოს ვშორდები, იოსთან მივდივარ და ლოყებს ვუწელავ, რადგან ვიცი არ სიამოვნებს როცა ლოყებს "ვაძიძგნი"

"ენა ჩაიგდე მომკვდავო"


ლოყების წელვას ლოყაზე კბენით ვამთავრებ და დათოს კაბას ხელიდან ვაცლი, გასახდელში შევდივარ და გამოცვლას ვიწყებ, როგორც ჩანს ნუცაც უკან მომყვა.


გამოვიცვალე და.. არ მჯერა რა ლამაზია

"ახლა კი დროა დავყარო ბიჭები"









_____________________________

Bros before HOEZ🤪 (ქართული)Where stories live. Discover now