9. Będziemy tęsknić

321 32 92
                                    

~ Karol ~

Cały dzień spędziliśmy wszyscy razem, ciesząc się każdą chwilą. Niestety nastał moment rozstania. Dziewczyny pakowały wszystkie swoje rzeczy do busa, a Krzysiek im w tym pomagał. Mi jak i zarówno Hubertowi łzy napływały do oczu. Wiem, że robią dobrze i przecież jeszcze się dużo razy zobaczymy, ale teraz musimy przeżyć prawie pół roku, każdy po innej stronie Polski.

- Już teraz tęsknię... - Wiktoria wsiadła do autobusu.

- My też...

Minęło kilka minut, a wszystkie Doknezianki siedziały już wygodnie w busie, patrząc w okna i ze smutnymi minami do nas machając.

Autobus ruszył.

Spojrzałem jeszcze ostatni raz na odjeżdżający pojazd, złapałem za rękę Huberta i odwróciłem się w stronę domu.

- Znowu zostaliśmy sami - westchnął.

- Zanim się obejrzymy, znowu będą wakacje. A co za tym idzie, znowu do nas przyjadą - próbowałem nas pocieszyć.

- Dobrze, że przynajmniej mam ciebie - wtulił się we mnie i weszliśmy do domu.

* * *

Minęło kilka dni, codziennie pisaliśmy na messengerze, ale dużo czasu poświęcaliśmy też na nagrywanie filmów. One mają rację, strasznie zaniedbaliśmy youtube'a od kiedy z nami zamieszkały. Pomału przyzwyczajaliśmy się do ciszy panującej w domu, jedyne dźwięki jakie mogliśmy usłyszeć to jeżdżące w oddali auta, młodzież na osiedlu i głos tego drugiego, kiedy nagrywał akurat odcinek.

Mimo to byliśmy szczęśliwi.

Aktualnie siedzieliśmy w salonie oglądając jakiś film Tritsusa, gdy w tym samym czasie przyszły nam powiadomienia z messengera. To one.

Doknezianki DxD

Patrycja
Chłopaki, musimy pogadać...

Karol
No co tam?

Trochę się zmartwiliśmy, trzy kropki na końcu wiadomości nie wróżyły nic dobrego.

Doknezianki DxD

Faustyna
Chodzi o to, że...

Tośka
...

Hubi Bubi<3
...?

Olga
Musimy odejść.

Popatrzyliśmy się na siebie przerażeni. Jak to odejść? Kto? Kiedy?

Doknezianki DxD

Kariś<3
Jak to odejsc?

W jakim sensie?

Kinga
Tośka, Faustyna, Olga, Natalka,
Wiktoria i Julka muszą opuścić
Doknezianki...

Hubi Bubi<3
...

Kariś<3
...

To wszystko przez widzów 2 | DxD [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz