Romania vs Japan I :"Capra cu trei copii cucuieti din trei comutatoare"

55 2 0
                                    

Nu a fost o capră care a avut trei copii înainte . Iara a fost un copil greu de lucru mic , stick- le prin marele mijloc a fost o glumă sau un copil . Așa cum se spune : " Sunt cinci degete în timp ce există , nu se presara totul cu celălalt . "

Într-o zi , iezi striga , eu spun :

- Copii mici draga mama ! Am mers în pădure pentru a merge ceva în farfurie încă . Cu toate acestea , există pe care le asculta unul pe altul , și încuie ușa după mine , vocea mea până nu auzi tu , ei nu se va deschide . Voi spune asta când voi veni, îi va furniza știri pentru a vă , că eu știu .

Copiii cucuieti din trei persoane

Mama sau comutator de ușă !

Mama sau vă aduce :

Frunze N buze

Lapte N țâțe

bloc de sare

În urmă ,

Malaezia

călcăieș în

Buchet de flori

Axila .

Ați auzit vreodată că i-am spus pentru tine?

- Da , Mamuca este , copii ziseră .

- Putem spera la tine ?

- Tu te rog nu vă faceți griji , Mamuca luat o gură mare înainte . Fie cu voi de care vorbeam vorbit și vom rămâne .

- Dacă este așa , vin sarut mama ta ! Pentru a vă proteja de la Dumnezeu rău , este disponibil, de asemenea !

- Du-te la sănătatea Mamuca , cu lacrimi , a spus un pic , te va binecuvânta , precum și întoarne , Dumnezeu aduce rații pentru noi .

Apoi , capră veni și va fi locul ei de muncă . Copii și trageți dispozitivul de blocare pentru a închide ușa în urma ei . Cu toate acestea , vechi proverb : " ochi să-l vadă și să aibă o ureche Păreții " . Dușman al diavolului - Nu stii asta de la ea ? - Urmărire este , atunci când vorbește Goshippuyagi , o capră cu ei atunci cand mirosi partea din spate a casei păretele posibilitatea de a Pape copii mulțime de timp .

El a spus în inima lui , " este " . Știu că v-ar alege IA , se va împinge ... păcatul este o halal deschiși ușa mea din timpul meu acum , aș dori să carne ! Cum vin în " Cum să și . Vine la ușă , și începe .

Copiii cucuieti din trei persoane

Mama sau comutator de ușă !

Mama sau vă aduce :

Frunze N buze

Lapte N țâțe

bloc de sare

În urmă ,

Malaezia

călcăieș în

Buchet de flori

Axila .

- Haide ! Deschis pentru a rula , dragostea mamei , pentru a rula !

- Ia ! Toată lumea , a deschis săritura în înălțime , ușa , rații a venit cu mama ei .

- Bad -mă ! A spus unul mic. Tu nu ar trebui să aibă pozne se Vai de noi , pentru a deschide ! Acesta nu este un Mamuca . Știu că vocea , vocea ei este foarte gros , nu este neclară , mai subtire , este mult mai frumos !

Acum, când au auzit acest lucru , el a plecat la Ferrari , înapoi , mai degrabă decât la vocea mic , pune dintii si limba pentru a le ascuți , și a început să lup .

Cum sa furi curent?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum