Duyuru

3.5K 179 99
                                    

İlk başta hepinizden özür diliyorum
Neden dilediğimi kitabı okuyup bitirdiğiniz zaman anlayacaksınız.
Ben şimdiden tüysem iyi olur 🏃🏃

Bir hikaye tek bir bölüme toplandığı için kahvenizi, yiyeceğinizi, suyunuzu (peçetenizi) hazırlayın.

6500+ kelime

Bana buradan @wavegola instgram hesabından duygularınızı yazabilirsiniz. (。•̀ᴗ-)✧.

---


Bu hikaye, gerçek karakterlerden esinlenilmiş bir kurgudur. Bu hikayedeki hiçbir şey herhangi birine zarar vermek, onları rahatsız hissettirmek, ya da onları kötü hissettirmek amaçlı yazılmamıştır. Bu tamamen başkalarının eğlenmesi ve benim de yazma pratiği yapmam için yazılmıştır.

Eğer bu hikayedeki gerçek insanlardan herhangi biri, bunun onları rahatsız, üzgün vb. ettiğini söylerse, mümkün olduğunca çabuk bir şekilde kaldıracağım.

Ölümcül Ailesel Uykusuzluk (Fatal familial insomnia) hastalığı nedir?

Ölümcül uykusuzluk , ayırt edici semptomu olarak uyku sorunuyla sonuçlanan son derece nadir bir hastalıktır. Uyku ile ilgili sorunlar tipik olarak yavaş yavaş başlar ve zamanla kötüleşir. Diğer belirtiler arasında konuşma sorunları, koordinasyon sorunları ve bunama sayılabilir. Birkaç ay ile birkaç yıl arasında ölümle sonuçlanır.

Belirtili bulguları;

1-) Panik atak, paranoya ve fobilerle sonuçlanan uykusuzluğun kötüleşmesi ile karakterizedir . Bu aşama yaklaşık dört ay sürer.

2-) Halüsinasyonlar ve panik ataklar fark edilir hale gelir ve yaklaşık beş ay sürer.

3-) Tam uykusuzluk , hızlı kilo kaybı izler. Bu yaklaşık üç ay sürer.

4-) Altı ay boyunca kişinin tepkisiz kaldığı veya sustuğu demans , hastalığın son aşamasıdır ve ardından ölüm gelir.

Tedavi;

Tedavi palyatif bakımı içerir. Barbitüratlar da dahil olmak üzere uyku haplarının yararlı olduğu bulunmamıştır; aksine, semptomları kötüleştirdiği öne sürülmüştür.

_____

İn Another Life göndermesi fazlaca alabilirsiniz!!!!

Ona göre diyim dedim.

Good Night ✷ SaniyeflixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin