Drama Marcelei

20 2 0
                                    

    Marcela se trezi si sari ca disperata din pat spre oglinda, ca sa-si priveasca chipul de veverita. Nici nu baga de seama cand perna ei cu Violetta sezonul 3 fu aruncata spre figurina cu Leon de pe noptiera. Se privi cu atentie si-si cauta pieptanul in dulapiorul cu cosmetice. Numai cosmetice de firma, de la revista Sabrina. Il gasi, si incepu sa-si pieptene mustata. Marcela era mandra de ea.

    Dupa ce isi puse coispe straturi de fond de ten cu sapte nuante mai deschis decat tenul ei, se manji cu ruj rosu, isi turna sticluta de tus in ochi, si isi creiona spranceana, fu gata sa se indrepte spre dulap. Dar nu inainte sa tea drumu la Guta pe iphone-ul ei 6 plus hauriu. Cand intinse mana dupa bustiera hargintie de pe raftul de sus, fu cat pe ce sa lesine, mirosul cuprinzand-o. Nu isi dadu seama daca e de la faptul ca nu s-a mai spalat de doua saptamani, sau ca parul incepuse sa prinda viata si dezvoltase o noua personalitate. Se hotari sa foloseasca 3 tone de spray de la3,8, si sa-si faca niste codite impletite la subrat, apoi se imbraca cu bustiera de mai devreme o bluza de trening roz, si niste pantaloni cu juma de buca pe afara, ca doar asa se poarta.

    Iesi din camera si-l cauta pe tasu care era beat mort cu sticla sparta-n cap pe canapea in sufragerie si vru sa-i zica pa, da nu avu efect, ca era mort probabil.Frate-su era cu unele sa bata ca na, asa-i treaba de peste daca-ntarzie banii, asa ca pleca fata la scoala. Va intrebati unde e mama ei? Pai, povestea tragica e ca a murit intr-un accident teribil de bicicleta, cand cumpara prezervative de la colt...Neh, e in spania, capsunarita... Vine de la produs o data la doi ani.

    La scoala se intalni cu prietena ei cea mai buna Iza, si cu iubitul ei Ovidiu.

    - Ke faky fatha, mama ke bn aratzi printesso, o saluta Iza.

    - Vai, ms mulkt yuby. Nah wite k vine Ovi stay s zik sal lu bambi al mheu, pls, zise Marcela aranjandu-si sosetele in bustiera. Ke faky yubyreh?

    - Bn, fa. Hai sha o fakem k la karte yn dbara pls, spuse Ovidiu dandu-i o palma peste fund frumoasei.

    Si mergand ei doi asa pe hol, spre debara, sa si-o puna ca sultanii, dadura peste Julieta si Relu, cei mai rai dusmai ai lui Ovidiu si Marcelei.

    - Ke cwurva, spuse Relu, savurand tigara furata de la colt.

    - Stay mai baby ca niki ea nu e may prejhosh...

    Si apoi dupa o bataie foarte sangeroasa, au mers toti in bar sa se impace, s-au imbatat muci, si si-au pus-o in grup.

                                                              SFARSIT.

Plot twist: Peste doi ani s-au mutat impreuna cu multi plozi si au crescut oi si pate toata viata.

    Si da, oameni...asta a fost si cu aceasta "carte". A fost frumos cat o fost. Nu mai am idei, dar, daca vreodata mai primesc ceva ganduri de la voi legate de ea, si mi se par ok, o sa le postez.

   Va iub.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cum sa furi curent?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum