Imm arkadaşlar bu benim ilk hikayem . Umarım seversiniz. Bazı yanlışlar olduysa özür dilerim . İyi okumalar...
Selam ben Melissa , şuan uçaktayım ve Bradford'a gidiyorum. Türkiye'den geliyorum. Annem Türk babam ingiliz , 3 kardeşiz ikiside benden küçük . Erkek kardeşim Rüzgar , kız kardeşim ise Mira . Ailem Türkiye'de yaşıyor. Bana gelirsek 17 yaşındayım ve lise 3 e gidiyorum. Ailem beni çok sıktığı için liseyi burada bitirmeye karar verdim. Tabi babama söylediğimde buna biraz itiraz etsede izin verdi . :) Çünkü babam Bradfordlu ve orada Trisha diye üvey kuzeni var . Hatırladığım kadarıyla sevecen ve iyi biriydi. Sanırım 4 tane çocuğu vardı . 2 si bnden büyük diğer ikiside küçüktü . Neyse onları bir gün ziyaret ederim . İlk önce şu buradaki evimize yerleşmem gerek. Off yeni birilerini tanıdığımda kendime bir ev arkaşı bulmalıyım . Evde yalnız olmayı severim ama benim yaşıtımda bir ev arkadaşı neden kötü olsun ki .
Görevlinin sesi gelmişti . Uzak inişe geçiyordu. İndiğinde hemen bavullarımı alıp çıkışı aramaya başladım . Çantamdan cüzdanımı çıkarıcakken birine çarptım. Lanet okuyarak kafamı kaldırdığımda ise tabiki bir yakışıklı değildi . Bir kızdı
-oww gerçekten Özür dilerim ben buraya ilk kez geldim yeni bir hayat için ve çıkışı arıyordum.
B:Aa bnde buraya yeni geldim ve bnde yeni bir hayat için ve çıkışı arıyordum .
- wow o zaman kaderimiz aynı ha dedi gülerek
Bende gülerek karşılık verdim
B: sanırım evet
- A bu arada ben Lola ama sen lol diye bilirsin
B:bende melissa memnun oldum . Kaç yaşındasın Lol
L: 17 sen
B: bende :)
Acaba kalıcak bi yer ayarlamışmıydı . Ah inşallah ayarlamamıştır çünkü onunla aynı evde kalabilirdim . İşte ev arkadaşı buldum :). Yani inşallah .
B: ee nerde kalıcaksın
L:aslında bilmiyorum . Bir ev tutmam gerek
B: Lol benimle kalmaya ne dersin. Bende kendime ev arkadaşı arıyordum. Hem ev bizim kira derdide yok. Kira vereceğine onunla alışverişe çıkarsın hı
A tabi ben alışveriş meraklısıyımdır söyliyim dedim :)
L: gerçekten mi ? Çok isterim . Bende evde tek başıma nasıl kalırım diye düşünüyordum . :))
B: Aa çok sevindim o zaman ilk önce şurdan çıkalım ve bir kafeye gidelim . Biraz acıktım da
L: hadi gidelim , bende acıktım
Eveeet umarım sevmişsinizdir. Hikaye anladığınız üzere Zayn le ilgi ve 2. bölümde Zayn girecek . Şimdilik sınır yok .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI
Fanfictioniki genç biri ukala bir çocuk , diğeri ise dik başlı bir kız, ilk başta anlaşamasalarda sonra birbirlerine öyle bağlanacaklar ki bu aşk bir TAKINTI olacak.