𝙿𝚘𝚟
𝚃𝚑𝚒𝚛𝚍 𝙿𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝙰𝚔𝚊𝚖𝚊𝚝𝚜𝚞, 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒, 𝙾𝚖𝚊, 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚎𝚌𝚒𝚍𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚎𝚊𝚖 𝚞𝚙 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚜 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙. "𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜𝚗𝚝 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝙷𝚞𝚗𝚝?" 𝙰𝚔𝚊𝚖𝚊𝚝𝚜𝚞 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚒𝚎𝚍. "𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚊𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚊 𝚜𝚖𝚊𝚕𝚕 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚘𝚏 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎" 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒 𝚜𝚊𝚢𝚜, 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚎𝚛.
𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚜 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚘𝚏 𝚑𝚒𝚖, 𝙰𝚔𝚊𝚖𝚊𝚝𝚜𝚞, 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒 𝚊𝚗𝚍 𝙾𝚖𝚊 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊. "𝚆𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚜 𝚒𝚝, 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊-𝙲𝚑𝚊𝚗?" 𝙾𝚖𝚊 𝚊𝚜𝚔𝚜 𝚌𝚘𝚗𝚏𝚞𝚜𝚎𝚍. "𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝙸 𝚜𝚊𝚠 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚛𝚗𝚎𝚛 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎." 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚊𝚜 𝚑𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚒𝚞𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔, 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚜 𝚊𝚋𝚛𝚞𝚝𝚙𝚕𝚢. "𝚂𝚑𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚒𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚛𝚘𝚗𝚐?" 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚢 𝚚𝚞𝚒𝚎𝚝.
"𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎" 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚋𝚎 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎. 𝙾𝚖𝚊 𝚝𝚘𝚘𝚔 𝚘𝚖𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎 "𝚄𝚐𝚑, 𝚠𝚑𝚢 𝚒𝚜 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚎..." 𝙾𝚖𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚜, 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍. "𝙾𝚖𝚊 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚎𝚛?" 𝙰𝚔𝚊𝚖𝚊𝚝𝚜𝚞 𝚊𝚜𝚔𝚜, "𝚈𝚎𝚊𝚑, 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚎𝚛" 𝙾𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍. "𝙷𝚎𝚢 𝙲^𝚖-𝙳^𝚖𝚙$𝚝𝟹𝚛!" 𝙾𝚖𝚊 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍, 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚐𝚞𝚛𝚎. "𝙷𝚎𝚢 𝙲𝟶𝚌𝚔-𝙸𝚝𝚌𝚑𝚢" 𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍. "𝚆𝚑𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚎𝚎???" 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍. "𝙾𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚖? 𝚃𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜!" 𝙾𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍, "𝙵𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜? 𝚈𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜? 𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚑𝚎𝚗?" 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚎𝚍. "𝙲𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚐𝚞𝚢𝚜" 𝙾𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚠𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐.
𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚊𝚕𝚕 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 '𝚑𝚒𝚍𝚒𝚗𝚐', "𝚄𝚖, 𝚑𝚎𝚕𝚕𝚘?" 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚊𝚠𝚔𝚠𝚊𝚛𝚍𝚕𝚢 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝𝚎𝚍. "𝚂𝚞𝚙" 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍, "𝙷𝚎𝚕𝚕𝚘" 𝙰𝚔𝚊𝚖𝚊𝚝𝚜𝚞 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚔𝚠𝚊𝚛𝚍𝚕𝚢, 𝚠𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐.
"𝚆𝚑𝚊𝚝𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚗𝚊𝚖𝚎?" 𝙰𝚔𝚊𝚖𝚊𝚝𝚜𝚞 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. "𝙸𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝙶𝚘𝚛𝚐𝚎𝚘𝚞𝚜 𝙶𝚒𝚛𝚕 𝙶𝚎𝚗𝚒𝚞𝚜 𝚠𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚐𝚘𝚕𝚍𝚎𝚗 𝚋𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚘 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚒𝚗 𝚑𝚒𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢, 𝚃𝚑𝚎 𝙱𝚎𝚜𝚝 𝙸𝚗𝚟𝚎𝚗𝚝𝚘𝚛 𝙷𝚎𝚛𝚜𝚎𝚕𝚏, 𝙼𝚒𝚞 𝙸𝚛𝚞𝚖𝚊!" 𝚂𝚑𝚎 𝚢𝚎𝚕𝚕𝚎𝚍. "𝚈𝚘𝚞𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚕𝚘𝚞𝚍." 𝙾𝚖𝚊 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍, 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚝 𝚑𝚎𝚛. "𝙰𝚝 𝚕𝚎𝚊𝚜𝚝 𝚒'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐!" 𝙸𝚛𝚞𝚖𝚊 𝚜𝚒𝚍, 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚖 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚑𝚎𝚊𝚍."𝚃𝚘𝚞𝚌𝚑 𝚖𝚎 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝙸𝚕𝚕 𝚜𝚊𝚠 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚊𝚛𝚖 𝚘𝚏𝚏." 𝚑𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚖 𝚘𝚏𝚏 𝚑𝚒𝚖. "𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜, 𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚋𝚞𝚗𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚑𝚞𝚖𝚊𝚗𝚜?" 𝙼𝚒𝚞 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍. "𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚎𝚊𝚏 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐? 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚖𝚢 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜." 𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚊𝚛𝚜 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐.
