Mówi się, że mgła nie może stanąć w ogniu.
Bzdura.
Kasumi Himura była na to żywym dowodem.
***
Dziewczyna z mgły. Tak można byłoby ją opisać. Pierworodna córka o jałowym i nie imponującym darze ice fog oraz jasnoszarych, mglistych, często nieobecnych oczach oraz równie mglistym i niedostępnym sercu.
— Na szczęście mamy Rei. — mówiono.
Rei.
Jedyne co dawało Kasumi jakikolwiek kształt było posiadanie znaczącego nazwiska. Oraz młodszej siostry. Szczęśliwej posiadaczki porządnej i wszechstronnej indywidualności, daru lodu.
W odróżnieniu od starszej Himury, Rei budziła zachwyt i podziw każdego, ktokolwiek tylko na nią spojrzał. Biła od niej dobroć, siła i wyrafinowanie. Była piękna, opanowana i, jak sądziło wielu ludzi, mądrzejsza od siostry. Kasumi była jedynie ulotnym kryształem w porównaniu do Rei, imponującej góry lodowej.
Kasumi nie starała się tego zmienić. Było jej dobrze w bezpiecznym cieniu młodszej siostry, którą kochała bezgranicznie, ponad świat, wszystko i wszystkich. Rei była jej jedynym i zarazem największym powodem do radości. To ona miała klucz do jej mglistego serca i duszy. To dla niej pragnęła żyć. Wiedziała, że bez Rei rozpłynęłaby się niczym poranna mgła, nie pozostawiając po sobie nawet najmniejszego śladu.
Bo bez niej nie było jej.
I tak właśnie miało pozostać.
I było tak.
Do chwili, w której serce Kasumi stanęło w płomieniach.
☁️
Bardzo spodobał mi się już sam wstęp,
dlatego postanowiłam po krótkim namyśle
podzielić książkę na parę części.Co powiecie?
* czeka na hejty przez sam tytuł XD *
CZYTASZ
❝THE FOG IN FIRE.❞ | Endeavor & OC
FanfictionEnji Todoroki zaczyna rozumieć swoje największe błędy, a pomoże mu w tym osoba, której mgliste serce wiele lat temu stanęło w ogniu. © BNHA MANGA CREATOR: Kōhei Horikoshi.