•5•

8 4 8
                                    

Uzun zamandır yoktum neyse geçelim ficimize özledim buraları  :*)

Jungkook'tan;

Evlere dağıldık. Bugün onu öpmüştüm. Öptüm! Dudaklarımız uzun süre sonra birbirine kavuşmuştu.

Kendimi dudaklarımı severken bulmuştum. Ne yapıyordum? Madem öpmeme izin verildi o zaman mesaj atsam birşey olmaz? Değil mi? Hemen telefonu elime alıp kişiye tıkladım.

     *Taehyung&Jungkook chat*

Çöl çiçeği
Şey
Merhaba
Yani
Ne saçmalamıyorum|
Napıyorsun?

Tiger
Merhaba
Uzanıyordum
Şimdi duştan çıktım

Çöl çiçeği
Ne güzel ^-^
Şey bugün çok güzeldi...
Seni özlemişim
Ve sana birşey sorsam?

Tiger
Bende özlemişim<3
Sor tabiiki

Çöl çiçeği
Bana gelir misin?
Seninle 2 senedir vakit geçirmiyoruz, ailem yurtdışına gitti
Lütfen gel

Tiger
Şey evet gelicem bana konum at lütfen
Seni özlüyorum

Çöl çiçeği
Konum📍
Seni bekliyorum♡

Tiger
Geliyorum bebeğim
Hemen geliyorum♡

H

eyecan ile telefonu yatağa bıraktım. Aynanın karşısına geçtiğimde somurtmuştum. Dağdan gelme gibiydim....

Tarak ile saçlarımı tarayıp üzerime siyah bir şort, altıma ise mavi bir şort giydim. Güzel miydim belki?! Çekmecemden çiçekli dudak balmımıda sürdükten sonra hazırdım.

Çalan kapı ile gözlerim kocaman açılmıştı. Heyecandan elim ayağıma dolaşmıştı. Acele ile merdivenleri 3'er 5'er inerek kapıya koştum.

Karşımdaydı... Canlı kanlı buradaydı. Donmuştuk. Sanki zaman durmuştu, sadece biz vardık koca dünyada. Gözleri, sadece şunu diyebilirim, gözleri.

Daha fazla uzatmadan hemen boynuna atılmıştım. O da bu anı bekler gibi bana sarılmıştı. Neredeydik, kiminleydik, ne zamandı yada nasıldık? Şuan bir önemi yoktu. Sadece birlikteydik.

Kokusunu hissettiğim o an, sanki yıllardır nefes almayan bir canlının ilk defa nefes alması gibiydi. Sanki yaşama çekmişt


i beni kokusu. Neden bu kadar aşıktık?

Kollarımızı ayırıp içeri geçtik. Koltuğa oturmuştu, bende yanına. Dipdibeydik, ait olduğumuz yerlere.

"Neyiz biz?" Diye sordum bir an sordum. Gözlerime baktı ve "biz, güneş ve ay gibiyiz sevgilim. Bir o kadar yakın, bir o kadar uzağız." Dolmuştu işte gözleri. Boncuk gibi güzel gözleri parlak ve tuzlu sıvı ile dolmuştu. İçimden bir parça koptu sanki o an? Kalbime minik bir sancı girdi bir mermi misali. Bu ifademi gören melek yüzü hemen mutlu bir hale büründü. Çok güzeldi işte.

"Ama hep birbirimize aitiz dimi?" Diye sordum tebessüm ederek. Yavaşça başını salladı ve elleri ile yüzümü  avuçladı. "Peki benim minik yıldızım, hadi dünü tekrar edelim. Unuttum." Demişti.

Gözlerim dudaklarına kaydı, onunkiler gibi. Yüzlerimizi yaklaştırıyorduk sakince. Yavaşça birleştirdi lekelerimizi. Öpüşüyorduk. Özlem, sevgi, sakince ve mutluluk dolu bir heyecan ile. Asla acele yoktu. Biz asla acele etmemiştik. Nefeslerimizin sonuna geldiğimizde ayrıldık. Yüzlerimizdeki histerik sırıtış ile bakıyorduk birbirimize.

Hava sıcaktı. Duşa girmem lazımdı terlemiştim. "Ben duşa gireceğim sevgilim"
Kafası ile onayladı. Ben ise ayaklanarak banyoya ilerledim. Banyoya girip kapıyı kapattım. Üzerimdeki şort ve tişörtü kirli sepetine attım. Suyu ılık olacak şekilde ayarlamıştım ki, çalan kapı ile suyu kapattım aniden. Tae kapıyı açmıştı. Gelen tanıdık ses ile elimdeki şampuan şişesi yeri boylamıştı bile.... bitmiştim...

Helllooooo! Sizce kim geldi? Herkes olabilir bu gelenlerrrr! Neyse oy verip yorum yapın bebeklerim<3

AGAİNST THE LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin