Merhaba güzellerimm. Parmağımı çatlattım o yüzden bölümler geç gelicek. Fic i yazmaya hazırlamışken konunun bu kdr zor olacağını bilmiyordum yaww. Neysee hadi başlayalım....
Yazardan;
Esmer genç duraksadı ve başını kaldırdı. Karşısında 2 sene önce aileleri yüzünden ayrılan fakat aşkları hala ilk günki gibi kalan sevdiği vardı. Bundan 2 sene önce aileleri onların aşklarını bitirmesini istemişti, onları ayırmıştı. Esmer genç o günden sonra sevdiği gencin ondan umudu kestiğini ve artık onu sevmediğini düşünüyordu. Gördüğü manzara herzamanki gibiydi...mükemmel.... O bir şaheserdi, sevdiği cidden çok güzeldi. Nasıl bu kadar etkileyici olabilirdi ki? Acaba nereye gidiyordu ki?!
Esmer gencin haberi var mıydı onunla aynı mekanda duracağından? Yoonmin ikilisi aşk yaşarken o hasretle sevdiğini izleyecekti? Bundan kimin haberi olabilirdi ki?Taehyung'dan;
Gördüğüm manzara ile bir anlığına hayat durdu. Herşey bitti sanki?! Takii benim gideceğim yöne doğru adımlayana kadar. Benimle aynı yere mi gidiyordu yoksa? Yavaşça bende gideceğim yöne adımlıyordum. Onunla yanyana yürümeyecektim çünkü eğer onun yanına varsaydım, ona sarılırdım. Bu yüzden arkasından yürüyordum. Her attığım adımda bir cenneti andıran kokusu esen hafif esinti ile burnuma doluyordu. Nasıl böyle güzel kokabilirdi ki? Aldığım koku ile iyice mıyışmış ve aklımdaki düşünceler silinmiş gibiydi. Onu izliyordum her adımda. Dikkatlice her adımını her hareketini seyrediyordum. Hoştu....fazlasıyla..... Elini cebine attı ve telefonunu çıkardı. Mesajlar bölümüne girmişti. Kiminle konuşuyordu? Neden ben hariç herkesle konuşabiliyordu? Bunlar aklımı doldururken yola adımını atması bir olmuştu. Napıyordu öyle? Karşıdan gelen arabayı görmüyor muydu yoksa?! Ani bir hışım cebimdeki ellerimi çıkarım koşmuştum. Bedenimi kontrol edemiyorum! Elindeki telefonun yere düşüp paramparça olmasını umursamadan sırtındakı askılı çantadan geçirdim kolumu. Tek seferde kucağıma çektim onu. Kucak kucağa kaldırıma düşmüştük! Ve sarılıyorduk?! Bunları düşünemiyordum. Sadece....teni tenime değmişti 2 yıl sonra. Ne kadar sıcaktı kollarının arası, ne kadar güzeldi bir cennet misali kokusu.... Aniden ayaklanmıştı telaş ile birlikte. Bende ardından ayaklamamıştım. Gözlerimin en derinlerine baktı herzaman baktığı gibi. Soluk bir tonda konuştu "teşekkür ederim, hayatımı kurtardın güzeller güzeli". Kelimeler beynimde yankı ile yankılandı. Güzeller güzeli.... Beni ilk günki gibi seviyormuş! İlk tanışmamızda bunu demişti! Bana ilk günki gibi bakıyordu. Ona sarılmak için yelkendiğimde, arkasını dönüp yürümeye devam etmişti. Bende aynısını yapıyordum. Sadece adımlıyordum.
*20 dakika sonra*
Yoongi hyung ile buluşacağımız kafeye gelmiştim. O benden önce gelmiş ve yoongi ile benim masama oturmuştu. Şaşırdım?!?! Ama andırış etmedim. Sadece suskunca karşısına oturdum. Belliki birini bekliyordu. Gözleri gözlerime sabitlenmişti, aynı benimkiler gibi. Ne zamandır derin derin bakışıyoruz bilmiyorum. Sadece şunu düşünüyorum, sevdiğim güzeller güzeli insan ile ne zaman normal bir hayat yaşayacaktım? Ne zaman ona doyasıya sarılıp kokusunu içime çekebilecektim? Onu ne zaman doyasıya öpecektim? Dahada karmaşığı ona ne zaman doyacaktım? Her kelime kafamda dolanırken telefonuma gelen bildirim kesmişti gözlerimiz arasındaki bağlantıyı. Elimi cebime atıp telefonumu çıkardım, şifresini girip mesaja baktım. Tahmindeki gibi, yoongi hyungdandı.Yoongi hyungie
Taehyung 5 dakikaya oradayım
Jiminie ile kookie'de gelecek
Lütfen güçlü kalTaehyung
Hyung kookie burda.......
O burda hyung pls gelYoongi hyungie
Tamam taetae geliyorumHeyecan,korku ve stres bedenimi ele geçirdi bir an. Sadece bakışıyoruz. Temas yok. Sözcük yok. Ses yok. Biz yok. Sadece o ve ben. Biz olamayacağız zaten asla. Bunlar ile boğuşurken kafe kapısı açıldı. Meleğimin ve benim gözlerim aynı kapıda buluştu bir an. Yoonmin çifti el ele bir yumak misalî, sarmaş dolaş girdi içeriye. İkimizde sadece ellere bakıyorduk. Hayal ediyorduk. O tutuklanmış eller bizim ellerimiz olsa? Ne kadar güzel olurdu benim büyük ellerim arasında onun benimkine kıyasla küçük elleri? Hayali bile güzelken, gerçeği bir rüya gibiydi sanki. İki çift yavaşça ilerliyordu. Gözleri ayrılmadan. Biz ise sadece bekliyorduk, herzamanki gibi!
Merhaba millet! Sizce ileriki bölümde ne olacak? Vote ve yorum yapmayı unutmayın, sizi seviyorum ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AGAİNST THE LOVE
FanfictionHerşey bitmiş sanmıştık, herşey yeni başlarken.... -TAEKOOK