📌Önemli Not: Eğer BangtanPink sevmiyorsanız saygım sonsuz hatta ben ship çok yapmam. Ama Taehyung ve Jennie ikilisini çok yakıştırıyorum nedense bu yüzden Tae için en uygun partner Jennie olabilirdi bana göre💝.
📍"Yeter dedim Sofia! Beni neden zorla bir şey yaptırmaya çalışıyorsun?!"
"Sadece benimle gelmeni istiyorum! Zor mu buradaki hayatından vazgeçip benimle olmak?!"
Taehyung sakin olmak adına nefes alıp verdi. Araba kullanırken tartışmak doğru olmayacaktı.
"Sofia bu konuyu kapatalım. Eve gidince sakince konuşuruz"
Ama Sofia'nın durmak gibi niyeti yoktu. Aksine daha fazla bağırıyordu.
"Ya şimdi ha hiç Taehyung! Benimle Amerikada yaşayacak mısın yoksa cevabın 'hayır' mı?"
Yağan sağanak yağmur, kaygan yollar ve sinirle tartışmayı alevlendiren Sofia Taehyung'un araba kullanmasını zorluyordu.
"Bana cevap ver Kim Taehyung!"
Diyerek ellerini direksiyona atmıştı Sofia.
"Sofia delirdin mi?! Kaza yapacağız dur! Bıraksana!"
Dinlememişti Taehyung'u..
Çok söyledi durmasını fakat dinlememişti..
Sonrasında ise olacağı belli olan kaza gerçekleşmişti. Karşıdan gelen tır ile sağ sol manevra yapan araç en sonunda yolun kıyısındaki uçurumdan yuvarlanmıştı...
Kim Taehyung nereden bilecekti ki bir gece ile bütün hayatı kabusa döneceğini?
🍬
(Beğendiyseniz yıldıza basmayı ve yorum yapmayı ihmal etmeyin öyle daha motive oluyorum🥺💖)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔹𝕖𝕟𝕚 𝔸𝕤̧𝕜𝕒 𝕚𝕟𝕒𝕟𝕕ı𝕣 ✔︎ 𝕋𝕒𝕖𝕟𝕟𝕚𝕖❦︎
Fanfiction𝑺𝒂𝒏𝜾𝒓𝜾𝒎 𝒆𝒏 𝒛𝒐𝒓𝒖 𝒅𝒂 𝒃𝒖𝒚𝒅𝒖... 𝑲𝒆𝒏𝒅𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒛𝒌𝒆𝒏... 𝑺𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒏𝒊 𝒃𝒆𝒌𝒍𝒆𝒎𝒆𝒎... ♥︎𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆𝑨𝒏𝒅𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈♥︎