hey! 1 aydır bölüm atamadım, bazı sebeplerden dolayı, ama şimdi buradayım♡ bölümü tabletten yazdığım için özensiz ve hatalı olabilir kusura bakmayın, iyi okumalar<3
2nd episode: world is better without you
"20 dakikadır size bu konuyu anlatıyorum, artık anlamış olduğunuzu var saymak istiyorum."
Öğrenciler, bıkkın gözlerini lanet olasıca hocaya çevirdi. Anlattıkları çok sıkıcıydı, o kadar uykum gelmişti ki söyledikleri ninni gibi geliyordu. Ben onu dinlemekten yorulmuşken o bu kadar konuşmaktan yorulmamış mıydı gerçekten? Anlamak güçlük istiyor.
"Size o kadar boğaz patlattım, sanırım konuyu tamamen anladınız."
Oysaki konu ile tek alakam anladığım bir dili olmasıydı. Derslerimin bu kadar kötü olması şaka gibi gerçekten. Ama değil.
"Bana öyle uykulu uykulu bakmayı bırakın! Konuyu anladınız mı?"
Yeter aptal kadın, kes sesini.
Herkesten bir "Evet, hmhm." tarzı onaylayıcı sesler yükseldi. Ben tabi bir şey diyememiştim ve bu bizim aptal Coğrafya hocasının garibine gitmiş gibi gözüküyordu. Çünkü şuan bana korkutucu ve sorgulayıcı bakışlar atıyor.
Aslında, dersimize giren tüm hocalar benim konuşamadığımı biliyordu, onun da bilmesi gerekmez miydi? Görünüşe bakılırsa bilmiyordu. Aptal kadın diye boşa demiyorum.
Yanıma doğru yürüdü. Tanrım, hep bu tür şeylerden korkmuşumdur ve öğretmenlerden de sebepsizce bir korkum var... Lütfen bana kötü birşey yapmasın!
"Sen anlamadın mı?"
Ne diyeyim? Anlamadım desem garip kaçacak, anladım desem yalan. En iyisi susmak. Her zamanki gibi. Pardon- zaten istesemde konuşamam.
"Konuşsana kızım!?"
Bir an içimde bir şey cız etti, kötü oldum. Ne yapabilirdim? Kendimi ifade edemezdim. Her zaman yaşadığım olaylardan birisiydi bu zaten. Sakin ol Lisa, tamam. Herşey yolunda.
"Neden bana öyle bakıyorsun? Konuşsana!"
Hoca bağırınca dayanamadım, ağladım. Çaresizlik tüm duygularımın önüne geçmişti.
Keşke Chaeyoung bugün gelseydi. O zaman o bu aptal kadına konuşamadığımı söyler ve herşey iyi olurdu. Ama o yoktu, benim adıma "O konuşamaz." diyecek kimse yoktu. Aslında vardı, sınıftaki herkes. Ama neden söylesinler? Neden iyilik yapsınlar benim için? Sadece izler onlar. Hatta gördüğüm kadarıyla arkada platin sarısı saçlarıyla duran bir kız video çekiyor ve okulun gurubuna atıp beni rezil edecek.
Neden bu okulun iyi olacağına inandım ben?
Ben bu okulun zorba olmayacağına inandım?
----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
can't talk, can feel • liskook
FanfictionLisa, konuşma engelliydi. Jungkook ise o konuşma engelli kıza aşık olmuştu. Bilinmeyen Numara: konuşmasan bile seni dinlerim ben fanfiction liskook.