LA COBORAREA DIN AVION:
JRpov ......ajunsem an Corea,ne-am coborat toti si am inceput sa cautam persoana careeia ii apartine telefonul,erau o multime de oameni.Eu unul nu am vazut nici una din fetele din poze.
Jr: ati vazut macar una baieti?!(spune el cautand inca cu privirea)
Aron: eu unul nu si nici ceilalti!
Jr: acum ce ar trebui sa fac?
Minhyun: pai......in primul rand,sa mergem acasa,suntem obositi......apoi gasim noi o solutie!!
Bibi si Nati ies din avion:
Bibi: acum incotr-o....??
Nati: pai......de aici trebuie sa mergem pe strada principala, apoi o luam la stanga,drept inainte se afla hotelul la care suntem cazate, de Kim Ki- duK.(spune ea sucind o harta gigantica)
Bibi: sper sa-mi gasesc telefonu. Daca o persoana la gasit si se uita la videoclipuri si pune unul pe facebook sau youtube,sunt moarta........
Nati: tu in loc sa te ingrijorezi ca te vor suna de acasa sau de la Kim Ki-duK,te ingrijorezi pentru niste videoclipuri,eu ce sa mai zic ca mi-am incurcat bagajul...
Bibi: iti aduci aminte cand ne filmam si faceam pe nebunele si spuneam ca-i iubim pe cei din nu'est iar eu tipam cat ma tineau puterile "I LOVE YOU JR".Daca cineva ar vedea videoclipul ar crede ca sunte duse rau cu pluta....
Nati: a da,ce jenant.....credeam ca ai sters videoclipul ala!!!
JR pov. .......am ajuns acasa,am despachetat si mam aruncat pe pat tinand acel telefon in mana..gandinduma cum sa gasesc aceea persoana.ma tot uitam la el si fara sa vreau am intrat la videoclipuri.....asa faceam mereu daca aveam un telefon in mana.Ce surpriza un videoclip in care cele doua fete se filmau spunand cate ceva despre noi,nu am prea inteles ce anume dar un lucru stiu sigur una din ele ma iubeste...:)).Stand pe spate si uitanduma la video il aud pe Baekho tipand prin casa "mi-am incurcat geamantanullll!!.Saracul ce ghinion pe el!
Baekho:baeti ati vazut pe cineva cu un geamantan ca al meu la aeroport?
Baeti toti in cor : nu, noi nu am vazut nimic....(spun ei cu fete de nevinovati)
Baekho pov. ....intru inapoi in camera si caut prin geamantan o adresa ceva care mar putea ajuta sa-mi recuperezi bagajul.Tot cautand am dat peste un fel de jurnal cu o fata cu un chip dragut,avea parul saten,lung si putin ondulat.Avea un zanbet simpatic.Cand am vrut sa-l deschid,mi-am amintit de telefonul pierdut....
Baekho: Jr vino pana aici !!!
Jr: zi,ce e?
Baekho: da-mi telefonul ala de la-i gasit!!!
Baekho pov. .......pun una din pozele de pe telefon si il asez langa acel jurnal,"stiam eu ca cunosc aceasta fata",acum trebuia sa cautam doar o singura fata,nu doua pentru ai inapoia telefonul si geamantanul...
Baekho: caz rezolvat...(spune el znbind)
Jr: ce,ce caz..?(spune el curios si privindu-l pe Baekho ciudat)
Baekho: ia uitate putin !! nu vezi vreo asemanare??(spune acesta,intinznd telefonul cu jurnalul spre Jr)
Jr: deci ea este proprietara,pacat mie imi place cealalta,mi-ar fi placut sa o intalnesc.(spune el cica dezamagit)
CITEȘTI
Noi si NU'EST
FanfictionIn aceasta poveste este vorba despre doua prietene foarte bune care au santa de a merge in Corea,odata cu plecarea lor totul ia o intorsatura.O schimbare apare in viata lor atunci cand ii intalnesc pe membri trupei NU'EST