Intr-o dimineata de iarna
Bianca povesteste...... ma trezesc din cauza telefonului incepuse sa sune,ma ridic din pat cu gandul de a pleca la scoala,uitand ca deja intrasem in vacanta.Ma uit la telefon si vad un numar necunoscut.
Bibi: alo!cine e?!(spune ea somnoroasa)
Necunoscutul: sunt directorul studioului Kim Ki-duK,mi-a placut filmul facut si postat de tine pe pagina noastra de concurs.
Bibi: hai,hai lasa vrajala stiu ca esti tu Andrei,ai chief de glume,nu?(spune ea putin nervoasa)
Dir.: nu este nici o gluma, avem nevoie de un regizor cu o gandire tanara,daca te mai gandesti si esti deacord sa regizezi un film pentru noi te vom astepta!!Biletele cred ca au sosit deja.
Bibi pov. ...... cand voiam sa inchid telefonul crezand ca e o gluma,deodata mama ma striga din bucatarie...
mama: Bibi te-ai trezit?!
Bibi: daaaaaaaaaaaaa!!(spune ea surzandul pe cel de la telkefon care inca astepta raspunsul)
mama:dute te rog vezi ce este in posta!!
Bibi: imediattttt!
Bibi pov.............ma apropi usor de cutia postala,deschid micuta usita,acolo se afla un plic pe care scria mare Kim Ki-duK.In interiorul acestuia se aflau doua bilete de avion.
Bibi: domnule sunt de acord ,voi veni!!(spunea ea repede pentru ca directorul sa nu inchida)
Dir.: ma bucur foarte mult va voi astepta!!
Bibi: ce vreti sa spuneti prin"va voi astepta..."?!
Dir.: era sa uit poti lua inca o persoana cu tine pentru a nau te simti singura.
Bibi: va multumesc foarte mult domnule!(spune ea vesela)
Dir.: mi-a facut placere sa comunic cu tine,ne vom intalni in Corea la revedere!
Bibi: la revedere domnule!!
Natalia pov........ies de la dusi fara sa ma gandesc ca am intrat in vacanta,plictisita si putin somnoroasa incep sa-mi usuc parul cand deodata imi suna telefonul....
Nati: da,cine e?!(spune ea uitand sa se uite la numar)
Bibi:oare cine ar putea fi?(spune ea sarcastica)
Nati: a tu erai......
Bibi:am o veste super mega tare!!!(spune ea entuziasmata)
Nati: nu mai spune!si care e?(spune ea nepasatoare)
Bibi: eu si cu tine vom pleca maine in Corea, itiii vine sa creziiiiiii!!!(spunea tipand de bucurie)
Nati: glumesti nu??!!! nu-mi aduc aminte sa fie 1 aprilie!!(spune ea bucuroasa si uimita)
Bibi: crezi ce vrei pot lua alta persoana daca tu nu vrei...(face ea pe bonsumflata si sarcastica)
Nati:atata-ti trebuie ca cu tancul vin dupa tine ....:))
Bibi: :)) bine tu razboinico ,atunci intrebai pe ai tai si fati bagajele,vom sta toata vacanta de iarna(2 saptamani)!!!!
Nati :bine hai ca ma pregatesc ne vedem maine papa!!
Bibi: pupici pa
CITEȘTI
Noi si NU'EST
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre doua prietene foarte bune care au santa de a merge in Corea,odata cu plecarea lor totul ia o intorsatura.O schimbare apare in viata lor atunci cand ii intalnesc pe membri trupei NU'EST