Kim Taehyung yine aynı şekilde uyanmıştı uykudan. Terler ve kabuslar içinde.. 3 yıldır aynı şekilde yaşıyordu zaten... her gün yaşadığına lanet ederek. Cidden bu yaşamak mıydı? Nefes almak yaşamakla bir mi tutuluyordu? Bu hayatın nesi yaşam? Kabuslar içinde uyanmak... Sırf bu acıyı yaşamamak için uyumak istemiyordu Taehyung fakat uyku çok zalimdi. Bir anda insanı koynuna alıyordu işte...
"Sikeyim" dedi.. Evi leş gibiydi. Annesinin kaç kere gönderdiği temizlikçi kadını hep kovmuştu. Istemiyordu işte bu evde kimseyi. Sadece Hoseok ve Namjoon geliyordu, bazen. Onlar olmasa bu ev şimdiye zaten çöplüğe dönüşürdü. Eh aslında hâlâ çöplüktü.
Taehyung içki şişesini ayağıyla iterek kendine banyoya gitmek için yol açmıştı. Her gece olduğu gibi içmiş ve sızmıştı. Eskiden asla içki sevmezdi. Fakat 3 yıl önce... Taehyung'un hayatı zaten 3 yıl önce değişmişti. Sofia'nın ölümünden sonra..
Her kes bir gün ölecek elbet. Taehyung da bunu en iyi bilenlerden. Onu en çok kahreden sevdiği kadının ölmesi miydi? Yoksa onun ölümünden kendisinin sorumlu olması mı?
Her ikisi de.. onun ölümüne kendisi sebep olmuştu, Taehyung'a göre. 'O kazaya sebep olan bendim! Onunla Amerikaya gitmeyi kabul etseydim o şimdi benim yanımda olacaktı o soğuk toprak altında değil!' diyordu hep kendi kendine son 3 yıldır.
Yüzünü yıkadıktan sonra üzerine her zamanki gibi siyah kot pantolon ve siyah boğazlı kazağını giydi. Deri çeketini de giydikten sonra evden çıkarak motorsikletine binerek Hoseok Ve Namjoon'un sahibi olduğu gece klübüne gitdi. Arkadaşlarıyla vakit geçirmek bir nebze de olsun ona iyi geliyordu.
⚪
"Yine içmişsin." Dedi Hoseok bıkkınlıkla. Onu anlıyorlardı fakat yine de arkadaşının gözleri önünde kendini bu hale sokması onları da üzüyordu.
"Yarın bir arkadaşım gelecek, benim memleketimden." Namjoon'un söylediğini her ikisi de onaylamıştı. Taehyung bazen bu klüpte şarkı söylerdi. Namjoon, Hoseok ve daha yeni işe başlayan Yoongi de burada rap söylerdi. Yoongi pek fazla onlarla takılmıyordu. Işini yapıb ayrılıyordu oradan.
"Şu bahsettiğin kız mı? İsmi neydi Je... ha evet Jennie!" Hoseok kızın ismine hatırlamasına çocukca sevinmişti. Yeni insanlarla tanışmak ona hep güzel gelmiştir.
"Evet o. Kim Jennie. Buraya temelli geliyor sanırım fakat bir sorun var. Ben de kalması imkansız çünkü biz bile daha yeni ev bulamadık, hâlâ burada, klüpte kalıyoruz kızı da buraya sokamam. Şöyle yeni tek kişi için uygun ev aramam lazım." Namjoon arkadaşı için endişeleniyordu. Kendisi başının çaresine bakabilirdi fakat Jennie hem genç bir kızdı ve işi için klüpte yaşamak zor olacaktı.
"Taehyung, senin evin önündeki küçük ev hâlâ boş mu?" Taehyung Hoseok'un sorusunu kısaca 'evet' diyerek onaylamıştı.
"Harika! O zaman Jennie orada kalabilir. Hem Tae sayesinde yabancılık çekmez." Hoseok'un cümlesine göz devirdi Taehyung. O kendine bakamazken kıza mı yardım edecekti? Namjoon ise beklenti içinde Taehyung'a bakarken, Taehyung onaylamak zorunda kalmıştı. Namjoon onun için önemli bir insandı, onun arkadaşına da yardım edebilirdi. 'Zaten koca kız benden yardım bile istemez' geçirdi içinden Taehyung.
"Teşekkür ederim Tae! Içim rahatladı yoksa Jen ona bunca zamandır ev bulamadım diye kafamı koparacaktı!" Namjoon'un bu haline her iki arkadaşı gülümsedi.
⭕
"Ah V! Senin gibi zibidileri çok gördüm, inan hepsi şu an bana yalvarıyorlar!"
Elindeki sigarayı yere atarak üstüne basan Taehyung sırıttı. Kendine rakip olan bu çocuğu burada ilk kez görüyordu.
"Ben senin daha kim olduğunu bilmezken, senin beni tanıman fazla komikmiş." Sakin tonda konuşması karşısındaki genç ve toy çocuğu sinirlendirmişti. Motorsiklette onu geçebilen biri şimdiye kadar olmamıştı fakat Taehyung'un namî onun kulaklarına kadar gitmişti.
"O zaman yarışalım V! Eğer kazanırsam o çıtırı alırım!" yaslandığı motoru kasteden çocuğa bir daha sırıttı Taehyung. Yarışlarda kendi ismi yerine 'V''yi kullanıyordu. Ah! Bir nedeni yoktu işte, o Kim Taehyung, havalı olmayı severdi.
"Pekâlâ. Eğer ben kazanırsam sen de bana motorunu vereceksin?" Çocuğun suratı endişeli hâl alırken Taehyung gözlerini kıstı. Demek ki, motoru onun için kıymetliydi. Ama bunu o başlatmıştı. Belki Taehyung'un da motoru onun için kıymetliydi?
"Tamam! Ama kaybetmeyeceğim V. Sen kendi motorundan ayrılmak için hazırlansan iyi olur!"
Kafasını sallayarak güldü Taehyung. Kendisinden en az 5 yaş küçük olan bu genç çocuğa ders vermesi gerekliydi. Hem büyükleriyle nasıl konuşacağını öğrenmeli hem de olur olmadık yerde böyle artislik yapmamalıydı. Bu bir yarışdı. Kazanan her an kaybedebilir. Kaybeden de kazanabilir. Üstelik bu yarış sadece kafa dağıtmak içindi. Asla kimsenin motorun da gözü yoktu. Kendi motoru onlardan 2 kat daha güzeldi.
🍬
•Beğendiyseniz yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın🥺💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝔹𝕖𝕟𝕚 𝔸𝕤̧𝕜𝕒 𝕚𝕟𝕒𝕟𝕕ı𝕣 ✔︎ 𝕋𝕒𝕖𝕟𝕟𝕚𝕖❦︎
Fanfiction𝑺𝒂𝒏𝜾𝒓𝜾𝒎 𝒆𝒏 𝒛𝒐𝒓𝒖 𝒅𝒂 𝒃𝒖𝒚𝒅𝒖... 𝑲𝒆𝒏𝒅𝒊𝒎 𝒃𝒊𝒍𝒆 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒛𝒌𝒆𝒏... 𝑺𝒆𝒏𝒅𝒆𝒏 𝒃𝒆𝒏𝒊 𝒔𝒆𝒗𝒎𝒆𝒏𝒊 𝒃𝒆𝒌𝒍𝒆𝒎𝒆𝒎... ♥︎𝑱𝒆𝒏𝒏𝒊𝒆𝑨𝒏𝒅𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈♥︎