Rejestracja

227 6 201
                                    

W końcu nadszedł czas na założenie konta. Aiden w sumie nie wiedział czy się z tego cieszyć czy płakać. A może coś się zepsuje i nie będzie mógł tego zrobić? Niestety... Wszystko działa jak należy.
Imię, nazwisko, wiek, orientacja, idzie gładko. Najgorsze chyba było wybranie zdjęcia profilowego i opisanie swoich zainteresowań.
W końcu gdy skończył, odetchnął cicho i po prostu Wtulił się w poduszkę, chcąc w końcu pójść spać. Godzina druga nad ranem to nie była dobra godzina na zakładanie konta.
Przynajmniej jego zdaniem.

('。• ᵕ •。') ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Rejestracja
Imię*:
Nazwisko*:
Nick:
Płeć:
Wiek:
Orientacja:
Zainteresowania:
Profilowe:

(profilowe może być opisane jak i może być wstawione zdjęcie.)

*— informacje ukryte

Wszystko co tu napiszecie, będzie uznawane jako profil postaci, czyli inne postacie będą miały do tego wgląd. No nie licząc imienia i nazwiska bo to akurat ukryta informacja.
No a skoro to profil, to znaczy, że nie wszystko musi się zgadzać ;)
Bo powiedzcie kto nie kłamał w internecie?
Byleby się imię, nazwisko i zdjęcie/opis zgadzało.

A propo tej ciemnej strony to ogranicza was wyobraźnia. Znajdywanie celów do porwania, wykupywanie "dziwki", napastowanie. To są tylko moje pomysły ale można wiele wykombinować.

..∧,,,∧
.( ͡° - ͡°) < ten oto kotek będzie
.(っ🥛) przyjmował od was pytania

&quot;Co robisz wieczorem?&quot; ¦ RPOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz