0.9 ❛❛randevu❞

523 54 6
                                    

Jeongguk, Jimin'le anlaştıktan sonra her şeyi Seokjin'e anlatmıştı. Şimdiyse Seokjin onunla dalga geçiyordu, gizlice mesajları okuduğu için.

Jimin tarafında durum farklıydı. Onunla konuşunca tatlı ve komik olduğunu düşündü. Şimdi Jeongguk'un ona mesaj attığını ve yarın onunla randevuya çıkacağını söylüyor, Namjoon'dan tavsiye alıyordu. 2 yıldır kimseyle randevuya çıkmamıştı. Saat 1'e gelirken hazırlandı ve Jeongguk'un mesajını beklemeye başladı.

jeongguk: şey
evinin önündeyim sanırım..

jimin: geliyorum hemen 🥺

---

Jeongguk elinde telefonuyla doğru adrese gelip gelmediğini kontrol ederken yanına yaklaşan adım sesleriyle kafasını kaldırdı ve sarışını gördü. İlk gerçek bakışmalarıydı bu ve ikisi de çok heyecanlıydı.
"Merhaba." Jeongguk elini ensesine götürken gergin bir şekilde selam verdi.
"Merhaba, Jeongguk?" Jimin gülümseyerek cevapladı.
"Evet ve sen de sarışın." Jimin şaşkınca ona bakarken Jeongguk ne söylediğinin farkına vardı ve panikledi.
"Yani- Jimin demek istedim, üzgünüm. Jimin, Jimin'sin sen."
Jimin kıkırdayarak cevapladı. "Sorun değil, tatlıymış. Yani sarışın demen.. Tatlıymış."
"Evet.. Gidelim mi?"
Jimin kafasını salladı ve yürümeye başladılar. 5 dakikalık sessizliğin ardından Jeongguk konuştu.
"Namjoon hyung, kalabalık yerleri sevmediğini söyledi, ben de düşündüm ki açık bir alana gelebiliriz.. Ama eğer istemezsen, senin istediğin bir yer-"
"Hayır sorun değil. Burası çok güzel, burada kalalım." Jimin onu rahatlatmak için konuştu. Heyecanı her halinden belliydi. Ondan çok hoşlanmış olmalıydı ve bu Jimin'in fazlasıyla hoşuna gitmişti.
"Peki öyleyse, geç lütfen." Jeongguk Jimin'e nazikçe yer verdiğinde gülümsedi Jimin.
"Teşekkür ederim."

---

Yaklaşık bir saattir oturup kendileri hakkında konuşuyorlardı ve birbirleri hakkında birçok şey öğrenmişlerdi. Jimin'e daha çok kapıldığını düşündü Jeongguk, her hareketi onu daha da sevimli yapıyordu sanki. Jimin tarafında da durumlar çok farklı değildi.. Jeongguk onu etkilemişti, yalan söyleyemezdi. Birkaç ortak noktaları bile vardı. Jeongguk tam Jimin'in istediği gibi biriydi, onun için yaratılmıştı sanki. Jimin konuşurken Jeongguk dikkatlice onu dinliyordu ve Jiimin bunu fark edip gülümsediğinde Jeongguk da gülümsüyordu, küçük ayrıntıları severdi Jimin.
"Tavşana benziyorsun."
"Hm?"
"Tavşan, yüzün tavşana benziyor." Kıkırdadı Jimin.
"Herkes öyle söylüyor.. İyi bir şey sanırım? Teşekkürler. Civcive benziyorsun sen de."
Jimin Jeongguk'un tavşana benzemesinin onu tatlılaştırdığını düşünüyordu ama görmezden gelemeyeceği bir yakışıklılığı ve çekiciliği vardı. Jimin'den 5-6 santim uzun ve biraz yapılı bir bedeni vardı. Jimin onun yanında küçük kalıyordu ama dans ettiği için vücudu çok güzeldi.
"Beni çoğu insan pamuk şekere benzetirdi. Civcive benzediğimi ilk kez sen söyledin."
"Pamuk şeker mi? Güzelmiş ama neden?"
"Saçlarım yüzünden.. Önceden pembeydi biliyor musun?"
Eminim o da yakışmıştır. İçinden düşündü Jeongguk.
"Öyle mi? Bir gün görmek isterim."
Jimin telefonundan fotoğraflar uygulamasını açtı ve en sevdiği pembe saçlı fotoğrafını gösterdi. Jeongguk, Jimin'in ona fotoğrafını hemen gösterdiğine şaşırdı. Ona göre bu onun hakkında kötü düşünmediğini gösterirdi. Utangaç duruyordu dışarıdan. Yakın hissettiklerine karşı kendini açtığını tahmin ediyordu ve hemen kendine eski fotoğraflarını göstermesi de onu sevdiğini gösterirdi.

"Çok güzelsin." Jeongguk bir anda ağzından çıkan kelimeleri engelleyemedi. Jimin'le olduğu her saniye bunu söylemek istiyordu sanki.
Utandı Jimin, başka birinden böyle iltifatlar almayalı çok olmuştu.. Üstelik şimdi ona iltifat eden kişi etkilenmeye başladığı kişiydi. "Teşekkür ederim!"
Jongguk jimin'e çok fena tutulmuştu. Aklında sadece Jimin'in küçük elleri, küçük burnu, pespembe dudakları ve güzel gülümsemesi vardı artık.

Herkese merhaba!

Bir süre ara vermiştim, ne kadar geçti bilmiyorum. Saymadım da zaten.

Ara verdiğim süre boyunca birkaç olay yaşadım. Endişe etmeyin, kötü olaylar değiller. Hepsini ilk kez yaşadığım için biraz heyecanlandım sanırım. 🤦🏻‍♀️

Her neyse, artık bölüm atacağım. Desire düzenlemede biliyorsunuz. Kurgusunda birkaç değişiklik yapacağım ve ardından yeniden yayımlayacağım. 💖

Kendinize iyi bakın.

Dalya.

adorable boy, jikook.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin