İlk ona dokundugunda anlarsın hayatı.Bazen insanlari göremezsin. Yanlız kalırsın bi anda yanlız kalmak istemedigin bi anda. Susarsın konusamazsin siktir edersin hayatı müzik dinler,yatarsın,kalkarsin hic birsey olmamıs gibi. Ama bazen de öyle bi an olur ki kimseyi acımadan dinlemeden es gecersin sadece susarsın. Hatta bazen sevdigin cocugu düsünürsün ya ömür boyu ya da bi anlık. Kimseyi umursamazsın,bir vızıltı gibi gelir sevdigin veya sevmedigin insanlarin sesi. Yanlızlıktan paramparca kılınırsın. Ben insanlarla yüzleşmem yüzlestiririm ama. Kimseyi özlemezsin ya hani ama bi o kadar da seversin bazen. Anlamlı kelimeler ararsın hatta bazen sevdigin icin düsünürken kalbin küt küt atarken gözlerini düsünürcesine kaydırırsın. Aşk yalancıdır, ask sessizdir, ask acı vericidir, ask düsünemedigin son yanlızlıktır. Aslında hayat var olana güzeldir. Yanlız kalsan bile sarılabilecegin tek bir kisi olmasa bile dertlesebilecegin kisi bile olmasa hayatını adarsın müzige,diziye,filme... İste ask var olana güzeldir. Kimseyi üzmek istemesen bile kimse seni istemezken unutamazsin bazen o acıyı askı sessiz kılan aski öldüren askı bilmeyendir. Askı istemeyen susturandır. Elini tutarsın sevdiginin kıpır kıpır olur icin sevdigin varken. Onsan bir parca istersin sadece canını degil degerli olan her seyini eger birbirinize asıksaniz zaten birbirinizin kalbini calmıssınızdır siz sadece askı öldüren degilsiniz siz asktan korkup saklanansınız sessiz olup bir düsünsenize kimi istersiniz bu hayatta kim olur ki yaninda su dünyada kimse seni bilemez ama su hayatta bencillik yapıp tek hedefin kendin olamıcaksın hayatında istemedigin kisilerinde bi kalbi bi canı vardir kardes olmak istersin insanlarla ama yine basarısız yine yanlız kalırsın. Kendini duvarlardan duvara vurursun. Ulaşamadıgın insanlarla en zor anında kavga edersin ama bi o kadar da yardım ederler önce düsünür aklından gecen tüm seytanlıgı yaparsin belki ama yaptıgından yine pisman olursun cünkü ask bunu gerektirir bu hayatta biri olmıcak o zaman hayatta dimdik durarak savasıcaksınız tek gercek hayat var olana güzeldir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Var Olana Güzel
RomansaARKADASLAR ILK KITAP YAZMAM UMARIM BEGENIRSINIZ LUTFEN OKUYUN GERCEK OLAY^^