Arkadaşlar bölümler biraz kısa oluyor. Eğer vote yüksek gelirse uzun yazacağım.
İyi okumalar . :))
MELİSSA -
Adını bilmediğim gerizekalıya söylediğim şeyden sonra sınıftan tuhaf sesler gelmeye başladı. Ela gözlüye baktığımda , o da gülüyordü. Çocuk tekrar ağzını açacakten sınıfa hoca gelmişti. Sonra da; "hey yeni öğrenciler , gelin bakalım buraya " demişti. Lolayla birbirimize bakıp ayağa kalktık ve ilerledik. " hoş geldiniz bakalım , ben Luke Jackson . Şimdi kendinizi tanıtın. " dedi ve bizde adımızı nerden geldiğimizi falan söyledik. Sonra da yerimize geçtik. Bay Jackson mavi gözlü yakışıklı birisiydi. Ve 21 , 22 yaşında gibiydi. Ama 25 falandı sanırım. Ve dersini güzel anlatıyordu. Ders boyunca bi konu açılmış ve hayatını anlatmıştı. Edebiyat öğretmeni olmaya sevdiği bir kıza ki o şuan karıymış , şiir yazarken öğretmeni yakalamış ve buna yarışmalara katıl diyince, o da kazanınca karar vermişti.
Ah işte zil en sevdiğim. Lolayla birlikte çıktık ve okulu gezmiştik. Sınıfa geldiğimizde ders matematikti . Yani en nefret ettiğim. bi geçmek bilmedi . Telefonumu oyalanmak için alacaktım ki , yok olamaz . Heryeri aradım ve yoktu . Off kesin aşağıda düşürdüm. Lanet olsun . Nasıl düşürdüm ben onu .
Düşünmeye başladım ve tabi ya bodrum katta ki odaya girecekken bi ses gelmişti ve bizde kaçmıştık. Zil çalınca Lola'ya beni kantinde beklemesini söyledim.
Aşağıya indim ve telefonu aramaya başladım. Yoktu lanet olsun çalınmıştı. O sırada odadan erkek sesleri gelmeye başladı. " Söyle arabamı sen mi çizdin " " hayır , ben çizmedim" dedi çocuk kapıdan onları izliyordum. Bu ela gözlüydü. Bir ses " O yapmamış işte Zayn , bırakalım gitsin demişti. Adı Zayn di. Olamaz çocuğa bıçak çekmişti. " Biraz daha korksun ki yapmasın , Niall " diyip güldü. O gülünce daha da meteordu. Ah ne diyorum ben. Gidip içerdeki çocuğa yardım etmem gerekiyordu. Kapıyı ittim ve " bırakın onu " Zayn güldü ve dişlerinin arasından sinirlice konuştu. " Siktir git bide senle uğraşmayayım" , dedi bende kapıya doğru ilerledim . Arkasındaki büyük yangın çeşmesini açtım . Onlara doğru tuttuğumda çocuğa kaçmasını söylemiştim. Sıkılsıklamdılar ve küfür saydırıyorlardı. Hortumu atıp çocukla birlikte kaçmıştık.
" Çok teşekkür ederim ." "Önemli değil, insanlık "demiştim. " İnsanlık mı ? Ona bu okulda kimse bulaşmaz, benim yüzünden başın belaya girdi , dedi. Korkmuşmuydum ? Evet korkmuştum. ' büyük beladasın Melissa ' diyen iç sesime hak vererek çocuktan ayrılıp sınıfa girmiştim. Lola dan Özür dileyerek olanları anlattım. O da korkmuştu.
Sınıf kapısından pat diye ses gelince oraya baktım ve bana öldürecekmiş gibi bakan 5 taşla karşılaştım. Sinirle bana bakarak kendi yerlerine geçtiler. Zayn onlara bir şey diyince hepsi güldüler . Kesin cezamı Zayn kesecek. Acaba beni öldürür mü ? "Ah lanet olsun nasıl bi bela aldın başına" diyen Lolaya bakıp kafamı bilmiyorum anlamında salladım. O sırada zil çalmıştı. Zayn bana bakıp pışt demişti. İşte şimdi bittin kızım. Ona korkarak baktım. Ne !! O elinde ki benim telefonum mu ?! Hemen yanına gittim ve telefonu mu elinden almaya çalıştım. Ama tabiki vermedi . "Gelde al bakalım ufaklık " , dedi ve koşarak sınıftan çıktı. Lola'ya baktığımda şaşırmış bizi izliyordu. Sonra bende arkasından sınıftan koşarak çıkmıştım . Baktığımda erkekler tuvaletinde gülerek bana bakıyordu. İçeri baktığımda kimse yoktu ve bende içeri daldım . " Ver şu telefonumu bak özür dilerim. Ben gelmesem çocuğu öldürcektin " , dedim. O da " Sen burda bekle ben bi çişimi yapıyım bu sırada da bi düşüniyim , güzelim ", demişti.
Güzelimi vurgu yaparak. Bende bu sırada verir mi acaba diye düşünürken, 2 erkek geldi ve " o güzelim bizi mi bekliyodun ?, demişti ki o sıra da Zayn çıktı. Sinirle " siktirin gidin lan" , demişti. Çocuklar anında kayboldu. Sonra aniden kendi mi Zayn' le duvar arasında buldum. " telefonunu istiyosan yarın akşam 8 de hazır ol. Ben seni evinden alırım bebeğim " dedi ve göz kırparak çıktı. Bende arkasından çıktım. Bu da neydi şimdi.
Akşam eve gittiğimizde makarna yapmıştık . Onu yedik ve televizyon karşıdına bugün olanları konuşmuştuk. Tuvalette olanları Lol'a anlattığımda "acaba sana mı aşık oldu " diyip gülmüştü. "Saçmalama Lola, iyi geceler " diyip yatağıma girip yarın olacakları düşünerek , uyumaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAKINTI
Fanfictioniki genç biri ukala bir çocuk , diğeri ise dik başlı bir kız, ilk başta anlaşamasalarda sonra birbirlerine öyle bağlanacaklar ki bu aşk bir TAKINTI olacak.