The Sun's Incendiary

24 1 0
                                    

" အရှင်...အရှင်Ra...မကြာခင် Heliopolis ကိုရောက်ပါတော့မယ်...''

အခန်းစောင့်ရဲမက်တော်၏ သတိပေးစကားကြောင့် မှေးစင်းနေသောသူ့မျက်ဝန်းများကိုအနည်းငယ်ဖွင့်ဟလိုက်မိသည်
Heliopolis တဲ့လား...
Egyptနိုင်ငံ၏ မင်းနေပြည်တော် Heliopolis...
ဤမြေသည် တစ်ချိန်ကသူကိုယ်တိုင်တည်ထောင်ခဲ့သည့်နိုင်ငံတော်...
နှလုံးသွေးကိုသွန်းလောင်း၍စိုက်ပျိုးခဲ့ရသောဥယာဥ်ပမာ အမြတ်တနိုးတန်ဖိုးထားခဲ့ရသည့်နိုင်ငံတော်...
ငြိမ်းချမ်းမှုအတိ ဖြန့်ကျက်လွှမ်းခြုံထား၍ စည်ပင်ဝပြောသာယာလှသည့်နိုင်ငံတော်...
အသက်ဓာတ်ကိုအပိုင်စားရသည့် ဇီဝနတ်ဘုရားငယ်Osiris ၏လက်ထဲသို့ ထိုနိုင်ငံတော်ကို သူ ယုံယုံကြည်ကြည်လွှဲအပ်ခဲ့သည် ထိုစဥ်က တစ်ယောက်သောသူ၏ မနာလိုမရှုစိမ့်သောမျက်ဝန်းများကိုလည်း သူ သတိပြုမိခြင်းမရှိခဲ့...အခုတော့...

မြေပြင်နတ်ဘုရားသည် ငလျှင်အကြီးအကျယ်လှူပ်ခတ်စေသည်အထိ ငိုကြွေးခဲ့ရသော ထိုနေ့...ကောင်းကင်နတ်ဘုရားမ၏မိုးရေစက်များ အရှိန်မထိန်းနိုင်အောင်သည်းထန်စွာရွာသွန်းခဲ့သော ထိုနေ့...
မိမိယုံကြည်အားကိုးရသော နတ်ဘုရားငယ်Osiris၏ နောက်ဆုံးနေ့...

ကိုးပိုင်းတိတိခုတ်ပိုင်းကာ ရက်ရက်စက်စက်သတ်ဖြတ်ခံခဲ့ရရှာသော သနားစရာထိုနတ်ဘုရားငယ်...ထိုသို့သတ်ဖြတ်ခဲ့သူမှာ Osiris၏ညီအရင်းဖြစ်သူ တိုင်းပြည်၏ကန္တာရကိုအစိုးရသော စစ်နတ်ဘုရား Sethကိုယ်တိုင်ဖြစ်နေခဲ့သည် မနာလိုမရှုစိမ့်မှုကိုအရင်းခံသည့်​သူ၏အမျက်ဒေါသကြောင့် မိမိတည်ထောင်ခဲ့သောတိုင်းပြည်အနှံ့တွင်လည်း သွေး​ချောင်းစီးခဲ့ရသည် စိုပြည်နေခဲ့သောမြစ်ဝှမ်းဒေသများသည်လည်းရုတ်တရက်ခြောက်သွေ့ခဲ့ရပြီး လူသားတို့၏နတ်ဘုရားများအပေါ်ယုံကြည်မှုသည်လည်း တစ်စထက်တစ်စလျော့နည်းလာခဲ့ရတော့သည်...

ကံကောင်းထောက်မစွာဖြင့်Sethထံမှလွတ်မြောက်လာခဲ့သော Osiris၏ဇနီးဖြစ်သူ မှော်နတ်ဘုရားမIsisသည်လည်း နှစ်အတော်ကြာပျောက်ဆုံးနေရာမှယိုယွင်းနေသောရုပ်ဆင်းအသွင်ဖြင့် သူ့ထံသို့ မထင်မှတ်ပဲရောက်ရှိလာခဲ့သည် ထိုနတ်ဘုရားမ၏လက်ထဲတွင်တင်းကျပ်စွာပွေ့ဖက်ထားသော Osiris၏သား လူမမည်ကလေးငယ်...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 16, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Sun's IncendiaryWhere stories live. Discover now