Aradan 3 hafta geçmişti ve artık normale dönmüştü ve artık taburcu olması gerekiyordu ama "Onu buradan göndermek istemiyordum siktiğimin odasına tıkıp onunla kalmak istiyordum -sonsuza kadar- Ona aşıktım sanırım ama onu buna söyleyemezdim sadece onun yanında olabileceğim- pardon artık o da olamayacaktı." diye düşünüyordum sabahın 3'ünde.
Bunu Zayn'e anlatmam gerekiyordu artık yataktan fırladım ve gözüm aynaya takılmıştı bir an üzerimde sadece boxer ım vardı hiçbir şekilde takılmadan diğer odaya uçtum.
Zayn hala uyuyordu. Onu dürterek uyandırmaya çalıştım "ZAAYYYNN kalk anlatmam gereken şeyler var."
Zayn kafasını kaldırarak saate baktı ve "Sabahın 3'ünde mi Lou sen kafayı mı yedin yat zıbar sonra anlatırsın uyumak istiyorum lütfen."
"Uykunu sikmişim uyan anlatmam gereken şeyler var."
"Evet siktin farkındayım off offf neden ya bir gece düzgün bir şekilde uyuyacaktım. Başımın belası ne ne anlat sonra siktir ol ve git."
"Tmm anlatıyorum kulaklarını aç ve beni dinle şey ben..."
"Sen ne Lou söyle hadi."
"Ben aşık oldum."
"Hee biliyorum evet ." dedi kafasını yastığa gömdü. Sonra bir anda yataktan sıçradı ve "Ne aşık mı oldun? nası? kime? Harry'e değil mi?"
"Sakin Zayn evet Harold'a ona aşık oldum evet."
"Biliyordum evet ben bunu biliyordum sana söylemiştim." dedi ve yatakta zıplamaya başladı.
"Bu kadar sevineceğini bilseydim daha önce söylerdim Ayol"
"Ayol mu? Mahalle karısı mısın sen? Kimden öğreniyorsun böyle şeyleri? "
"Boşver konu bu değil şu an. Ve evet aşık oldum ve hastaneden gitmesine izin veremem. Aşık olduğum birini daha kaybedemem. "
"Birini daha derken Lou sen neyden bahsediyorsun birni daha derken???"
"Konu bu değil sonra anlatırım ve izin veremem cidden izin veremem ne yapıcaz gecenin bu saatine kadar uyumadım salak bunu düşündüm. kafamı sikme de anlat ne yapabiliriz."
"Kanka cidden aklıma bir şey gelmiyor ama bekle otur biraz düşünelim."
"Tamam da off off hızlı düşün zaman yok sabah olacak neredeyse siktiğimin zamanı çok hızlı geçiyor"
"Lou bi sikmediğin kulağımın arkası kaldı sus az düşünüyorum."
***1 saat sonra***
"Lou sus artık yeter kafamı siktin kulağımın arkasını da siktin sağol . Ama cidden yok numarasını al ararsın buluşursunuz başka çare yok ve hastanede boşa tutamazsın çocuğu."
"Numarasını falan almıycam bunu çok iyi biliyorsun hastanade de tutamıycağıma göre bi yol kalmadı kaçırcaz artık."
"Amk ciddi misin sen ya salak salak konuşma 20 yaşındakii çocuğu mu kaçırcaksın kız olsa neyse de çocuğu ne yapıcaz halıya mı sarıcaz 75 kiloluk çocuğu saçmalama Lou git şurdan ya numarasını al ya da unut Harold'unu"
"Tamam bi çare kalmadı numarasını falan almıycam bunu dedim sana neyse sabah görüşürüz yapacak başka bir şey kalmadı."
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EMERGENCY
Fanfiction"Bunu bekler miydin Styles?" "Asla beklemezdim Tomlinson..." "Peki halinden memnun musun Styles?" "Hiç olmadığım kadar Tomlinson..." "Bir odadan nereye değil mi Styles" "Haklısın Tomlinson hep haklısın..."