Στην διαδρομή επικρατούσε ησυχία. Υπερβολική ησυχία...
"Θες να βάλουμε λίγο ραδιόφωνο;" ρώτησε ο Μπίλι μερικά από μερικά λεπτά.
Η Βάγια αμέσως σκέφτηκε ότι προτιμούσε να ακούει την μουσική πάρα την εκκωφαντική ησυχία. "Ναι.." απάντησε "Θα το ήθελα".
Με μια κίνηση του χεριού του, ο Μπίλι άνοιξε το ραδιόφωνο ελπίζοντας το τραγούδι που θα ακουστεί να μην τον ρεζιλεψει.
Αναστέναξε ανακουφισμενος όταν καταλαβε οτι βρισκόταν σε σταθμό με αγγλικα τραγούδια.
Και η Βάγια όμως ήταν εξίσου ανακουφισμενη με αυτό. Δεν ήξερε πως θα αντιδρούσε αν έμπαινε κανένα 'καψουροτραγουδο' όπως τα αποκαλούσε.
Άκουσαν τον εκφωνητή που τους ενημέρωνε για την ώρα, την θερμοκρασία και την κίνηση στους δρόμους και περίμεναν να ακούσουν το επόμενο τραγούδι.
Ο Μπίλι ένιωσε να του κόβεται η ανάσα όταν άκουσε τις πρώτες νότες της μελωδίας. Το ίδιο και η Βάγια.
Kiss from a rose.
Ο Μπίλι ένιωθε ότι το σύμπαν του κάνει πλάκα. Ότι το ραδιόφωνο ήξερε ακριβώς τι ήθελε να πει στην Βάγια και γι' αυτό και το τραγούδι..
There used to be a graying tower along on the sea.You became the light on the dark side of me.
Καθώς το τραγούδι συνέχιζε να παίζει, εκείνος προσπαθούσε να δει όσο περισσότερο την αντίδραση της. Περίμενε ένα βλέμμα, μια ματιά, κατι! Νόμιζε ότι τρελενοταν!
Μπίλι συνελθε! Ούτε δύο μέρες δεν την ξέρεις! Προσπάθησε να τον πείσει το υποσυνείδητο του χωρίς να τα καταφέρνει.
Όσο περισσότερο την εβλεπε, τόσο περισσότερο έλεγχο έχανε στο σώμα του. Από τα χέρια του που ιδρωναν και έτρεμαν, μέχρι το κοκκινισμα στα μάγουλα του και το χαμόγελο που ήταν έτοιμο να εμφανιστεί. Δεν μπορούσε να ελέγξει τίποτα.
Το μόνο που ήθελε ήταν να δει μια δικής της αντίδραση. Κατι για να πιαστεί! Να πάρει κουράγιο και να συνεχίσει. Τίποτα όμως. Η Βάγια έμοιαζε να μην έχει πάθει τιποτα.
Baby, I compare you to a kiss from a rose on the gray.
Σε αυτό το σημείο η κοπέλα ένιωσε κατι σαν βέλος να χτυπάει την καρδιά της.
The more I get of you the stranger it feels, yeah.
Κοίταξε προς τον Μπίλι χωρίς να ξέρει ότι αυτό το βλέμμα τής έβγαζε στην επιφάνεια πολλά συναισθήματα...
And now that your rose is in bloom...
'Αγάπη δεν μπορει να είναι' σκέφτηκαν και οι δύο ταυτόχρονα.
A light hits the gloom on the gray.
Κοιταχτηκαν ταυτόχρονα και αμέσως γυρίσαν από την άλλη πλευρά.
Η Βάγια ένιωσε πάλι πεταλούδες και ο Μπίλι ήταν έτοιμος να πετάξει από τη χαρά του.
Αντίδραση!
I've been kissed by a rose on a gray...
Ήταν απίστευτο το πως τους επηρέασε τόσο γρήγορα η μουσική...
Ένιωθαν τις καρδιές τους να χτυπάνε, να είναι έτοιμες να βγουν από το στήθος τους και να μιλησουν μεταξύ τους αφού εκείνοι δεν το έκαναν!
You remain my power, my pleasure, my pain.
Πόσο πολύ ήθελε να της το αφιερώσει αυτο το κομμάτι. Ναι, είχαν περάσει μόνο λίγες ώρες μαζί αλλά όντως η Βάγια ήταν σαν μια πηγή δύναμης για εκείνον. Ναι, δεν την ήξερε καλά αλλά ήθελε να την μάθει! Και ναι, δεν μπορούσε να πει ότι την αγαπούσε αλλά δεν του περνούσε και αδιάφορη!
To me you're like a growing addiction that I can't deny .
Η Βάγια ένιωσε σαν να μιλούσε εκείνη όταν άκουσε τους στοίχους αυτούς. Πως είχε αφήσει τον εαυτό της να παρασυρθεί τόσο εύκολα. Δεν ήξερε καν τι ήταν αυτό που την έκανε τόσο.. εξαρτημένη από εκείνον. Το χαμόγελο του; Τα μάτια του; Το γελιο του;
Δύο μέρες! Τον ξέρεις δύο μέρες! Επαναλάμβανε στο κεφάλι της. Ήξερε όμως ότι είχε αρχίσει να αναπτύσσει αισθήματα για εκείνον και τώρα ήταν μια από της λίγες φορές που δεν ήξερε τι να κανει...
YOU ARE READING
Η Κόκκινη Αλεπού
Mystery / ThrillerΠρώτο Βιβλίο. Ντετέκτιβ αυτή...δημοσιογράφος αυτός... Ξανθια αυτή... μελαχρινός αυτός... Πράσινα μάτια αυτή... μελί αυτός... Κοινώς, τίποτα κοινό.. Εκτός από ένα διαμάντι! Ένα διαμάντι που χάθηκε αλλά βρέθηκε.. ένα διαμάντι που δεν ξέρουν ποιος...