꧁𝙰 𝙽𝚎𝚠 𝙵𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜𝚑𝚒𝚙꧂

122 2 2
                                    

Pov
Kokichi Oma

𝙰 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚘𝚗 𝚊𝚙𝚙𝚎𝚊𝚛𝚎𝚍, "𝙷𝚎𝚢 𝚋𝚞𝚍𝚍𝚢!" 𝙸 𝚙𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚋𝚢 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚘𝚗𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚠𝚒𝚛𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, they 𝚌𝚑𝚒𝚛𝚙𝚎𝚍 (𝙼𝚘𝚛𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚖𝚒𝚡 𝚋𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚊 𝚙𝚞𝚛𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚐𝚛𝚘𝚠𝚕). "𝚆𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚖𝚎 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚖𝚘𝚛𝚛𝚘𝚠?" 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚘𝚗 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍, 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍. "𝚆𝚎𝚕𝚕 𝙸 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚙𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜" 𝙸 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚒𝚗𝚐𝚛𝚎𝚐𝚒𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜.

𝙿𝚘𝚟
𝚂𝚑𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊

𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚞𝚙. "𝙼𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚊𝚍" 𝙸 𝚖𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍, 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙. "𝚈𝚘𝚞 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝚊𝚗 𝚑𝚘𝚞𝚛, 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢" 𝙷𝚎 𝚜𝚝𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚢 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚠𝚊𝚢, "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝚒𝚝??" 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚋𝚊𝚌𝚔𝚙𝚊𝚌𝚔 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚎𝚎𝚍, "𝙸𝚝𝚜 𝚖𝚒𝚍𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝" 𝙸 𝚜𝚠𝚒𝚏𝚝𝚕𝚢 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚑𝚒𝚖 "𝙼𝙸𝙳𝙽𝙸𝙶𝙷𝚃?!" "𝚈𝚎𝚙"
"𝙾𝚔, 𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗 𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚛𝚘𝚘𝚖.

𝙰𝚗 𝚑𝚘𝚞𝚛 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛

"𝙸𝚖 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝! 𝙱𝚢𝚎 𝚍𝚊𝚍!" "𝙱𝚢𝚎!"
𝙸 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚊𝚜 𝙸 𝚕𝚎𝚏𝚝. 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚘𝚍𝚜 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚞𝚙. "𝚂𝚑𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒!" 𝙸 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒, "𝙷𝚎𝚢 𝚐𝚞𝚢𝚜!" 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚌𝚊𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚖𝚎, "𝚂𝚘 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚆𝚒𝚝𝚌𝚑 𝙷𝚞𝚗𝚝 𝚝𝚘?" 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚊𝚌𝚎. "𝚈𝚎𝚊𝚑" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
𝚆𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚜 𝚠𝚎 𝚊𝚙𝚙𝚛𝚘𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚘𝚍𝚜...
"𝚆𝚎𝚕𝚌𝚘𝚖𝚎!" 𝙰 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝙱𝚕𝚞𝚎 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝𝚎𝚍 𝚖𝚎, "𝙷-𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚙𝚊𝚜𝚝 𝚑𝚎𝚛. 𝚆𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚠𝚊𝚜, 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎, 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒, 𝚊𝚗𝚍 𝙺𝚊𝚒𝚝𝚘. "𝙷𝚎𝚢 𝚂𝚒𝚍𝚎𝚔𝚒𝚌𝚔!" 𝙺𝚊𝚒𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗 𝚊𝚛𝚖 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛. "𝙷-𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘 𝙺𝚊𝚒𝚝𝚘" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍. "𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎, 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚒𝚐𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚙 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚆𝚒𝚝𝚌𝚑 𝙷𝚞𝚗𝚝!" 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊 𝚏𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎, 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚖𝚎 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚒𝚎𝚛.
"𝙰𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚕 𝚔𝚗𝚘𝚠, 𝙸 𝚊𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚜𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚢𝚎𝚊𝚛.", "𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚎 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝙸 𝚊𝚖 𝚃𝚜𝚞𝚖𝚞𝚐𝚒 𝚂𝚑𝚒𝚛𝚘𝚐𝚊𝚗𝚎!" 𝚂𝚑𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚎𝚍, 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚎𝚜𝚝. "𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚢𝚎𝚊𝚛𝚜 𝙷𝚞𝚗𝚝"
(𝚃𝚒𝚖𝚎𝚜𝚔𝚒𝚙 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚢𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚘𝚍𝚜 𝙷𝚞𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐)
𝚂𝚘 𝚏𝚊𝚛 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝟺 𝚆𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚜... 𝚃𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚕𝚘𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝...
"𝚄𝚐𝚑, 𝚠𝚑𝚢 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘 𝚜𝚝𝚞𝚋𝚋𝚘𝚛𝚗!" 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚜𝚊𝚢, 𝚒𝚝𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚎. 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚝𝚠𝚘 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚐𝚞𝚎𝚒𝚗𝚐. "𝙷𝚊𝚑! 𝙸𝚖 𝚜𝚝𝚞𝚋𝚋𝚘𝚛𝚗? 𝚈𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚏𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚗𝚢 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗𝚜!" 𝚃𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚑𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚏𝚎𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚙𝚘𝚔𝚎, "𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚜 𝚏𝚞𝚗 𝚊𝚜 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜." 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝 𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚙𝚘𝚞𝚝𝚎𝚍, 𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚊𝚛𝚖𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚖𝚊𝚕𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚝𝚘 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚖𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐, 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜, 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚖𝚢𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕... 𝚃𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚙𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚐𝚊𝚣𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚞𝚌𝚔 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚗𝚐𝚞𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛, 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚜𝚝𝚘𝚖𝚙𝚎𝚍 𝚘𝚏𝚏. 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚖𝚎, 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚙𝚊𝚗𝚒𝚌 𝚠𝚊𝚜𝚑 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚎. "𝙲𝚑𝚒𝚕𝚕, 𝙸𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚐𝚘𝚗𝚗𝚊 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚢𝚘𝚞." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎. "𝙾-𝙾𝚔..." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚛𝚎𝚕𝚒𝚎𝚏 𝚌𝚘𝚖𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚎. "𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎?" 𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚜, 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗𝚝𝚘 𝚖𝚢 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚟𝚎. "𝙸-𝙸'𝚖 𝚂𝚑𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍. "𝙸'𝚖 𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒 𝙾𝚖𝚊! 𝙽𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞!" 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚊𝚠 𝚑𝚒𝚖 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐. 𝙸 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 "𝙽𝚒𝚌𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚎𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚘𝚘"
"𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚋𝚢 '𝚈𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚏𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗𝚜?'?" 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚢𝚎𝚜 "𝚂𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚛𝚎𝚏𝚞𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗𝚜, 𝚖𝚘𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗𝚜!" 𝙷𝚎 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍, 𝙸 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚊 𝚋𝚒𝚝. "𝙾-𝙾𝚑 𝚘𝚔" 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖. "𝚆𝚎𝚕𝚕, 𝙸 𝚋𝚎𝚝𝚝𝚎𝚛 𝚐𝚎𝚝 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚜..." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏. 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚞𝚐 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚟𝚎, "𝙲𝚊𝚗 𝙸 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘?" 𝙷𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎. "𝚆-𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚔𝚒𝚗𝚍?!" 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝚏𝚎𝚎𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍. "𝙼𝚘𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚜 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙸'𝚖 𝚊 𝚜𝚒𝚡 𝚢𝚎𝚊𝚛 𝚘𝚕𝚍. 𝙸 𝚑𝚊𝚝𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚊𝚕𝚕" 𝙷𝚎 𝚐𝚛𝚞𝚖𝚋𝚕𝚎𝚍, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍𝚜, 𝚘𝚗𝚎 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚘𝚘𝚖𝚜𝚝𝚒𝚌𝚔. "𝙾𝚑, 𝚢𝚎𝚊𝚑 𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐" 𝙸 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚖. 𝙸 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚎𝚎 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗.