"𝚆𝚊𝚒𝚝, 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚂𝚑!𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚗𝚘𝚠!" 𝙸𝚛𝚞𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚙𝚞𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑. 𝚂𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚋𝚞𝚛𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐, "𝙾𝚑 𝚜𝚑𝚞𝚝 𝚞𝚙"𝙿𝚘𝚟
𝙺𝚘𝚔𝚒𝚌𝚑𝚒 𝙾𝚖𝚊𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛 𝙼𝚒𝚞 𝚜𝚝𝚘𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐, 𝚑𝚎𝚛, 𝚁𝚊𝚗𝚝𝚊𝚛𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚎𝚊𝚛𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚊𝚗𝚢 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚜. 𝚂𝚊𝚍𝚕𝚢, 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚗𝚎. 𝚆𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜, "𝙾𝚔𝚊𝚢, 𝚜𝚘 𝙼𝚒𝚞 𝚒𝚜 𝚓𝚘𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚜 𝚒𝚗 𝚘𝚞𝚛 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙!" 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝙸 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚊 '𝚆𝙷𝚈𝚆𝙾𝚄𝙻𝙳𝚈𝙾𝚄𝙳𝙾𝚃𝙷𝙰𝚃?' 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚊 𝚏𝚊𝚌𝚎, 𝚜𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍, "𝚂𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 '𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚗𝚟𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚞𝚜'" 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚙𝚊𝚛𝚝. "𝙷3𝙻𝙻 𝚈𝙴𝙰𝙷 𝚃𝙷𝙴𝚈 𝙲𝙰𝙽!" 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝚙𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚛𝚖 𝚘𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗.
"𝙾𝚑 𝚠𝚊𝚒𝚝, 𝚑𝚎𝚢 𝙻𝚢𝚒𝚗𝚐 𝙰𝚋𝚘𝚛𝚝𝚒𝚘𝚗, 𝚑𝚘𝚠 𝚍𝚒𝚍 𝚒𝚝 𝚐𝚘 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝?" 𝚂𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎, 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝚍𝚒𝚍 𝚊𝚜𝚠𝚎𝚕𝚕. 𝙸 𝚐𝚛𝚊𝚋𝚋𝚎𝚍 𝚂𝚑𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒'𝚜 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚒𝚝 𝚝𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢, "𝙾𝚖𝚊 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚊 𝚖𝚒𝚗𝚞𝚝𝚎?" 𝚂𝚊𝚒𝚑𝚊𝚛𝚊 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚊 𝚜𝚒𝚖𝚙𝚊𝚝𝚑𝚎𝚝𝚒𝚌 𝚕𝚘𝚘𝚔. "𝚈𝚎𝚊𝚑, 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚐𝚘 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎" 𝙰𝚖𝚊𝚖𝚒 𝚊𝚐𝚛𝚎𝚎𝚍, 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚋𝚎𝚑𝚒𝚗𝚍 𝚊 𝚏𝚎𝚠 𝚋𝚞𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚛𝚎𝚎𝚜. "𝙸𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚙𝚛𝚢 𝚋𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚞𝚐𝚕𝚢 𝚏𝚞𝚐𝚕𝚢 𝚍𝚊𝚍" 𝙼𝚒𝚞 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 "𝚃𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚖𝚕𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚛𝚎𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜𝚑𝚒𝚙". 𝚁𝚊𝚗𝚝𝚊𝚛𝚘, 𝙺𝚊𝚎𝚍𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚑𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚊𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢, 𝚂𝚑𝚞𝚒𝚌𝚑𝚒 𝚕𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚘 𝚘𝚏 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍. "𝚂𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍?..." 𝙼𝚒𝚞 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚊 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚕𝚘𝚘𝚔. 𝙸 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 "𝙷𝚎 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝𝚜 𝚖𝚎!" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍, 𝙼𝚒𝚞 𝚐𝚊𝚟𝚎 𝚖𝚎 𝚊 𝚑𝚞𝚐, "𝙸𝚖 𝙷𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚑𝚎 𝚊𝚌𝚌𝚎𝚙𝚝𝚜 𝚢𝚘𝚞" 𝙸 𝚑𝚞𝚐𝚐𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚊𝚌𝚔, "𝙾𝚔, 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚌𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚎𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚞𝚐. "𝚈𝚎𝚊𝚑" 𝚂𝚑𝚎 𝚊𝚐𝚛𝚎𝚎𝚍.𝚆𝚘𝚛𝚍𝚜: 599
𝙰/𝙽: 𝙾𝚑 𝚖𝚢, 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝?
𝚆𝚑𝚘 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚜, 𝚋𝚞𝚝 𝙸 𝚑𝚘𝚙𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚎𝚗𝚓𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛!
𝙸𝚝𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚊 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚑𝚒𝚕𝚎 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝙸 𝚐𝚎𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚘𝚞𝚝, 𝚖𝚊𝚒𝚗𝚕𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚘𝚗 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚖𝚢 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚜𝚌𝚑𝚎𝚌𝚞𝚕𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚗 𝚝𝚛𝚊𝚌𝚔 𝚜𝚘𝚘.
𝙷𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗 𝚊𝚖𝚊𝚣𝚒𝚗𝚐
𝙳𝚊𝚢/𝙰𝚏𝚝𝚎𝚛𝚗𝚘𝚘𝚗/𝙽𝚒𝚐𝚑𝚝!
:)
YOU ARE READING
The Witch And The Human |SaiOma|
FanfictionWitch Kokichi x Human Shuichi Dont ask, just read. I guess, this just gave me a random thought at like 2 in the morning so 0v0 ⚠️Cover art not mine⚠️