Çok rahat bir uykunun sonunda çadırda biraz daha oyalanıp dışarı çıktım ve arkamdan Asya'da çıktı.
Günaydın
Günaydın canım
İyi uyudunmu ?
Evet sen?
Bende valla , hatta evde uyuduğumdan daha rahat ve iyi uyudum
Ne zaman kahvaltı yicez ya karnım Zil çalıyor .
Asya'ya gülerken doruk geldi yanımıza uykulu gözlerle bize bakıyordu yada bakamıyordu😴🤭.
Ada : günaydın uykucu
Doruk : anne beş dakika daha
Sanırım doruk uyur gezer 😳
Asya : doruukk hu hu uyan sabah oldu oğlum kalkta ekmek al
Doruk : ama anne ya ara getirsinler işte beni fırına göndermek için mi doğurdun
Doruğun söylediklerine gülmekten karnıma ağrılar girmişti.
Ada : doruk uyannn
Doruğun şu anki hali
Ama ayakta 😂düsününSonunda doruğu uyandırmayı başarıp kahvaltı etmeye başlamıştık .
Ayşe hoca : gençler herkes hazırlansın birazdan ormanı keşfe çıkacağız .
Ayşe hoca'nın duyurusuyla hepimiz hazırlandık ve sıraya girdik ( sıraya neden girdiğimiz bilmiyorum ama tek bildiğim kendimi ilkokul öğrencisi gibi hissettiğim 🤪 )
Ormanı yavaş yavaş gezmeye başlamıştık, kaybolduğum zaman aklımdan çıkmadığı için sınıf arkadaşlarımın yanından ayrılmıyordum .
Ben ,Asya ve doruk en arkada konuşa konuşa ilerliyorduk.
Ayşe hoca'nın bana seslenmesiyle Asya ve doruğun yanından ayrılıp Ayşe hoca'nın yanına gittim.
Ada'cım annen'in kaybolduğundan haberi varmı ?
Evet hocam ben söyledim .
Tamam canım
Biraz daha ilerledik ormanda tam üç buçuk saattir yürüyoruz
Ve ayaklarımın su topladığını hissediyorum .
Asya'nın beni bağıra bağıra çağırmasıyla yanına gittim.
Asya iyimisin bir sorunmu var ?
Ada çok kötü bir şey oldu
Asya ne oldu söylesene