Isabella's Pov.:
,,Řekl jsem kleknout!!" Nevěřícně jsem mu hleděla do jeho temných oříškových očí.. takhle na mě nikdy nekoukal.. ,,DADDY, omlouvám se, nechtě..." Vytáhnul pásek a přitlačil mě na stěnu.. ,,pro-sím, přestaň bojí-m se.." ,,Ahh tak slečna se najednou bojí, ale porušovat pravidla to by nám šlo, co.. ale brát pak za to odpovědnost, to už ne?! Zklamala si mě, myslel jsem že to chápeš.." Zničeně jsem se mu podívala do očí.. ,,A co bych měla chápat, tvou hrubost, tvou žíznivost po drsné a zničující touze?? Jsi chladnokrevný, zničil si mě, rozumíš Liame.. ZNIČIL... SI.. MĚ.. A JÁ TĚ ZA TO NENÁVIDÍM..!" Vzal mě hrubě za vlasy a shodil mě na zem.. ,,Opět mi ubližuješ!" ,, Jsi akorát děvka a děvkou zůstaneš.. doufám, že konečně víš k čemu si byla určena!" Tvrdě mě uhodil, rozplakala jsem se, nedokážu tohle snášet, zničil mě, má mně jako zábavu.. Z posledních sil jsem se zvedla a vzpřímeně se mu podívala do očí.. ,,Radši umřu než být s tebou." Odešla jsem z pokoje, slyšela jsem jak na me volá.. ,,Isabello, okamžitě se vrať! Nebo.." ,,Nebo co, zmlátíš mě, to už jsi udělal tolikrát, že už ani necítím bolest, udělal si ze mě zrůdu!" V kuchyni jsem si vzala poslední možnost, když jsem se otočila stál za mnou, přiblížila jsem studenou ostříž k zápěstí... ,,Isabello, ne!" ,,Konečně mi ne-bu-deš ničit život...."
Pov.:3 osoba
Dívka padla na zem, vysoký Brunet se k ní okamžitě sklonil, a snažil se ji pomoc, dívka ho z posledních sil odstrčila a slabé zašeptala... ,,Už nikdy ti nedovolím, aby ses mě dotknul.. jsi zrůda a svině LIAME JAMESI PAYNE, nechápu že jsem tě poslouchala..." Dívka si rozklepanýma rukama přiložila nůž ke krční tepně a rychle sklouzla... ,,Omlouvám se.." Brunet si uvědomil svou chybu, ale bylo to příliš pozdě, protože dívka, pomalu ale jistě odešla ze světa.. Liam ji pevně svíral v náruči a brečel, věděl že za její smrt může pouze on...Konec..
Děkuji za přečtení Ellissabeth ❤️🌹
ČTEŠ
I'M YOURS DADDY |L.P.|
Fanfiction❗️17+❗️ Buď hodná holčička a udělej to pro Daddyho Mám strach Daddy... Není čeho se bát baby girl.. Uděláš to pro mě Maličká? Ano Daddy..