İzuku'dan
"Eh, o zaman başlıyorum... öncelikle şunu bilmeni istiyorum izuku. Yıllarca seni gruplardan almaya çalışmamın ve tek çalıştırmak istememin sebebi para ya da şöhret değil"
Ne? Ne diyor lan bu moruk?
"Ne?! Sen ne dediğinin farkında mısın? Neden onca yıl saçmaladın o zaman lan"
Yüzü düşmüştü. Ne yani bir sebebi mi var cidden? Siktir.
"Hemen yargılama. Aslında tüm olay hiromasha yani mineta'nın babası ile alakalı. Bugün duyacaklarınıza kendinizi hazırlayın. Todoroki, bakugou,kirishima, mina, denki ve jirou'nun ailesi ile çocukluk arkadaşıyız. Zaten herkesinki başta aşk evliliğiydi. Tabi biz öyle sanıyorduk... hiromasha, aslında rei ile işbirliği içindeymiş. Sizin yaşlarınızdayken şirketi kurmadan önce bizde grup olarak çalıyorduk,tabi pek bilindiğimiz yoktu, hiromasha'nın da grubu vardı ve bizim grup ile rekabet içindeydi. Bir süre sonra biz iyice tanındık. Rei bizim gruba katıldı. Mitsuki zaten güvenmiyordu ona ama işte söz geçiremedi diğerlerine. Benimde içimde kuşku vardı tabi. Birgün hiromasha'nın adamlarından biri geldi yanımıza mina'nın annesinin bacağına sıktı. Tabi ryota çok korktu çünkü çok seviyordu sevgilisini. Onlar hastaneye biz hiromasha'nın yanına gittik. Ve öğrendik ki chiya'nın -mina'nın annesi- kurduğu bir planı bir şekilde öğrenmişti. O gün büyük anlaşmayı yaptık. Biz grubu bırakacaktık ve çocuklarımızda müzik işine sokmayacaktık. Tabi müzik seven adamların müzik seven çocukları oldu" hafif tebessüm etti. Biz şok olmuş bir biçimde babamı dinlerken konuşmaya devam etti.
"Yıllar geçti enji oyuncu, bakugou ailesi benim ve inko ile şirkete ortak,kiri ve mina'nın ailesi ortak olarak şimdiki bildiğiniz meşhur 'golden hourse' kafenin sahibi, son olarakta denki ve jirou'nun ailesi ortak bir müzik atölyesi açıp en kaliteli müzik aletlerini satıyorlar. Herşey güzel gidiyordu. Hepimiz sevdiğimiz insanla evlenip, arkadaşlığımızı da hiç bozmamıştık. Yıllar geçti, sizler doğdunuz ve hiromasha'da ortalıkta yoktu. Ve biliyor musunuz? İsimlerinizi bile ortak koyduk heleki denki'nin isminde ortalık 56 olmuştu. Aah ah keşke o günlere geri dönebilsek. Herkesin işi güzel giderken hiroshima'nın grubu dağılmıştı ama nedense bizi suçluyor hep. Birgün rei'nin enji'yi aldattığını öğrendik. Üstüne üslük casus olduğunu da. Tabi bundan önce ben birşeyleri hissetmiş, hepinizi ayırma kararı almıştım. Onlar ayrılınca olanları biliyorsunuz zaten. Enji toparlanamadı... evet shoto'ya kendini iyi gösterse de kalbi acıyordu. Bir karar almıştık. Hiroshima o gece ölecekti. İçimizden birileri ölse bile çocuklarımızın huzuru için ölecekti. Katsuki, ailen bit kazaya maruz kaldığı için öldü dediler sana değil mi? Ailen o gece öldürüldü... ama şunu bil ki aramızdaki en erkek ve en cesaretli kişi annendi. Aynı senin gibi sinirliydi. Masaru ise tam tersi kalbi çok büyüktü. Onu yalnız bırakamadı. Büyük baskını yaptık. O gece denki'nin babası, ve jirou'nun annesi ağır yaralandı. En sonunda öldürdüm onu. Tabi yılanın başını kessende kuyruğu durmaz, mineta'ya bizden birini emretmiş... Tabi gelişmesi içinde müddet vermiş. Rei sana yıllarca acı çektirdi shoto, yanında olamadık özür dilerim oğlum" shoto ağlıyordu. Babamda ağlıyordu. Kacchan ile gözlerimiz dolmuş onları teselli edercesine sarılmıştık. Babamla böyle sarılmak... özlemişim sanırım içten içe.
Göz yaşlarını sildi. Devam etti
" katsuki, amcanlar güvenebileceğimiz tek kişilerdi. Mina'nın ailesi hep seni kollamak için sizin çevrenizde dolaştı. İçtiğin sudan bile haberleri vardı. O lanet günde annen ve babanı koruyamadığım için özür dilerim. Şimdi mitsuki bizi bu halde görse ağzımıza sıçmıştı... her neyse. Bir şekilde büyüdünüz. Diğer çocukları da koruyabildik bir şekilde ama-" yutkunmuştu... hayır. Lütfen annemi o orospu çocuğu öldürmemiş olsun. Kızaran gözlerimle babama baktım. Kendine gelmeye çalışıyordu. Shoto su uzattı. İçtiğinde biraz olsun rahatladı sanırım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Three novato
Fanfictiontodobakudeku yazıyoruz işte smut var rahatsız olacak varsa bb 👉🏻🚪 homofobik varsa 👉🏻👌🏻