Isabella
*Hrozně jsem se bála, nevěděla jsem co se bude dít, ale věděla jsem že to bude trest. *
Stála jsem u HERNY, Liam za mnou přišel, byl v roztrhaných skinny jeans, vypadal docela už klidně, nechtěla jsem ho už znova vytočit a tak jsem nic neřekla, věděla jsem že ticho je to nejlepší co můžu Daddymu dát.. ,,Sedneš si támhle na ty parkety a počkáš až se já vrátím. Vše jasné Isabell?"Opatrně jsem přikývla. ,,Ano Da-ddy.." Došla jsem z koberce na parkety a klekla si na kříž, který byl na podlaze.. Po chvíli jsem uslyšela kroky... Došel ke mě, a klekl si předemne..
,,Proč si se bavila s Niallem, když jsem ti to zakázal? Myslel jsem že mé rozkazy chápeš, ale asi jsem se zpletl." Chytil mě silně za zápěstí a pevně ho sevřel.. Sykla jsem bolestí.. ,,Sssh au.. Oml-louvám se Dad-ddy....nech-chtěla jsem se s ním ba-vit, ale při-šla mi dr-zo-st ne-od-po-vě-dět." Vzlykla jsem bolestí a jeho stisk zesílil.. ,,Měla si jediný úkol, a ani ten si nezvládla.." Hleděl do mých očí, v těch jeho lítali blesky, hořeli vztekem... Tohle jsem zkazila, byla to chyba... ,,O-mlou-vám se Dad-ddy..." Vzlykla jsem... ,,Proč si mě neposlechla Isabell?" Odešel k nějaké skříni, bála jsem se... Přinesl pouta a hodil je na postel, sklopila jsem hlavu a zavřela oči...Po chvíli jsem ucítila jak mě vzal do náruče, položil mě na postel, ruce mi připoutal do želez, nohy mi svazal lanem... Proč tohle dělá..? ,,Otoč se na břicho, hned Isabell!" Polkla jsem a opatrně jsem se přetočila na břicho. ,,Zasloužíš si trest, doufal jsem že si rozumná, ale očividně ne!" Zaslechla jsem švihnutí a pak dopad rány, mé srdce se rozbušilo, neměla jsem tušení co má v ruce, ale věděla jsem že se to mému tělu líbit nebude... ,,Přemýšlím zda bude dvacet pět stačit... Co myslíš Isabell, bude to stačit?" Hned jsem přikývla. ,,A-no Da-ddy bú-de." ,,Nejsem si jistý. Porušila si můj rozkaz, za to si zasloužíš trest, dostaneš pěta třicet a každou budeš nahlas počítat! Rozuměla si?" ,,A-no Da-ddy, rozu-měla jsem..!" ,,A pokud se spleteš, tak začnu od znova."
Nad touhle větou jsem se zachvěla, a na můj zadek dopadla první rána... ,,Au-uu je-d-na... sssh d-dva... tři auuu." ,, Asi jsem tě neslyšel Isabello, mám snad začít znova?" Vzlykla jsem nad jeho větou... ,,Čty-ři.... auuu.." Atakhle to pokračovalo, jenže jsem se dvakrát zpletla, takže mám pocit že dohromady jsem schytala tak sedmdesát pět, možná víc ran.. Když trest skončil, Daddy se ke mě sehnul a uvolnil mi moje ruce. Vzal si mě do náruče a přítulil si mě k sobě. ,,Hro-z-ně to bo-lí." Vzlykla jsem do jeho hrudi. ,,Já vím Maličká, bolí mě to, když ti musím ubližovat.. Pojď odnesu tě do vany a postarám se o tebe." Slabé jsem přikývla.Posadil mě do vany omýval mé tělo, byla jsem unavená, vyčerpaná a bez sil. Jediné co mě drželo při smyslech, byla teď Liamova něžnost.. Po-té mě uložil do postele a políbil na čelo. ,,Dobře se prospi Maličká, musíš nabrat sílu.." ,,Dobrou Daddy..." Po těhlech slovech jsem usla...
Nové informace o příbězích naleznete na
IG: story_be_ellissabeth
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Zdravým vás u nové kapitoli vím že je krátká. Čtvrtá kapitola má 536 slov. Ale věřte mi je to tak lepší, nechci psát tady kraviny 😅
...Budu se na vás těšit u další kapitoly
...Love you❤️
🌟Treat people with kindness🌟
🔥💚Stay safe everyone💚🔥Ellissabeth💎
ČTEŠ
I'M YOURS DADDY |L.P.|
Fanfiction❗️17+❗️ Buď hodná holčička a udělej to pro Daddyho Mám strach Daddy... Není čeho se bát baby girl.. Uděláš to pro mě Maličká? Ano Daddy..