Pov. Isabell
Stála jsem ve svém pokoji, přišla za mnou Claira, to je má vychovatelka. ,,Isabello zabal si věci, někdo na tebe čeká na recepci.. Říkala jsem ti že tohle bylo poslední varování.." ,,Co sem provedla?.." Hodila mou tašku na postel a šla zpět ke dveřím. ,,Máš pět minut čekáme tě na vrátnici... A přidej!" Bouchla dveřmi a já přemýšlela co sem pokazila.. ,,Doháje, vždyť jsem přišla jen o půl hodiny pozdějš, ani sem nebyla opilá..." Naházela jsem věci do tašky, velmi vyděšeně jsem se blížila na recepci...
Hodila jsem tašku na zem, čekala až si mě Claira všimne..
,,Pane Payne, věřím že se vám ji podaří zklidnit a že dostane disciplínu, je nevychovaná a náš ústav už si s ní neví rady."
,,Hmrch... Já to slyším.." Oba se na mě otočili.. ,,Isabello, tvůj opatrovník Liam Payne." Stál předemnou vysoký brunet, měl krásné tmavě oříškové oči, úsměv ze kterého se mi podlamovali kolena. ,,Jsem Isabela." Vůbec mi nevěnoval pozornost.. Otočil se na Clairu a bavil se dál s ní. ,,Dobře Clairo, něco co bych měl vědět?" ,,No.. často ji přivedli zpátky policajti.." ,,Za co?",,Opilost, menší krádeže, urážky na úřední osobu, nadávky a pár rvaček.."
,,Dobře ještě něco? Dluhy..nebo tak?" Jen jsem pozorovala co mu o mě vykládá...
,,Kde bych ty dluhy vzala?" ,,Isabello neskákej panu Paynovi do řeči... Omluv se!" ,,To mě ani nehne." Liam se otočil směrem ke mě, cítila jsem jak mě propaloval očima, bylo to nepříjemné.. Měla jsem nutkání se omluvit. ,,O-mlouvám se." Na tváři se mu objevil úšklebek, měla jsem sto chutí se otočit a odejít zpět...
,,No vidíš že to jde.. No nic Clairo, už budu muset jet, rád sem tě viděl.. Isabello hni sebou..!" Vzala jsem si tašku přes rameno, byla těžká jak kráva.. Vlastně jsem ani nečekala že by mi nabídl pomoc. Je arogantní a ke všemu bůh ví kolik mu vůbec je? Tak třicet ne? Fajn možná přeháním, ale protože jsem nasraná.. Byla jsem myšlenkama jinde a v tom jsem do někoho nabourala, rychle jsem zvedla pohled, jeho výraz... On... on se mi vysmívá?.. ,,O-mlouvám se.." Svůj pohled jsem zabodla do země, on však mi bradu pozvedl ukazováčkem.. ,,Si tak strašně nevinná..." Proč to řekl? Hleděla jsem do jeho oříškových očích, na sucho jsem polkla.. ,,Bojíš se?" Jen jsem souhlasně přikývla.
,,Slovní odpověď Isabello!" V jeho očích lítali blesky, rázem jakoby z tmavli do temně černé. ,,Ano bo-bojím." Tiše jsem špitla, jen si mě prohlížel. Divím se že sem se nezačala třást strachy... ,,Fajn... Teď mě poslouchej.. Slovní odpověď je jedno z pravidel, takže si ho pamatuj! Nasedat... do zadu!"
Strachy jsem polkla a co nejrychleji nastoupila do zadních dveří. V životě sem se nikoho tak nebála jako Liama. Měla jsem hlavu sklopenou v klíně a dělala jsem že tu nejsem. Payne si sednul za volant, po chvíli jsem u hlavy ucítila ruku.,,Na tyhle papíry si přečti... Hlavně PRAVIDLA a ty se naučíš na zpaměť!" Přikývla jsem a listovala papíry. ,,Chci slovní odpověď Isabello!" ,,Ano.." Nalistovala jsem stránku, kde bylo tučně natištěné PRAVIDLA Submisivní. Tohle je snad zlej sen...?
Pravidlo číslo
1. Submisivní je nucen každému rozkazu Dominanta uposlechnout.
2. Submisivní je nucen při hrách v Herně...
,,Co je herna?" Zvedla jsem vyděšeně pohled k Liamovi.
,,To se brzy dozvíš, uč se pravidla." ... oslovovat Dominanta ,,Pane nebo Daddy?" Až na moment, kdy se nejedná o hry. Mimo hry záleží na domluvě mezi Dominantem a Submisivní.
3. Návštěva Gynekologa.. Submisivní navštěvuje gynekologa, vybraného Dominantem. ,,Co to?"
4. ZÁKAZ požití ALKOHOLU či jiné NÁVIKOVÉ LÁTKY!
Submisivní má výslovný zákaz na požití jakékoliv drogy či omamné látky!
5. Submisivní vždy odpovídá SLOVNÍ ODPOVĚDÍ!
6. Submisivní má zakázáno samovolně opouštět dům Dominanta! Tedy pokud to Dominant sám nepovolí!
7. Pokud se při hrách Submisivní nebude něco líbit použije slova... RED CODE!
8. Jestliže Submisivní ví, že se hra nevyvíjí dobře, nebo má takový pocit použije slovo... DARK!
9. Pokud se Submisivní nebude pozdávat pomůcka nebo jiná hračka použije slovo... YELLOW!
10. Submisivní nesmí mít jiný milostný vztah, kromě s Dominanta.
11. Při PORUŠENÍ některého z PRAVIDEL, Submisivní je nucena se OMLUVIT a následně je za čin potrestána, za trest po dokončení poděkuje, a je svému Dominantovi VDĚČNÁ..!
12. Oblečení za jaké koliv situace... VYBÍRÁ VŽDY Dominant!
13. Submisivní do HERNY vstupuje je ve SPODNÍM PRÁDLE!
14. Povel ,,NA KOLENA" Submisivní si okamžitě klekne a čeká na další poveli. (Klečí vždy na patách)
15. Pokud Submisivní nedodrží nějaké z nastavených pravidel, nebo smluvně nastavených. Dominant je nucen Submisivní potrestat, podle svého vlastního uvážení.
ČTEŠ
I'M YOURS DADDY |L.P.|
Fanfiction❗️17+❗️ Buď hodná holčička a udělej to pro Daddyho Mám strach Daddy... Není čeho se bát baby girl.. Uděláš to pro mě Maličká? Ano Daddy..