Yaklaşık 2 yıldır aynı hastanede çalışıyorum ve hala aynı görev birimindeyim acil hemşiresi. Bu durumdan ne kadar sıkılıp yorulsam da işimi çok seviyordum hayat kurtarıyordum ne de olsa. Bu benim için bir zevkti herkes kadınlardan hemşire olur ama erkeklerden olmaz düşüncesindeydi ama ben asla bu şekilde düşünmemiştim.
O gün nöbetim yoktu ve her şeyi kontrol ettikten sonra üstümü değiştirmek için odaya çıkmaya karar verdim. Çıktım üzerimi değiştirdim arkadaşlarıma selam verdikten sonra hastaneden çıktım.
Yaklaşık 3 dakika sonra ambulans hızla hastaneye yaklaştı bize geldiğini anlamıştım. Hızla hastaneye geri koştum ve araçtan inen hastaya dikkatle bakıp durumunu sordum. O kadar kötü görünüyordu ki her yeri kan içinde ve vücudunun tam ortasında bir demir çubuk vardı hayatımda ilk defa böyle bir şey görmüştüm fazla oyalanmadan hastayı acile almamız lazımdı. O an içimden "Hayır, bu mümkün olamaz." diye geçirdim.
Ama bir anda arkadan gelen bir ses "Çubuğu tutun" diye bağırdı çubuk aşağı kayıyordu hemen üzerine çıktım ve çubuğu tutmaya başladım biraz ağırdı hareket etmemesi lazımdı o şekilde dururken çok tuhaf bişey hissettim erkekliğim resmen şişiyordu. Nasıl ve neden oha inanamıyorum. Ben düzüm bunun olması ve etkilenmem ve üstelik bilinci kapalı bir çocuktan belki benden küçük ya da büyük bilmiyorum o anda içimden "Lou saçmalamayı kes ve işine odaklan şu an sex düşünemezsin" dedim.
Üzerinde hareket ettikçe şişiyordu ve bunu daha fazla düşünemezdim bir saniye durup gözlerimi kapattım ve devam ettim.
-Ameliyata aldılar...-
Ardından koşarak en yakın arkadaşım Zayn -ikimizde hemşireyiz aynı hastanede- geldi ve "Selamm kanka oha çocuk nerde şu içinden çubuk geçmiş olan"
"Ameliyata aldılar ne zaman çıkar bilmiyorum. Sen ne yaptın nerdesin bu saate kadar?"
"Sikmonun yanındaydım manyak pis şey beni salmadı başımda hastanın yanındayım peşimde ordayım buradayım peşimde aaa neyse sonra kurtulup geldim."
"Neyse gel çay alalım çocuğu çok merak ediyorum."
"Bende neyse çıkınca bakarız hiç ameliyat izleyemeyeceğim."
Koltukta çayları alıp oturmuştum. bir baktım ki Zaynie koltukta uyuya kalmış. bende hiç dokunmadım. Yanına yatıp bende kestirdim ve kalktığımda Zayn hala uyuyordu bende ona dokunmadım ve yukarı kata çıktım.
7 saat sonra Ameliyattan sağ çıkan o çocuk resmen bir mucizeydi. Ve garip bir şekilde onun hemşiresi olmak istiyordum. Baş hemşireden zorla izini aldıktan sonra artık o gizemli çocuğun hemşiresiydim sonunda acilden kurtulmuştum. Çocuğun dosyasını aldım ve katına çıktım. Kapıda bekleyen 2 kişi vardı. Biri sarışın orta boylu mavi gözlü bir çocuktu. Diğeri kumral kahverengi gözlü orta boylu bir çocuktu yanlarına gidip "Merhaba ben- hemen dosyaya bakıp- Bay Styles'ın hemşiresiyim. Adım Louis siz akrabalarısınız sanırım."
Sarışın olan "Hayır akrabaları değiliz biz en yakın arkadaşlarıyız. Ben Niall tanıştığıma memnun oldum."
Diğeri de "Bende Liam tanıştığıma memnun oldum. Peki ne zaman onu görebiliriz?"
"Şey şu an bunun hakkında bir şey söyleyemeyeceğim içeri girip bakmam durumunu kontrol etmem lazım duruma göre size bilgi vereceğim." dedim ve içeri girdim.
Yatakta yatıyordu yüzündeki kanları yıkamışlardı sanırım dikkatli bakınca çok yakışıklıydı gözlerini aşırı merak etmiştim Kontrol amaçlı gözlerine baktım ve inanamıyorum yemyeşillerdi. Bayılmıştım. Fazla oyalanmadan her şeyi kontrol ettim yarasına baktım. Hiçbir şeyi yoktu hayati riski ya da başka bir şey ziyaret etmemeleri için bir engel göremiyordum. Odadan çıkıp Liam ve Niall'ı odaya girebileceklerini söyledim. Heyecanla odaya daldılar ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMERGENCY
Fanfiction"Bunu bekler miydin Styles?" "Asla beklemezdim Tomlinson..." "Peki halinden memnun musun Styles?" "Hiç olmadığım kadar Tomlinson..." "Bir odadan nereye değil mi Styles" "Haklısın Tomlinson hep haklısın..."