2. bölüm

123 9 64
                                    

Akşam Demir'in nöbetti olmadığından giyinmeye gider. Dolabını açtığı gibi bütün polistiren üstüne dökülür.

Demir: hass-

Doruk o anda içeri girer ve..

~~~~

Berhayat hastanesinde sakin bir gündür. Hareketli olsa da şaşmazdık zaten. Ekip izinlidir. Hep beraber planlar yaparlar ve ilk önce sinemaya giderler. Ama Ali Vefa adlı şahıs bütün filmi evde izlediği için replikleri ve olayları önceden söyleyip bütün sinema salonundaki izleyicilere spoiler vermiş olur.
Insanlar bizimkini nasıl öldürüceklerini düşünürken o oradan kaçmayı becermiştir. Zeka küpü sonuçta.

Herkes ayrılıp kızlar ve Doruk biraz alışveriş yaptıktan sonra
(sadece BIRAZ lsksksqksk), her zamanki ortamda buluşup meşhur nachoslarını yerler böyle soslara bandıra bandıra (canım çekti amaç sizinde canınızı çektirtmek ehehehe).

Çok sıradan şeyler hakkında konuşuyorlardır;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok sıradan şeyler hakkında konuşuyorlardır;

Demir : seni ne zaman birileriyle evlendiricez ya

Doruk : şeytan diyorku git bunu bir daha hastanelik et sonra ameliyatta yanlış prosedürü uygula

Demir : bir şey mi dedin

Doruk : yok ya yok birşey

Gördüğünüz gibi çok sıradan konuşmalar. Zerya oraya gelir ve ekibin sohbetine katılır.

Zerya : ee anladığıma göre Ali ve Nazlı birlikterler. Açelya senin sevdiğin biri var mı ?

Demir : ben

Demir'in bunu demesi ile Doruk içtiği içeceği püskürtür.

Doruk : ne saçmalıyon oğlum

Demir: ne oldu bir yerine mı batıyor

Doruk : Ya sabır oğlum sanane ne batması

Açi Demir'e sinirli gözlerle bakar sonuçta dediğim gibi Demo Açi'yi sinir etmeye bayılır ve bu dediğide yalandır.

Demir : (Açi'ye bakarak) şakaydı.. şaka... ee neyse bak şimdi Dor-

Doruk : Demir arkadaşım ! Şu tuzluk varya şu tuzluk...

Demir : eee

Doruk : sana gi- ee yani uzatırmısın o tuzluğu ARKADAŞIM

Demir sonradan pataklanacağını bildiği için susar ve nachos tıkınmaya devam eder. Açelya hiç bir şeyden şüphelenmez sonuçta karşısındaki insanlar onun yakın arkadaşlarıdır.

Ertesi günü asistan odasında buluşurlar.

Zerya : Tanju hoca bile sinirli değil bu gün

Doruk : aman anma onun adı-

Tanju : zincirleme kaza, 17 tane yaralı var 5 tanesi ağır. Acil'e gitmemiz lazım takip edin beni.

Ekip acil'e gider.

Adam : Fatma Donukara. 34 yaşında kadın. Şapbala şupbala geçiriyor. Acil kapaçenenilan uygulanması lazım.

Ferman : bu bende Demir benimle gel !

Adam 2 : Kaya Bilir. 17 yaşında erkek. Hebaba hebaba krizine girmiş. Acil sanagirsin ameliyatına alınması gerek yoksa selâmetle.

Tanju : bu benim Nazlı sen benimle gel !

3. ağır yaralı hasta da gelir

Adam 3 : Fayik Malbora. 43 yaşında erkek. Sigara içiyormuş arabada kaza oluşunca sigara uçup yüzünü yakmış.

Ali : bunu ben alırım !

Adam 4 : Aziz Ayı. 11 yaşında erkek. Bacağına hebele hübele girmiş. Acil cubbala cubbala yapmak lazım.

Doruk : bu da bende

Adam 5 : Ufuk Tan Aydoğar. 36 yaşında erkek. Amabanavarrdedileğğr geçiriyor acil müdahale edilmesi gerek.

Açelya : bende diyeceğim de ben hemşireyim !

Tanju : tamam o zaman .. Doruk sen son gelen hasta ile ilgilen Açelya seninle Nazlı sende git kızım Doruğun eski hastası ile ilgilen. (Tanju = adam)

Acil de büyük bir karmaşa oluşmuşdur. Herkes bir yandan bağırıyordu.

Ali : Acil bana süpürge verin !

Demir : yorgan !

Tanju : çamaşır suyu !

Acil deki sorunlar çözülünce herkes asistan odasına gider.

Doruk : ha bu arada arkadaşlar gelip şuna baksanıza bi

Doruk bir kamera alır eline ve herkese izletmeye başlar.
Demir ne olduğunu anlamaz ve o da meraklanıp izlemeye gider.

Demir: komik mi bu şimdi 😶

Doruk: evet ! Aa doğru senin gibi mizah anlayışı 0 olan arkadaşların bunu anlamada güçlük çekeceğini unutmuştum.

Demir : hiç bir şey anlamadım dediğinden

Doruk : off zeka yoksunu biriyle iletişim kurmak ne kadar zormuş arkadaş sen tıpı nasıl kazandın !?

Ali : babası zengin değil mi

Demir: öff Ali sen de mi ya
tamam gidiyorum ben

Doruk : git git

Bölüm sonu

552 kelime

Sizce Açdor hangi bölümde olacak ?

Günün sorusu :

Bugün 0 derece ise ve yarın da bugünün iki katı daha soğuk olacak ise, yarın da mı 0 derece olacaktır ?

MD'yi Pbulut yazmasaydı ne olurdu ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin