0.7 ❛❛sesini ve kokusunu❞

527 55 2
                                    

Gece yarısı olduğunda Jeongguk yorgunlukla eve geldi. Bugün diğer günlerden daha yoğun geçmişti. Bardaki yüksek sesten ve çok fazla düşündüğü için başı ağrıyordu. Bir an önce uyumak istiyordu. Eve girer girmez üstüne atlayan bedenle zaten yorgun, kendini bile zor taşıyan bacakları dayanamamış ve yere düşmüşlerdi.

"Seokjin hyung! Ne diye üstüme atlıyorsun aptal herif!"
"Namjoon sana bayıldı, onu söyleyecektim. İyilik de  yaramıyor beyefendiye."
"Üstüme mi atlaman gerekiyordu. Ah sırtım.."
"Tamam gel, geri zekalı."
"Beni sinirlendirme Seokjin hyung çok yorgunum zaten."
"Bono sonorlondormo sookjon hoyong çok yorgonom zoton."
"Anlatacak mısın?"
"Otur."
"Ne dedi Namjoon hyung hakkımda?"
"Eve giderken ağzından birkaç laf almak için sorular sordum işte. Düşündüğünden daha iyi çıkmışsın." Sinsice gülümsedi Seokjin. Jeongguk da tebessüm etmişti.
"Başka ne dedi?"
"Jimin'in kriterlerine de uyuyormuşsun. Hayalindeki erkek arkadaşmışsın resmen."
"Abartma." İnanmayarak söyledi Jeongguk.
"Abartmıyorum! Namjoon kendi ağzıyla söyledi."
"Başka?"
"Jimin küçük jestlerden hoşlanırmış, aklında bulunsun dedi."
"Tamam, bunu öğrendiğim iyi oldu."
"Bu kadar. Gerisini de kendin öğrenirsin artık." Göz kırptı Seokjin.
"Aklından ne geçiyor senin?"
"Jimin ile daha önce telefonda konuştuk, yani ben Namjoon'la konuşurken Jimin yanındaydı onunla da konuştum. Yani jiminle tanışıyoruz. O yüzden Namjoon'a söyleyeceğim, buluşma ayarlayacağız."
"Çok hızlı değil mi hyung? Hem de dördümüz birlikte. Korkutmak veya hızlı gitmek istemiyorum. "
"İki günde aşık oldun Gguk."
"Aynı şey mi? Namjoon hyung'dan Jimin'in numarasını iste, ona yazayım ve randevu teklif edeyim, daha iyi olmaz mı?
"Aslında.. Evet. Yalnız olsanız daha iyi olabilir. hem Jimin'i sen alırsan bu onun hoşuna gider."
Kafasını salladı Jeongguk. "Merak ediyorum."
"Neyi?"
"Sesini ve kokusunu."
"Dayanamayacağım artık. İyi geceler." İğrenirmiş gibi yapıp konuştu Seokjin.
"Umarım rüyanın Namjoon hyung ile öpüştüğün kısmında uyanırsın!"
"Kes sesini!"

adorable boy, jikook.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin