~bölüm13~

808 59 144
                                    

İzuku'dan

Çalışmamız bitmişti. Mina gerçekten bizi yoruyordu... zorda olsa bittiğinde çocukları dediğim yere götürecektim. Gitarımı kılıfına koyarken kacchan ve shoto'ya baktım

"Ee yoruldunuz biliyorum ama gelecek misiniz?"

"Sorman hata deku, cidden sıkılıyoruz evde. Yok yani sabah akşam sevi-"

"ÖHHÖM ÖHHÖM şey- yani evet geliriz demek istedi izuku " mal mısınız amk? Bakışlarımı onlara gönderdiğimde mina araya girdi

"Hey çocuklar~ nereye gidiyorsanız benide götürünn"

"Kes lan pembe uzaylı sadece üçümüz gidicez. Tatilde zaten birbirinizi göreceksiniz" ceketimi de aldiğimda herşey tamamdı. Sadece şu fazlalıklardan kurtulmam lazım. Mina'ya dediğim şeyden sonra mina bir anda ciddileşti

"Şimdi istediğinizi yapın ama ilerde bazı şeyler konuşmalıyız. Hadi iyi eğlenceler"

Az önce ciddi mi oldu lan o?

Sus lan sus. Önemli birşey olmasa böyle konuşmaz.

Mineta piçi ile alakalı olmasın?

Hassiktir lan ordan. İnanmam lan ben. Pembe uzaylının mineta ile alakası ne olabilir ki?

Ne bileyim ben ulan

Uzatma. Dışarı çıkıp arabaya binmiştik ve dediğim yere doğru ilerlerken aklıma babalığa mesaj atmak geldi

"Oi, güzelim"
Shoto anlık sırıttı sonra eski haline geri döndü

Tabi hoşuna gitti şerefsizin

"Efendim izuku "

"Benim babalığa ne zaman gelelim diye mesaj atsana."

Telefonu eline verdim. Evet telefonu verdim sikik aklınızdan neler geçtiğini biliyorum ğwmdpwkcğsk. Şifreyi söylediğimde ikiside anırmaya başladı.

"Cidden haha- şifren fucktheshittiy31 mi-PUHAHAHSJNSKDNWKDNWKNDEĞWLDŞWÖDLSK DEKU SEN TAM Bİ APTALSIN"

"PWMSPSKDKWDPKEĞSKWKS İZUKU KAFAYI YİCEM BU NE WPMXPWMFŞWMĞFMELD" ne var amk zamanında yapmışım bir hata. Dikiz aynasından keskin bakışlarımı gönderdim kacchan'a. O anında susunca shoto'da sustu. Güzel, böyle itât edin babacığınıza.

Shoto'dan

Mükemmel (!) Şifreyi girdiğimde konuşmaları açtım ve arama kısmına 'baba' yazdım. Karşıma çıkan isimle daha çok anırma isteği uyandada içimde sustum. Ne yazsam diye düşünürken izuku bakışlarımdan anlamış olacakki ne yazacağımı söyledi.

İzuku:
Oi! Babalık biz ne zaman gelelim?

Baba denen varlık:
Gözlerime inanamıyorum! Oğlum bana kendi isteği ile yazmış. İstediğiniz zaman gelin evlat. Hatta akşam yemeğine gelin en güzel şekilde ağırlayacağım sizi.

İzuku:
Tamam. Bai babalık


Mesajlaşmayı okuduğumda izuku'ya gözüm kaydı. Yüzü asılmıştı, sanırım yıllardır herşeyi içine attığı için şuanda çok üzülüğü belli. Herkesin sevdiği all might'ın nasıl biri olduğunu ve neden izuku'nun bu kadar üzüldüğünü yakında öğrenecektik. Sanırım artık kırılmasını istemiyorum...

Gelmemiz gereken yere geldiğinizde gözlerimizi bağladı izuku.

Deku'dan

Three novato Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin