Capitolul 12

88 12 1
                                    

Baekho pov....am ajuns la hotel,Nati inca dormea.Am loat liftul si am mers apoi pe un coridor pana ce am ajunsin fata apartamentului lui Natalia.Speram ca Bibi sa fie acasa,sun destul de scurt pentru a nu o trezi pe Nati care incadormea dusa pe spatele meu....a fost chiar obosita nu se trezea ea din atata zgomat....,sun pentru a doua oara sperand ca de data asta sa raspunda cineva dar nimic..Stau cateva secunde pe ganduri,Natalia sigur avea o chieie in plus,ma uit cu coada ochiului la Nati apoi imi atrase privirea o gentuta micuta ce atarna de ea.Ma aplecin fata lasand-o pe Natalia razamata pe spatelemeu astfel avand mainile libere,apuc gentuta si cu greu cotrobai prin ea pana am dat de o chieie de capatul carea seafla un brelog pecare scria 143,cu siguranta era chieia pe care o cautam,pe usa apartamentului scriind acelasi numar.O prind mai bine pe Nati apoi deschid usa,intru ma descalt apoi ma indrept catre dormitor,am asezato pe Nati in pat,i-am datcismele jos cu grija apoi am invelito,nu a fost creu sa-midau seama careera patul ei,deoarece pe noptiera din stanga patului era acel caiet pe care-l gasisem in acea zi in geamantan.Ma uitam la Natalia era atat de draguta nu o puteam lasa singura,incurandtrebuia sa apara Bibi asa ca am ramas cu ea.

Am ajuns in fata apartamentului,l-am invitat pe Jr inauntru.Eram foarte bucuroasa si abea asteptam sa o tachinezi pe Natalia cu intrebari de genul "cum a fost la intalnire"si cu siguranta ea mi-ar fi raspuns "nu a fost o intalnire"...

Jr pov. ....intru pe micutul coridor,Bibi se descalta repede si se indreapta catre dormitor,eu nici macar nu apucasem sa-mi desfac un siret.....cand Bianca vine ca fulgerul,se inclta rapid isi ia geaca ma prinde de brat si ma trage afara,nu stiam ce anume vroia dar zanbetul ei malefic ma facea sa nu intreb.

Bibi: sti ceva e abea ora 8,ce-ar fi daca ne-am mai plimba putin.

Jr:dar ai spus ca vrei sa ajungi acasa la caldura,cum de te-ai razganditatat de repede..!!

Bibi: acum trebuie sa-ti dau si explicati,lasa ca-ti spun eu mai tarziu!!(spune aceasta trantind usadin obisnuinta si inpingandul pe Jr pe scari ne mai avand rabdare sa astepte liftul)

Nati pov....visam atat de frumos si deodata "bem"un zgomot ca o usa inchizanduse brusc ma trezit.Ma uit pe tavan cateva secunde apoi ma ridic in sezut,cand privesc in camera il zaresc pe Baekho dormind langa mine,era ciudat numi aduceam aminte cand ajunsesem acasa.Cand dau sa ma ridic din pat o durere groaznica-mi cuprinse piciorul si-mi adusesem aminte ca mi-l sclintisem in padure...

Nati: au auci doare!!(spune ea incercand sa iese din camera)

Baekho: Natii!!??,te-ai trezit,cum iti este piciorul?(spune acesta intinzanduse putin)

Nati: e mai bine...

Baekho: Bibi nu sa intors inca...??

Nati: cred ca a venit acasa dar a plecat din nou,am auzit usa!

Baekho: pai ,acum ca esti treaza,e vremea sa plec...(spune acesta ridicanduse de pe scaunul de langa pat,trecand usor pe langa Natalia,care abea ajunse la iesirea din dormitor)

Nati: nu e atat de tarziu ce zici daca mai ramai sa mai conpunem plus de asta imi e urat singura pana vine Bibi!!

Baekho: daca nu te deranjaza!!

Baekho pov....ne-am asezat la micuta masuta din sufragerie am luat un pix si caietul in care am inceput cantecul.A trecut ceva vreme,dupa care Natalia se ridica si ma priveste..

Nati: mie mi sa facut foame....hai sa mancam ceva!!(spune aceasta ridicandul pe Baekho,indreptanduse catre bucatarie)

Baekho pov....Nati vroia sa facem ceva simplu,asaca nu-am gandit la spaghiete.Intimp ce tocam legumele si sunca pentru sos,Nati punea apa la fiert,dupa care a pus legumele si sunca intr-o tigaie a adaugat o lingura de ulei,doua cani cu apa,trei linguri de bulion si un varf de sare.Intimp ce amesteca se mai intampla sa sara,Nati se speria ca un copil spunandde fiecare data "ah sare din nou,ce are sosul asta cu mine!!?"

Nati pov.....intimp ce ma certam cu sosul ca o nebuna,Baekho ma privea zanbind,iar apoi sa apropiat de mine a prins coada tigai in mana si ma inpinge usor in semn "lasama pe mine ocupate cu altceva".

Nati: e inregula ma descurc!!(spune aceasta inpotrivinduse)

Baekho: te rog lasama pe mine,pana atunci asaza masa!!

Baekho pov. ....intimp ce amestecam o mai priveam din cand in cand pe Natalia.Aceasta se indrepta catre dulapul care era asezat deasupra chiuvetei,vroia sa ia doua farfuri,o priveam curios cum va face asta,Nati se intindea atat de mult sa ajunga la ele,era atat de simpatica desi nu ajungea se straduia sa le ia fara sa-mi ceara ajutorul

Nati pov....offff erau atat de sus,mai aveam unpic si le luam,in tim ce ma chinuiam,mam gandit,daca asi sari puteam sa ajung,dar nu puteam inca ma durea piciorul,dar totusi am incercat,nu le-am putut apuca,dar cand piciorul meu a facut contact cu podeaua,glezna parca mi se crapase in mi de bucatele,provocandumi o durere ce-mi cuprinse intreg picioru si ma facuse sa ma deschilibrezi.Era sa cad pe spate,am dat doi pasi inapoi si ceva ma oprise,am ramas uimita cand imi dadusem seama ca era Baekho.Spatele meu era lipit de pieptul si abdomenul lui,simtindui inima din nou batand la fel ca si a mea,bratul lui apucase cele doua farfuri pe care ma chinuiam eu sa le iau,totul pentru el era usor deoarece era cu un cap mai inalt decat mine.

Baekho: daca nu ajungeai de ce nu mi-ai cerut ajutorul?

Nati: pai erai deja ocupat..(spune aceasta intorcanduse catre Baekho care era prea prea aproape de ea)

Baekho: dar nu a durat mai mult de trei secunde...!!(spune acesta sustinanadui privirea Nataliei,fiind inca aproape de ea)

Nati: da dar.......searde sosul!!(spune aceasta incercand sa treaca de Baekho inpingandul usor cu o mana)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Scuzatima pentru greseli,tastatura nu-mi merge prea bine si am scris totul mai repede si nu am mai avut timp sa corectezi,sper ca itelegeti cate ceva si daca va placut lasati-mi un com!!:)



Noi si NU'ESTUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum