Words are born from people's mouths. And die in their ears. But some words don't die. They go into people's hearts. And survive.
[Nam Se-Hee]
~~~~~
Aku serabut takleh tidur. Oh lupa nak bagi salam. Assalamu'alaikum.
Hi, aku kyna.
Actually aku nak buat buku review khas untuk review buku-buku yang ada dekat wattpad ni.
Review biasa-biasa je, santai-santai. Tak ada la sampai nak jadi grammar nazi. Sebab aku pun menulis tak ikut law.
Tapi aku cancel idea tu sebab aku ada satu masalah.
Masalah aku adalah aku dah tak rajin nak membaca macam dulu.
Kalau nak membaca pun, aku akan ikut mood. Sekarang ni mood membaca aku selalu hilang. Entahlah dia pergi mana, sekejap ada sekejap tak ada. Geram aku.
Konklusinya, aku buatlah buku review ni dan didatangkan istimewa untuk review segala kdrama yang aku dah pernah tengok.
Tapi aku cakap awal-awal eh, semua review yang bakal aku bagi nanti adalah based on my personal opinion.
Kalau aku rasa cerita tu best, tapi kau tak bersependapat dengan aku, it's okay. Takyah gaduh.
Sebab... minat dan citarasa setiap orang kan berbeza, harap korang faham benda ni.
Lagi satu, aku harap korang tak terpengaruh dengan review yang aku buat. Contohnya cerita tu best tapi aku cakap tak best then korang terus tak jadi nak tengok, jangan gitu ye. Hehe.
Citarasa aku kadang susah sikit nak sama dengan orang lain.
K, ciao adios.
awek single yang tetiba insomnia;
kyna.gafar02:59am
Saturday
July 17,2021~~~~~~~
Why look for answers that don't exist? So, instead of looking for answers, make choices. Whatever you choose, you'll be criticized. You can't make any decisions if you're afraid of criticism.
[Han Ji-Pyeong]
🦋
.
🦋
.
🦋
YOU ARE READING
Kdrama Reviews.
Random✍🏼 Short review about kdrama that I've watched. • Your body is honest. When you're in physical pain, you cry. But the heart is a liar. It stays quiet even when it's hurting. [It's Okay to not be Okay] • Everything in your life is a test. The more t...