𝙰 𝙵𝚎𝚠 𝙷𝚘𝚞𝚛𝚜 𝙻𝚊𝚝𝚎𝚛
𝟺:𝟹𝟻 𝚊.𝚖

𝙸 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚆𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚘𝚏𝚏 𝙾𝚖𝚊. "𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚒𝚝 𝟸𝟾!" 𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚜𝚒𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚘𝚘𝚖𝚜𝚝𝚒𝚌𝚔 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚒𝚛 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍. 𝙸 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚍 𝚊 𝚋𝚞𝚜𝚑 𝚛𝚞𝚜𝚝𝚕𝚎, 𝙸 𝚝𝚞𝚛𝚗 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒.
"𝙾𝚑, 𝚒𝚝𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚐𝚞𝚢𝚜" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚏𝚊𝚌𝚎𝚜. "𝚂𝚑𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒, 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎𝚜 𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝?" 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚖𝚎. "𝚈𝚎𝚜 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎𝚜 𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚖𝚎." 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐. 𝙰𝚜 𝙸 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝙾𝚖𝚊'𝚜 𝚠𝚛𝚒𝚜𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚍𝚛𝚊𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚋𝚎𝚜𝚒𝚍𝚎 𝚖𝚎, "𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒, 𝚠𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚖𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚆𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚜" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍. "𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚊 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚔𝚒𝚕𝚕 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚔𝚒𝚗𝚍??" 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎 𝚎𝚡𝚌𝚕𝚊𝚒𝚖𝚎𝚍. "𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚖𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚖 𝚊 𝟼 𝚢𝚎𝚊𝚛-𝚘𝚕𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚙𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚎 '𝚋𝚎𝚜𝚝' 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎" 𝙾𝚖𝚊-𝙺𝚞𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚑𝚘𝚙𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚏𝚏 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍. "𝙾-𝙾𝚑, 𝙸𝚖 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚜𝚔𝚒𝚗𝚐" 𝙰𝚔𝚊𝚖𝚊𝚝𝚜𝚞-𝚂𝚊𝚗 𝚊𝚙𝚘𝚕𝚊𝚐𝚒𝚣𝚎𝚍. "𝙸𝚝𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚎" 𝙷𝚎 𝚜𝚑𝚛𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍, 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚖.

𝚆𝚘𝚛𝚍𝚜: 𝟾𝟺𝟻
𝙷𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛/𝙿𝚊𝚛𝚝! :𝙳
𝙸𝚝 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚖𝚎 𝚊𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚘𝚏 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛/𝚙𝚊𝚛𝚝, 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚛𝚘𝚠𝚗 𝚑𝚊𝚒𝚛𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝚊 𝙳𝚛 𝚘𝚌 𝚒 𝚖𝚊𝚍𝚎, 𝚑𝚎𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 𝙻𝚎𝚗𝚔𝚘 𝙿𝚊𝚜𝚑𝚒𝚖𝚊. 𝙷𝚎𝚛 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚊 𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚜𝚑𝚊𝚍𝚎 𝚘𝚏 𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚅𝚎𝚗𝚝𝚒𝚕𝚒𝚐𝚘.
𝙰𝚐𝚊𝚒𝚗, 𝚑𝚘𝚙𝚎𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛/𝙿𝚊𝚛𝚝! 𝙷𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝙳𝚊𝚢/𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛𝚗𝚘𝚘𝚗/𝙽𝚒𝚐𝚑𝚝!

The Witch And The Human |SaiOma|Where stories live. Discover now