0.1

306 30 15
                                    

Michael kasadan para üstünü alıp onun eline uzattı.Her hafta olduğu gibi aynı saatte gelmişti.Aynı pizayı isteyip,aynı yere oturmuştu.Michael ilk gelmeye başladığı günden beri ona ilgi duyuyordu.Onun o kıvırcık açık renk saçları,simsiyah kıyafetleri ve bal rengi gözleri onu oldukça gizemli gösteriyordu.Michael her zaman gizemli olanı sevmişti.O hayatında gördüğü en güzel erkekti.

Michael tezgaha yaslanmış onu izliyordu hep yaptığı gibi.Onun yaptığı tek şey ise telefonuyla uğraşıp pizasını yemekti hep böyle yapardı.Michael her onunla konuşmayı denediğinde ya da hafif bir gülümsemesinde ise aldığı tek cevap onun değişmeyen yüz ifadesiydi.Bu Michael'ı üzüyordu ama onu yıldırmıyordu.Her seferinde onunla konuşmak için çabalıyordu.

Michael tüm bu düşüncelere dalmışken Luke'un ona seslenmesiyle düşünceler uçup gitti."Michael 10 numaralı masanın kolası döküldü."diye seslendi ve telefondaki konuşmasına geri döndü.Michael derin bir nefes aldı.Temizlik malzemelerini alıp onun oturduğu masaya yavaş adımlarla ilerledi.Her adım attığın da kalbi daha da hızlı atıyordu.

Son kalan lekeyi de iyice sildikten sonra onunla tekrar konuşmayı denemeye karar verdi."Şey başka bir kola ister misiniz?"derken hafifçe gülümsemişti.Ondan sadece kafa sallamasını bekledi ama bu sefer kafasını kaldırıp Michael'a baktı.Onun bal rengi gözleriyle gözleri buluştu.Orada öleceğini düşündü."Merhaba"dedi ve beceriksizce gülümsedi karşısındaki çocuk."Bir kola daha ister misiniz?"diye tekrarladı Michael."E-evet"dedi ve oturduğu yerde raz daha dikleşti.Michael daha önceden doldurduğu bardağı ona uzattı.O da Michael'a teşekkür etti.Michael gitmeeye yeltenmiş yine vazgeçecekken,ondan beklenmeyecek bir atak geldi."Ben A-Ashton"dedi kekeledi."Şey..."dedi ve düşündü Michael."Telefon numarasını hemen istemeli miyim?"diye düşündü.Ve ilk kez doğru bir karar verdi."Şey telefon numaranı alabilir miyim?"dedi.Ashton'ın yanakları kızarmıştı.Michael onun dikkatini çekmek için elini iki kez şıklattı."Tabi veririm"dedi ve Michael'ın uzattığı telefona numarasını yazdı.

Onların arasındaki her şey bu numarayla başladı....

Saçma kurgu part 4 kdlsls maahton feels kdlld bu arada bu kitap rainbow cupcake'in ikinci kitabıdır ama birbirinden ayrılar ksksk food serisi yapmaya karar verdim lsld bu bölğmden sonra mesajlaşmalar olucak dömd

Pizza//mashtonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin