ilk karşılaşma

185 13 5
                                    

Kafeye gelmiş ,yemekleri sipariş etmiştik. Bu arada da Lola bana hayatını , nerden geldiğini falan anlatmıştı.  Los Angeles'tan geliyormuş. O da aile sorunları yüzünden gelmişti. Okula da birlikte gidecektik. Ama ilk önce bizim ev ne halde görmeli ve eşyalarımızı yerleştirmeliyiz.

B: yemeğini bitirdiysen kalkalım mı Lol

L: tamaam bitirdim , hadi kalkalım. :))

Kafeden çıktık ve bir taksi çevirdik. Taksiye bavulları yerleştirdikten sonra adresi verdim yani kağıtta yazanı yoksa evin içini bile hatırlamıyorum.

Ve işte geldik havaalanına fazla uzak değildi. İndik , eve baktım ve iyi görünüyordü. Bakalım içi nasıl .

L:iyi görünüyor ha

B: evet ama bir de içini görelim . Temizliğe hazırlan Loll

L: hazırıım , temizlik yapmayı severim ben tamam mııı dedi kıkırdayarak.

B:Oww o zaman temizliği herzaman sen yaparsın dedim gülerek.

L: ımm bakarız .

B:  hadi bakalım girelim . Dedim ve anahtarı çevirdim. İşte açıldı . Aman tanrım burası tertemizdi . Ahh babacım sağol .

L: sanırım ailen sen gelmeden temizletmiş bu harika . Hadi evi gezip eşyaları yerleştirelim.

B: aynen . Canım babam yaa :D

Evi gezdik , 7 odası vardı , her oda da bir banyo vardı . Yani ev büyüktü salonuda.

Lolayla odalarımızı seçtik . Karşılıklıydı. Eşyalarımızı yerleştirdik ve dışarıya çıktık . Hem etrafı dolanacak okul bakacaktık ,  hemde dolap için markete gidecektik .

L: güzel ve sakin bir yer

B: aynen böyle güzel sakin .

L:aynen . Hadi bakalım okul neredeymiş.

Biraz daha ilerledik ve bir okul gördük . Tong High School güzel bir okuldu. İlerledik , bahçede 5, 6 erkek Basketbol oynuyorlardı. Bizi görünce durdular ve tip tip bakıyorlardı.

L: mal mı bunlar .

B: olabilir .

biz onlara bakmadan içeriye girdik. Bir görevli vardı , yukarıda müdüre odası varmış bizi oraya yönlendirdi.

B: güzel ve büyük ha

L: kesinlikle, geldiğim okuldan büyük ve güzel

B: kesinlikle benimde dedim gülerek

Müdüre odasına gelince derin bir nefes aldım ve kapıyı çalarak açtım . Ne ilk günden saygısızlık mı yapayım.

Müdüre ayağa kalktı ve :

M: buyurun

B: biz kayıt yaptıracaktık

M: tabii oturun kimliklerinizi çıkartın hemen yapalım .

B.L: tabii

Kimliklerimizi verdik ve odayı incelemeye başladık . Normal klasik bir müdüre odasıydı . Adı Jessica lermanmış .

J: işte işlemleriniz bitti . Okula ilk gün geç kalmazsanız iyi olur kızlar . Şimdi çıkabilirsiniz.

B: peki bayan lerman dedim ve okuldan çıktık . Çıktığımızda bahçedeki çocuklar kapının oraya gitmişlerdi. Ahh salaklar . Lolla kafamızı kaldırmadan geçiyorduk ki bir ses geldi.

X: Aa bebeler kayıt yaptırmaya mı gelmiş .

Kıvırcık saçlı geri zekalı seni yakışıklılığın kurtarmaz

B: ah bebe senin anandır gerizekalı dedim ama Türkçe demiştin alışkanlık işte . Lola ve diğerleri bana malmışım gibi bakıyorlardı.

Tam ağzımı tekrar açacaktım ki bir ses daha geldi .

X: kaşınma Harry

Bunu diyen ela gözlü elmacık kemikleri çıkık ,Saçları gece kadar kara bir meteordu . Bakışları içimi ürpertti ve Lolayı ittirerek oradan uzaklaştım.

L: 1.si onlara ne dedin 2.si onlar bir meteor 3.sü ela gözlüyle nerden tanışıyosun.

B: 1.si onlara Türkçe bir şey dedim 2.si kesinlikle evett 3.sü ise ela gözlüyü tanımıyorum ama içimde ona karşı değişik bişey oldu .

L: yoksaa :D

B: hayır saçmalama fazla görmedim bile ama bilmiyorum değişik işte.

L: ahaha tamam

B: ya Lola.. yürü hadi çok yoruldum . Şimdiik şu karşıdaki restoran da birşeyler yiyelim . Alışverişede yarın sabah gideriz .

L:peki . Hadi gel

Restorana girdik ve yemeklerimizi yiyip eve gittik . Biraz Tv bakıp odalarımıza geçtik. Yatağıma uzandım ve ela gözlüğü düşündüm. Acaba adı neydi . Amaan neyse ne dedim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım..

Umarım beğenmişsinizdir. Sınır 3 vote 3 yorum :))

TAKINTIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin